Originally posted by Driver22
View Post
E39 ilmastoinnin kennon flekti ei toimi
Collapse
X
-
Originally posted by rocroc View PostEikun moottorin ulkopuolelta, eli siipien puolelta, irronneet magneetit pitävät käämiosaa kyllä tiukasti kiinni, mutta kyllä se sieltä irtoaa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mike_ View PostTarkoitatko että pitää naputella siitä käämin puolelta moottorin sisältä sitä akselin päätä? Eli akseli lähtee sitten etupuolelta irti ja käämi tippuu sisäpuolelta pois?Last edited by rocroc; 03-06-2010, 16:58.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by rocroc View PostNätisti naputtelee akselin päähän+runsaasti vaikkapa kylmentävää crc:tä sekaan niin pitäisi irrota
Leave a comment:
-
-
Siis millä tavalla tuon käämihässäkän pitäisi irrota tuosta moottorista että sopii liimailemaan nuo magneetit paikalleen? Ei tunnu irtoavan millään.
Leave a comment:
-
-
heii minä taas!. sain flektin pelaamaan, nyt vielä kun sais jostain toisen vastuksen ehjän ni vois lykkiä autoon kiinni ehjän paketin
Leave a comment:
-
-
Öyyh, nyt ois liimaukses nuo magneetit.
Heii. sitten onkos joku tilannu jostai yksittäisinä noita kyseisiä vastuksia?
ei ainaskaan bebekillä ollut lahdessa ja parcon sivuilla vääriä tehoja.
Leave a comment:
-
-
Nätisti naputtelee akselin päähän+runsaasti vaikkapa kylmentävää crc:tä sekaan niin pitäisi irrota
Leave a comment:
-
-
jebujee, nyt on flektin motti purettuna tossa, kyllähän siellä pari magneettia irti on. Ei ihme jos ei pelitä. vielä kun keksis miten nuo käämit saa pois jotta sais näppärästi tilaa liimata ne magneetit takas. :P,
Hiiliä on viel jäljel pari senttiä. melkeen uudet siis
edit.. innostuin sit tekemään ennen töitä tuon, naapurit varmaa tykkäs ku puol kasilta alkaa kauhee pauke ;D
Leave a comment:
-
-
Originally posted by rocroc View PostEsim Dremelillä saa ne väkäset auki, kasaan saa joko hitsillä heppaamalla tai sitten poraa pikku ruuveille reijät millä kiinnittää takakannen runkoon.
Leave a comment:
-
-
Esim Dremelillä saa ne väkäset auki, kasaan saa joko hitsillä heppaamalla tai sitten poraa pikku ruuveille reijät millä kiinnittää takakannen runkoon.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by rocroc View PostMulla oli kans flekti rikki, moottorin hiilet jumissa+magneeteista osa irronnut, kun uusi moottori maksaa sen 300-420e paikasta riippuen, päätin kokeilla sen korjaamista, mitään menetettävää siinä ei enää ollu.
Jumiutuneet hiilet oli helppo herkistellä, mutta magneettien kanssa piti hiukan miettiä, purin moottorin täysin osiksi ja liimasin magneetit takaisin tarkalleen niille paikoille missä ne olivat olleetkin, liimana super epoxy, liimallahan ne alunperinkin kiinni olivat olleetkin.
Reilu 4 viikkoa on korjauksesta ja hyvin tuntuu vielä toimivan, aika näyttää miten korjaus kestää.
iha ruosteessa toi moottori, kokonaan lähtee pinnasta maalit, ei siis ihme jos sisäpuolelta olisi magneetit irti. :P
Leave a comment:
-
-
Mulla oli kans flekti rikki, moottorin hiilet jumissa+magneeteista osa irronnut, kun uusi moottori maksaa sen 300-420e paikasta riippuen, päätin kokeilla sen korjaamista, mitään menetettävää siinä ei enää ollu.
Jumiutuneet hiilet oli helppo herkistellä, mutta magneettien kanssa piti hiukan miettiä, purin moottorin täysin osiksi ja liimasin magneetit takaisin tarkalleen niille paikoille missä ne olivat olleetkin, liimana super epoxy, liimallahan ne alunperinkin kiinni olivat olleetkin.
Reilu 4 viikkoa on korjauksesta ja hyvin tuntuu vielä toimivan, aika näyttää miten korjaus kestää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Terou View PostNyt on flekti vaihdettu ja alkoi pelaamaan. Parin tunnin homma ensikertalaiselta. Ahkeraan tuntuu pyörivän ainakin näin +25C keleillä. Jännä että ilmastoinnin toiminnassa ei ole huomannut mitään ongelmaa vaikka flekti ei ole toiminutkaan.
Joo mulla 05/97 520i aut.imastoinnilla. kyllä mullakin tuntuu pelittävän vaikka flekti ei taida pyöriä. Sen kyllä huomasin näillä helteillä että kun auto on kunnolla lämmin ja ulkonakin +25 niin tyhjäkäynnillä heitttää kompuran pois päältä eikä kylmää puske. Sitten kun taas lähtee liikenteeseen alkaa taas kylmää tulla. viileemmillä keleillä en huomannut tälläistä ilmiötä. Mietin vaan oisko järjestelmässä joku "ylikuumenemissuoja" et heittää ilmastoinnin pois jos kuumenee liikaa? Ajossa toimii ihan normaalisti.
Leave a comment:
-
Leave a comment: