
E39 ilmastoinnin kennon flekti ei toimi
Collapse
X
-
Originally posted by kosmik View PostJos termari jumiutuu auki niin kone lämpiää hitaasti ja jos taas kiinni niin vesi ei kierrä.
Jos siis ylä- ja alavesiletkut on saman lämpöiset normaalilämmöt saavuttaneessa koneessa, niin voisi päätellä, että termari ei ainakaan ole jumiutunut kiinni.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hj325hml View PostNää molemmat tosiaan lakkas toimimasta samalla kertaa, visko kuitenkin alkoi toimimaan sitä vähä heräteltyä(ainakin pyörii) ja tähän asti sen jälkee lämmöt pysyny aisoissa.. Mitä kaikkea toi termostaatin hajoaminen tekee sit?
Jos siis ylä- ja alavesiletkut on saman lämpöiset normaalilämmöt saavuttaneessa koneessa, niin voisi päätellä, että termari ei ainakaan ole jumiutunut kiinni.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kosmik View PostIhan ekana tulee tietty mieleen termostaatti? Alavesiletku pysyy kylmänä ja ylävesiletku lämpiää?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hj325hml View PostUlkona 28 raatia lämpöö, motarilla käytin ilmastointia(vaikka flekti ei toimi) pari minuuttia kerrallaan pariin otteeseen, auto seisoi kl:n pihalla noin 10min sen jälkeen takas motarille ja kappas lämmöt nousikin reilusti taas, puhallin lämpöselle ja kuumaa kabiiniin jolla lämmöt laski normaaliin(mittarin mukaan), auto huilas ideaparkilla noin 25min jonka jälkeen ajoin taas normaalisti ilman ilmastointia, mutta sisään siis niin kylmää sen verta kun pelkällä puhaltimella tulee ilman ilmastointia, mutta ei lömmöt lähtenyt enää nousee..Kummallista.
Ehdotuksia mikä vaivaa?
Visko tuuletin näytti pyörivän mutta en sit tiä kuinka tehokkaasti jäähdyttää..
Uusi Ilmastoinnin kennon jäähdyttäjä odottaa asennusta.
EDIT: Niin ja voihan se viskokytkin olla rikki vaikka tuuletin pyörisikin. Eli viskokytkinhän toimii siten, että tarttuu lämpimänä enemmän kiinni. Eli jos viskotuulettimen saa pysäytetyksi kone lämpöisenä niin viskokytkin on rikki. En sitten tiedä millä sitä uskaltaisi kokeilla. Jollain sanomalehdellä koittaa jarrutella?Last edited by kosmik; 09-08-2007, 14:57.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hj325hml View PostUlkona 28 raatia lämpöö, motarilla käytin ilmastointia(vaikka flekti ei toimi) pari minuuttia kerrallaan pariin otteeseen, auto seisoi kl:n pihalla noin 10min sen jälkeen takas motarille ja kappas lämmöt nousikin reilusti taas, puhallin lämpöselle ja kuumaa kabiiniin jolla lämmöt laski normaaliin(mittarin mukaan), auto huilas ideaparkilla noin 25min jonka jälkeen ajoin taas normaalisti ilman ilmastointia, mutta sisään siis niin kylmää sen verta kun pelkällä puhaltimella tulee ilman ilmastointia, mutta ei lömmöt lähtenyt enää nousee..Kummallista.
Ehdotuksia mikä vaivaa?
Visko tuuletin näytti pyörivän mutta en sit tiä kuinka tehokkaasti jäähdyttää..
Uusi Ilmastoinnin kennon jäähdyttäjä odottaa asennusta.
Niin ja tosiaan ne tehotkin hävis taas samalla kun lämmöt alko nousee, palautu kun pisti lömmöt sisään puhaltaan..
Leave a comment:
-
-
Ropleemat jatkuupi vaan..
Originally posted by RiteCo View PostKirjoitit, että motari nopeudessa tehot hävisivät, kun ilmastoinnin flekti ja visko menivät pimeäksi?
Menikö TDS "rajoitettuun teho" tilaan? Eli kaasupohjassa kulkee vain hätäisesti vajaat 140 km/h ja tuntuu että ahdin ei ole pelissä ollenkaan.
Nousivatko lämmöt punaiselle?
Olen tapellut oman autoni (525 TDS -97) kanssa koska aamulla auto kulkee niinkuin pitää, mutta lämpimäksi ajettuna meno hyytyy. Lämmöt eivät mittarin mukaan nouse, mutta tänään huomasin että aux fun oli jumissa ja ilmastoinnin osiin polttaa sormensa.
Ehdotuksia mikä vaivaa?
Visko tuuletin näytti pyörivän mutta en sit tiä kuinka tehokkaasti jäähdyttää..
Uusi Ilmastoinnin kennon jäähdyttäjä odottaa asennusta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by RiteCo View PostKirjoitit, että motari nopeudessa tehot hävisivät, kun ilmastoinnin flekti ja visko menivät pimeäksi?
Menikö TDS "rajoitettuun teho" tilaan? Eli kaasupohjassa kulkee vain hätäisesti vajaat 140 km/h ja tuntuu että ahdin ei ole pelissä ollenkaan.
Nousivatko lämmöt punaiselle?
Olen tapellut oman autoni (525 TDS -97) kanssa koska aamulla auto kulkee niinkuin pitää, mutta lämpimäksi ajettuna meno hyytyy. Lämmöt eivät mittarin mukaan nouse, mutta tänään huomasin että aux fun oli jumissa ja ilmastoinnin osiin polttaa sormensa.
Kyllä, juurikin näin, itse en ole ilmastointia uskaltanut käyttää nyt ollenkaan..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by RiteCo View PostKirjoitit, että motari nopeudessa tehot hävisivät, kun ilmastoinnin flekti ja visko menivät pimeäksi?
Menikö TDS "rajoitettuun teho" tilaan? Eli kaasupohjassa kulkee vain hätäisesti vajaat 140 km/h ja tuntuu että ahdin ei ole pelissä ollenkaan.
Nousivatko lämmöt punaiselle?
Olen tapellut oman autoni (525 TDS -97) kanssa koska aamulla auto kulkee niinkuin pitää, mutta lämpimäksi ajettuna meno hyytyy. Lämmöt eivät mittarin mukaan nouse, mutta tänään huomasin että aux fun oli jumissa ja ilmastoinnin osiin polttaa sormensa.
Leave a comment:
-
-
Tehot hävis?
Originally posted by hj325hml View PostKävi kans niin että motarilla lämmöt nousi, auton tehot hävis, ilmastoinnin flekti loppu toimimasta kuin myös viskotuuletin, nyt toimii visko mutta ilmastoinnin ei.. ????????:think
Kirjoitit, että motari nopeudessa tehot hävisivät, kun ilmastoinnin flekti ja visko menivät pimeäksi?
Menikö TDS "rajoitettuun teho" tilaan? Eli kaasupohjassa kulkee vain hätäisesti vajaat 140 km/h ja tuntuu että ahdin ei ole pelissä ollenkaan.
Nousivatko lämmöt punaiselle?
Olen tapellut oman autoni (525 TDS -97) kanssa koska aamulla auto kulkee niinkuin pitää, mutta lämpimäksi ajettuna meno hyytyy. Lämmöt eivät mittarin mukaan nouse, mutta tänään huomasin että aux fun oli jumissa ja ilmastoinnin osiin polttaa sormensa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: