Eipä lähtenyt alatukivarsi eikä reaktiotanko tuolla ulosvetäjällä, se on siihen liian lyhyt joten vipu irtosi pultin päästä. Muutaman yrityksen jälkeen luovutin ja otin vasaran käteen...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ulosvetäjä E39:n etuniveliin?
Collapse
X
-
Originally posted by TJJEipä lähtenyt alatukivarsi eikä reaktiotanko tuolla ulosvetäjällä, se on siihen liian lyhyt joten vipu irtosi pultin päästä. Muutaman yrityksen jälkeen luovutin ja otin vasaran käteen...Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
tässä säikeessä näyttääkin olevan jo jonninmoisia kanditaatteja _oikeaksi_ulosvetäjäksi, tyyliin loppuelämän investointi eikä mikään kertakäyttöinen resu joka hajoaa ennenkuin ensimmäinenkään nivel on irti. mallia biltema on kerran tullut kokeiltua, hajoitettua ja todettua se paskaksi. mutta onko tällaisista stahlwillen tekeleistä kellään kokemusta, tarkoitan että miten on sopivuus E30-E65 ?. minun käsityksen mukaan bmw :n OEM työkalut valmistaa stahlwille, hazet sekä heyco, kaikki firmat yllättäen saksalaisia.
sen tähden kyselen kun tuollaisilla pyrkii tuo hankinta hinta olemaan luokkaa: toinen munuainen+oikean käden etusormi niin ei viitsisi kovin montaa ostaa vaan tarkoituksena olisi hommata yleis-ulosvedin joka sopii tarvittaessa myös muihin merkkeihin. näiden vanhojen rouskujen kanssa kun sitä saa varmaan lopun ikäänsä miekkailla niin jos hommaisi kerralla kunnolliset työkalut ettei joka remonttiin tarvisi aina uusia ostaa, tulee se sekin hintoihinsa.
11041 -vetimellä hintaa ~40€
12616 -vetimellä hintaa ~68€
12623 -vetimellä hintaa ~87€
12623-1 -vetimellä hintaa ~119€Last edited by bmw e34; 21-10-2009, 19:53.
Comment
-
-
Originally posted by bmw e34 View Posttässä säikeessä näyttääkin olevan jo jonninmoisia kanditaatteja _oikeaksi_ulosvetäjäksi, tyyliin loppuelämän investointi eikä mikään kertakäyttöinen resu joka hajoaa ennenkuin ensimmäinenkään nivel on irti. mallia biltema on kerran tullut kokeiltua, hajoitettua ja todettua se paskaksi. mutta onko tällaisista stahlwillen tekeleistä kellään kokemusta, tarkoitan että miten on sopivuus E30-E65 ?. minun käsityksen mukaan bmw :n OEM työkalut valmistaa stahlwille, hazet sekä heyco, kaikki firmat yllättäen saksalaisia.
sen tähden kyselen kun tuollaisilla pyrkii tuo hankinta hinta olemaan luokkaa: toinen munuainen+oikean käden etusormi niin ei viitsisi kovin montaa ostaa vaan tarkoituksena olisi hommata yleis-ulosvedin joka sopii tarvittaessa myös muihin merkkeihin. näiden vanhojen rouskujen kanssa kun sitä saa varmaan lopun ikäänsä miekkailla niin jos hommaisi kerralla kunnolliset työkalut ettei joka remonttiin tarvisi aina uusia ostaa, tulee se sekin hintoihinsa.
11041 -vetimellä hintaa ~40€
12616 -vetimellä hintaa ~68€
12623 -vetimellä hintaa ~87€
12623-1 -vetimellä hintaa ~119€
Ammattilaisten käyttämä joka merkissä ja mallissa2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
No kokeile lenkkiin kolauttaa jos arveluttaa tukivarren päähän sivusta lyödä.
Kävele BMW merkkiliikkeen pajan ovesta sisään ja kysy vanhimmalta asentajalta millä ottavat kolmeysin nivelen pois. En usko että käyttävät ulosvetäijä. Enivei moskalla lähtisin kokeilemaan. En ole yhtään nivelpesää vielä rikkonut.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMihin kohtaan se "ammattilainen" tuolla lyö E39:n alumiinisissa osissa?
TJJ. loppuiko sinulla tuosta vetimestä se korkeus tuossa ylimmässäkin asennossa ?. (kuvan perusteella olisi 2 eri korkeussäätöä)Last edited by bmw e34; 10-06-2009, 18:33.
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostNo kokeile lenkkiin kolauttaa jos arveluttaa tukivarren päähän sivusta lyödä.
Kävele BMW merkkiliikkeen pajan ovesta sisään ja kysy vanhimmalta asentajalta millä ottavat kolmeysin nivelen pois. En usko että käyttävät ulosvetäijä. Enivei moskalla lähtisin kokeilemaan. En ole yhtään nivelpesää vielä rikkonut.
Tiedän kyllä, ettei (Suomen) BMW-merkkiliikkeissä tehdä töitä BMW:n ohjeiden mukaisesti (periaatteella kyllä me osataan ilman ohjeita, näin on ennenkin tehty jne...) Ei se silti tarkoita sitä, että itse haluaisin niin tehdä tai että se olisi oikea tapa.
Comment
-
-
Originally posted by bmw e34 View PostTJJ. loppuiko sinulla tuosta vetimestä se korkeus tuossa ylimmässäkin asennossa ?. (kuvan perusteella olisi 2 eri korkeussäätöä)
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMihin lenkkiin? Mitä tarkoitat tuolla tukivarren päähän lyönnillä? Siis siihen jenkaosan päähän sivustapäin vai mihin?
Tiedän kyllä, ettei (Suomen) BMW-merkkiliikkeissä tehdä töitä BMW:n ohjeiden mukaisesti (periaatteella kyllä me osataan ilman ohjeita, näin on ennenkin tehty jne...) Ei se silti tarkoita sitä, että itse haluaisin niin tehdä tai että se olisi oikea tapa.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMutta se on alumiinia ja sisällä on teräsholkki. Eli en oikein usko, että tappi irtoaa kuten se rautaosista irtoaisi. Ja lisäksi alumiiniin tulee iskujälki.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Tollasellakin olen jokusen ottanut. Ihme kyllä en ole vielä yhtään nivelen suojakumia sillä rikkonut.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment