Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ulosvetäjä E39:n etuniveliin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zener
    Moderator
    • Oct 2004
    • 14349
    • Oulu

    Pitää, jonkun verran iskaria nostaa, että nivelpää mahtuu pois.
    Last edited by zener; 02-10-2016, 11:45.
    E65 730dA '04 klick
    F10 520dA '11 klick
    E34 520iA '91 klick

    Instagram


    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

    Comment

    • Starck
      Bimmer Rookie
      • Sep 2012
      • 119
      • Ulvila

      Originally posted by zener View Post
      Pitää, jonkun verran iskaria nostaa, että nivelpää mahtuu pois.
      Ei kai tuo iskarin alapään irrotus pakollista ole, voihan sitä painaa vaikka tunkilla iskaripakettia hieman ylös parhaaksi katsomastaan kohtaa jotta saa nivelen nuljuteltua pois.

      Toki riippuu nyt paljon että asennetaanko koti tallissa vai jossakin nosturilla.

      Less is More vai miten se nyt menikään

      Comment

      • TheRipper
        Bimmer Enthusiast
        • May 2012
        • 4972
        • Paimio

        Originally posted by mikron View Post
        Hain varmuudeksi tuon ulosvetäjän mätänetistä.

        Pitikö iskarin alapää irrottaa että saa reaktiotangot vaihdettua?
        Luulin että tarvitsee, mutta piruuttani kokeilin ilman ja juuri ja juuri se mahtuu sieltä pois ilmankin...pientä veivaamista vaatii, mutta kyllä tulee...

        Mitä tulee tuohon ulosvedinasiaan niin ei tuo motonetin malli ainakaan ilman muutostöitä käy. Haarukka on paras kyllä. Varsinkin kun näillä on taipumusta juuttua perinpohjin vielä.
        F10 523iA 2010

        Ex: E39 528iA 1997
        Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
        Ex: E65 745iA 2003
        Ex: E46 318i 1998
        Ex: E34 525iA 1989

        Comment

        • Muurahainen
          BTCF Member
          • Dec 2006
          • 9194
          • Nurmijärvi

          Originally posted by Starck View Post
          Ei kai tuo iskarin alapään irrotus pakollista ole, voihan sitä painaa vaikka tunkilla iskaripakettia hieman ylös parhaaksi katsomastaan kohtaa jotta saa nivelen nuljuteltua pois.

          Toki riippuu nyt paljon että asennetaanko koti tallissa vai jossakin nosturilla.

          Less is More vai miten se nyt menikään
          En kyllä itse saanut ulos sitä kovin helposti. Helpompi melkein irroittaa se iskarin alapää.

          Comment

          • mikron
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2005
            • 2170
            • Himas

            Helposti tuli kun otti iskaria vähän irti. Ja motonetin ulosvetäjä toimi erinomaisesti: http://m.motonet.fi/fi/tuote/804058/...elen-ulosvedin

            Pamahti siihen malliin nivelet irti, että oli varmaan tiukassa.

            Ainoat ongelmat oli rengasliikkeen "momentti" pyöränpulteissa, josta seurauksena hajonnut lukkopultti ja avain. Lisäksi teen jarrut samalla niin oli levyn kiinnitysruuvit porattava irti.
            F11 530dA xDrive M-sport -13
            Ex:E39 525i Touring M-sport -03
            Ex: E38 740iA -98
            Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
            Ex: E39 523i -96
            Ex: E34 520i -89

            Comment

            • EDF7X40
              Bimmer Rookie
              • Apr 2009
              • 89
              • Pääkaupunkiseutu

              Originally posted by mikron View Post
              Helposti tuli kun otti iskaria vähän irti. Ja motonetin ulosvetäjä toimi erinomaisesti: http://m.motonet.fi/fi/tuote/804058/...elen-ulosvedin

              Pamahti siihen malliin nivelet irti, että oli varmaan tiukassa.
              Annan toisen äänen motonetin 80-4058 ulosvetäjälle. Eilen tämän ostin ja avasin e39:n raidetangon ja reaktiotangon pallot ilman ongelmia. Ulosvetäjää ei tarvinnut modata millään tavalla. Ulosvetäjä on pakattu valkoiseen halvan oloiseen merkittömään pahvilootaan, mutta itse vehje oli hyvälaatuisen oloinen. Kierretanko tuli täysin kuivana, joten se pitää rasvata hyvin ennen käyttöä.

              Ensimmäinen raidetangon palloista pamahti auki heti korvan vieressä - laitoin kuulosuojaimet päähän seuraaville.

              /Tommi

              Comment

              • Clavurion
                BTCF Member
                • Feb 2005
                • 9138
                • Oulu

                Tuossa yksi hyvälaatuinen kopio BMW:n orkkistyökalusta. Ei halpa, mutta kerrankin kaikki meni kuten elokuvissa. KLIK
                E39 530dA -02 M-Sport
                E53 X5 3.0dA -06 Sport
                * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎