530da syttyi laatikon vika valo mutta laatikko toimi oikein,lukastiin vikakoodit niin herjasi turbiinin liikaa luistoa,luistoa ei kuitenkaan tunnu mutta 80-90vauhdissa tuntuu että kierrokset vähän heittelee ja nypyttää eli aivan kuin lukko ei menisi aina päälle eli onko vika vaan turbiinissa vai megatronikassa ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Säälittävän kuuluisa 530d -99 Steptronic
Collapse
X
-
Originally posted by dokki View Post530da syttyi laatikon vika valo mutta laatikko toimi oikein,lukastiin vikakoodit niin herjasi turbiinin liikaa luistoa,luistoa ei kuitenkaan tunnu mutta 80-90vauhdissa tuntuu että kierrokset vähän heittelee ja nypyttää eli aivan kuin lukko ei menisi aina päälle eli onko vika vaan turbiinissa vai megatronikassa ?E61 M-sport
Comment
-
-
jn tradingista hyviä kokemuksia. joskus jotain tiivisteitä kyseiseltä äijältä kyselin. tais olla jotain akselin teflonirenkaita tms, en muista enää. joka tapauksessa jäi mieleen se, kun sitä puhelimitse kyselin, että onko tälläsiä ja tälläsiä osia ja sieltä tuli, että löytyy heti hyllystä ja lupas lähettää kirjekuoressa. ja neuvoi niiden asennuksesta yms. ja kun kyselin maksusta, niin sano vaan, että maksat suoraan tilille ilman sen kummempia jälkivaatimuksia tms.
sitten osat tuli kirjekuoressa himaan ja siinä oli muistaakseni lappu, että joku 5e jos noista sais ja maksat, kun jaksat. perässä tilinumero. tuollasesta palvelustahan maksaa ilomielin.
Comment
-
-
2001 530dA steptronic oireilee kevyesti, pintakaasulla ja matka-ajossa vaihtaa normaalisti mutta kun ottaa reippaamman lähdön ja nostaa/keventää kaasun tuntuu kuin laatikko jäisi hetkeksi miettimään ja välillä lyö seuraavan pykälän voimalla sisään niin että koko auto tärähtää myös manuaalipuolella selvästi miettii ylöspäin vaihtoa reippaammin kiihdyttäessä. laatikon öljynvaihdoista ei tietoa ja mittarissa 210tkm...vikakoodeja ei laatikosta. mitenhän tuon kanssa lähtis etenemään, öljynvaihdolla? rukouksilla/manauksella?e61 530d 2004
ex e39 530d sedan 2001, e46 318i touring
Comment
-
-
Originally posted by Käyttäjä View Post2001 530dA steptronic oireilee kevyesti, pintakaasulla ja matka-ajossa vaihtaa normaalisti mutta kun ottaa reippaamman lähdön ja nostaa/keventää kaasun tuntuu kuin laatikko jäisi hetkeksi miettimään ja välillä lyö seuraavan pykälän voimalla sisään niin että koko auto tärähtää myös manuaalipuolella selvästi miettii ylöspäin vaihtoa reippaammin kiihdyttäessä. laatikon öljynvaihdoista ei tietoa ja mittarissa 210tkm...vikakoodeja ei laatikosta. mitenhän tuon kanssa lähtis etenemään, öljynvaihdolla? rukouksilla/manauksella?
Sitten kun painat hivenen kaasua mutta et ronskisti niin pitäisi vaihtaa isompaa. Itselläkin vaihtaa zf aski aika "potkaisten" jos korkeilla kierroksilla höllää kaasua ja painaa uudestaan.
Comment
-
-
Originally posted by Käyttäjä View Postkyllä tuo "pamaus" isompaa haettaessa on niin jykevä ettei voi olla aivan normaalia...olisko sit kuitenkin väljää jossain muualla voimansiirrossa
Comment
-
-
Oma 525dA -03 meni pari viikoa sitten AVK:lle 618000km ajettuna ja hyvin pelasi laatikko koko matkan.
Tilalle hankittu vasta sisäänajettu vastaava (436000km) hiukan oireilee,kun pihasta kylmänä peruuttaa pois, niin D:n kytkeytyminen kestää välillä muutaman sekunnin. Ihan kuin keräisi voimia kytkeytymiseen.
Osaisko joku vinkata madollisen vian paikkaa, ettei tulisi tuhoja turhaan.---Bmw...ja olet jo perillä---
E30 320i Cabriolet -89
E39 525dAt -03, ex E39 525dAt -03, ex E39 525aAt -01
exF11 518dAt -15, F11 520dAt -12, ex G31 520d -17
Ex E61 520dAt -10,ex E61 520dAt -08,ex E61 520dAt -06
---Jo 3800000 km takana---
Comment
-
-
Originally posted by Ramram View PostOma 525dA -03 meni pari viikoa sitten AVK:lle 618000km ajettuna ja hyvin pelasi laatikko koko matkan.
Tilalle hankittu vasta sisäänajettu vastaava (436000km) hiukan oireilee,kun pihasta kylmänä peruuttaa pois, niin D:n kytkeytyminen kestää välillä muutaman sekunnin. Ihan kuin keräisi voimia kytkeytymiseen.
Osaisko joku vinkata madollisen vian paikkaa, ettei tulisi tuhoja turhaan.
Comment
-
-
Kiitos.
Täytyypä pyytää tarkistamaan, kun seuraavan kerran eksyn korjaamolle..---Bmw...ja olet jo perillä---
E30 320i Cabriolet -89
E39 525dAt -03, ex E39 525dAt -03, ex E39 525aAt -01
exF11 518dAt -15, F11 520dAt -12, ex G31 520d -17
Ex E61 520dAt -10,ex E61 520dAt -08,ex E61 520dAt -06
---Jo 3800000 km takana---
Comment
-
-
Höh. Nyt mullakin sitten alkoi laatikko temppuilee. Kun laittaa D:n päälle menee että jysähtää, mutta sitten kun painaa kaasua ei auto oikein meinaa liikkua minnekkään, sitten taas jysähtää ja menee vikatilaan. Pakki tuntuisi toimivan normaalisti. Turbiini vai mekaaninen vika? Auto on kylläkin 730 da -01. Ajettu 275 tkm.
Comment
-
-
Laatikko toimii oikein hyvin... MUTTA noin 100km/h vauhdissa vitos vaihteella kun turbiinilukko mennyt päälle hiljalleen kiihdyttäessä jyristää vähäsen ja tuntuu sellainen pieni nypytys. Loppuu heti kun vauhti kasvaa noin 115km/h. Millään muulla vaihteella ei tee ja vain ainoastaan tuossa nopeudessa. Turbiini kaput?
Niin ja ei mene vikatilaan eikä tule vikakoodeja.Last edited by Soininen; 09-10-2015, 02:10.E28 "525i" M52 -84
F11 520d xDrive -16
Comment
-
Comment