Originally posted by Nisti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 530da imusarjan läppien puhdistus/poisto tehty!
Collapse
X
-
Originally posted by Kurre View PostAinakin realoem.com:in mukaan ne löytyy ja ovat samalla numerolla entä esim. omassa autossani on imusarja, josta ne myös löytyivät...
vai tarkoittaako toi otsikon "flap control" just noita läppiä?
Comment
-
-
Originally posted by nun6 View PostE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
No niin, nyt on sitten minunkin autosta läpät poistettu. Autolla on ajettu 170t, eikä läpät ja egr oleet kovinkaan pahasti karstassa verrattuna joihinkin täällä olleisiin prokkiskuviin.
Mutta päätin läpät poistaa kuitenkin ja samalla eliminoin egr-ventiilin pois remmistä, sekä tulppasin egr-termarin. Omassa oli lievää vuotoa esiintynyt yhdessä imusarjan tiivisteistä, onneksi ostin kuitenkin etukäteen uudet tiivarit niin eiköhän tuo nyt pidä.
Ensituntuman jälkeen auto pelaa kyllä ihan samalla lailla kuin ennenkin, mutta nyt ei tarvitse läppärikkoa pelätä
Comment
-
-
Nostan tämän vanhan jutun ylös koska on asiallista tekstiä. Mä en henk.koht lähtis tolle läppien puhdistuslinjalle. Puhdistaessa läppään kohdistuu rasituksia joiden vuoksi ne ovat entistäkin herkemmät hajoamaan ja tippumaan sylinteriin.
Poistelin läpät ja huomasin että akselia ei tarvitse paljon väsyttää kun se napsahtaa poikki.
Comment
-
-
Originally posted by rasanttu View PostMä en henk.koht lähtis tolle läppien puhdistuslinjalle.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Tossapa varoituksen sana ja kuva. Duona oli Samppasika & Clavu ja autona kaverini auto. Ainakin yhden läpän akseleista toinen oli jo poikki...Kuvan sain Samppasialta ja julkaisen sen kevyesti ilman lupaa Pojjaat kun tekee noita läppien poistoja liukuhihnalla Oulun alueella (mainos mainos)...
-Kähmye46 325xi
Yamaha FZR 1000 EXUP
ex-e39 530i Touring
Comment
-
-
Eniten ajettu, mistä olen läpät poistanut on ollut 460tkm (ilmeisesti enimmäkseen maantieajoa) rullattu Suomi-auto (ja tällöin läpät vielä paikoillaan), siinä oli juuri sama tilanne yhden läpän kohdalla.
Erään taksinkuljettajana toimineen hekilön kertomana olen kuullut alle 100tkm ajetunkin tosin vetäisseen läpän koneen sisuksiin. Syynä varmaankin runsas tyhjäkäyttö ja EGR. Pakokaasun kierrätyshän toimii vain tyhjäkäynnillä, sen viisi minuuttia maksimissaan ja vain tietyllä lämpötila-alueella, mutta jos tätä on paljon niin varmaan karstaa kertyy.
Comment
-
-
Originally posted by herja View PostExcuse mua?? Have you removed the intake flaps on the matöfuking snakes on the matöfakin plane?
Tänään hampuriin menossa hakeen 530 e61:stä.
Toivossa eletään että rahat piisaa ja auto löytyy, ensimmäistä kertaa ilman 007:aa liikkeellä.
Comment
-
-
Katselin artikkelin kuvat läpi ja nauratti lopussa kun akselin rungon paikalle asennettiin erillinen alumiininen "billet-tulppa" tukkeeksi, sen sijaan että olisi vain tukittu akselin reikä rungosta...530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Comment
-
Comment