Originally posted by dhr
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TAAS kallis kilaus 530da
Collapse
X
-
Originally posted by sasuorsa View PostEntä löytyykö liikettä Oulun seudulla? Wetteri ei ainakaan suostu niitä poistamaan.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by sasuorsa View PostEntä löytyykö liikettä Oulun seudulla? Wetteri ei ainakaan suostu niitä poistamaan.-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
-
-
Letkun irrotus ja tulppaus ainakin onnistuu Kokkolassa bmw:llä ja jos joku haluu niin Kaustisella voin irrottaa ne kotitalllissa vaikka kokonaan niinku omaani tein.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKyllä tämä ongelma on BMW:llä tiedostettu. Jos auto käy merkkiliikkeessä saamassa valohoitoa, tulisi heidän ilmoittaa asiakkaalle imusarjan 100 tkm vaihtosuosituksesta. Muuta vastuutahan organisaatio ei ole ottanut. "Mielenkiintoinen" keissi olisi sellainen kilahdus, jossa auto on tosiaan orjallisesti huollettu merkkiliikkeessä, eikä asiaa ole tuotu esiin. Siinä olisi vahvat perusteet korvausvaatimuksille.
Mulle kerrottiin Kustcarissa tästä imusarjanvaihto suosituksesta vasta sitten kun aloin ite kysellä tästä läppä ongelmasta,autolla ajettu 190tkm ja joka huolto tehty siellä,jotenki jäi vähän pieni "pimittelyn" maku asiasta,muuten kyllä mainio paikka. Jos muistan oikein niin uus imusarja 700e..
Otan ne läpät ite irti heti kun ehdin.MB 300D -88
KTM 690SMC -08
ex e36 325 cabrio -94
e36 320 -91
e30 325E
"Mies,joka voi hymyillä asioiden mennessä pieleen,on tullut keksineeksi jonkun,jota voi syyttää"
Comment
-
-
Kysymys Clavurionille ja niille muille, jotka ovat vain tyytyneet putsaamaan imusarjan:
Kun se on jotain muovisekoitetta niin kestääkö se mitään aineita? Clavurion olit käyttänyt valopetroolia, mutta vain ilmeisesti läppien putsaukseen? Mites itse "poika"?
Oiva kertomus muuten tuo sinun ja Kähmyn kertomus aiheesta!
Comment
-
-
Originally posted by Anzafin View PostKysymys Clavurionille ja niille muille, jotka ovat vain tyytyneet putsaamaan imusarjan:
Kun se on jotain muovisekoitetta niin kestääkö se mitään aineita? Clavurion olit käyttänyt valopetroolia, mutta vain ilmeisesti läppien putsaukseen? Mites itse "poika"?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
530DA imusarja
Kävin itse mailikeskustelua merkkiliikkeiden ja BMW Suomen kanssa liittyen E61 530DA:n imusarjaan. Autoni on otettu käyttöön 10/2004.
Etelä-Suomen liikkeestä sain vastauksen että BMW ei korvaa vaurioita jos jotain sattuu takuun jälkeen. Suosittelivat poistamaan läpät, ja toimenpide onnistuisi myös heillä.
Oulun wetterillä eivät suostuneet läppien poistoon kun se ei ole heidän mukaan BMW.n hyväksymä/suosittelema toimenpide. Ehdottivat uuden imusarjan asentamista 100 tkm välein. Hinta töineen noin 700 eur.
BMW Suomelta kyselin läppien merkitystä ja onko niiden vaihto BMW:n huolto-ohjelmassa. Sain tällaisen vastauksen:
Kysymyksessä ovat ns. pyörreläpät ja ne vaikuttavat sylinterien täytökseen eri kuormitustilanteissa. Työ ei kuulu auton määräaikaishuoltotoimenpiteeseen, vaan on suositusluonteinen asia, eikä autonne kuulu ko. sarjaan. Autossanne on jo muutettu rakenne.
Onko kellään foorumilaisella tietoa mitä muutosta rakenteeseen on tehty ja mistä vuodesta alkaen?
Comment
-
-
Originally posted by sasuorsa View PostKävin itse mailikeskustelua merkkiliikkeiden ja BMW Suomen kanssa liittyen E61 530DA:n imusarjaan. Autoni on otettu käyttöön 10/2004.
Etelä-Suomen liikkeestä sain vastauksen että BMW ei korvaa vaurioita jos jotain sattuu takuun jälkeen. Suosittelivat poistamaan läpät, ja toimenpide onnistuisi myös heillä.
Oulun wetterillä eivät suostuneet läppien poistoon kun se ei ole heidän mukaan BMW.n hyväksymä/suosittelema toimenpide. Ehdottivat uuden imusarjan asentamista 100 tkm välein. Hinta töineen noin 700 eur.
BMW Suomelta kyselin läppien merkitystä ja onko niiden vaihto BMW:n huolto-ohjelmassa. Sain tällaisen vastauksen:
Kysymyksessä ovat ns. pyörreläpät ja ne vaikuttavat sylinterien täytökseen eri kuormitustilanteissa. Työ ei kuulu auton määräaikaishuoltotoimenpiteeseen, vaan on suositusluonteinen asia, eikä autonne kuulu ko. sarjaan. Autossanne on jo muutettu rakenne.
Onko kellään foorumilaisella tietoa mitä muutosta rakenteeseen on tehty ja mistä vuodesta alkaen?
Minullakaan ei ole tietoa rakenteen muutoksesta, mutta minunkin autoni on otettu käyttöön samoihin aikoihin kuin sinun (6/2004), joten kiinnostaisi kovasti. Mitä tietoja laitoit Bmw Suomelle ja mihin osoitteeseen, voisin itsekin kysellä.
Comment
-
-
Kaikissa e60/61 malleissa ja muissakin n57 malleissa on erillainen rakenne kuin e39 tms m57 koneessa mut on niitä läppiä irronnut näistä uudemmistaki.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Työkaverilla poksahti E60 -03 530d juuri.
5. sylinterin läpän akselin palanen kuljeksi koneen läpi...
Autolla oli ajettu 81Tkm ja imusarja oli karstaton!
2. sylinterin läppä oli sitä vaille ettei olisi seuraavaksi irronnut.
Onneksi autolla on 1 vuoden takuu joka kattaa kaiken.
Terveisiä Bemaristeille!
T:Entinen Bemaristi nykyinen AudistiLast edited by Rubu; 28-03-2008, 07:18.
Comment
-
-
Originally posted by Rubu View PostTyökaverilla poksahti E60 -03 530d juuri.
5 sylinterin läpän akselin palanen kuljeksi koneen läpi...
Autolla oli ajettu 81Tkm ja imusarja oli karstaton!
2 sylinterin läppä oli sitä vaille ettei olisi seuraavaksi irronnut.
Onneksi autolla on 1 vuoden takuu joka kattaa kaiken.
Terveisiä Bemaristeille!
T:Entinen Bemaristi nykyinen AudistiE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment