Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 alusta. Miksi ei madallu?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JML
    Bimmer Rookie
    • Dec 2009
    • 112
    • Jämsä

Originally posted by Jonski| View Post
    Milläs jousilla se laskee keulasta ja perästä sinne about 320mm navasta kaareen? Varmaan KAW ja weitec ainakin? Tekeekö noilla weitecin jousilla mitään?
    Moi,

Mulla on ollut kohta kolme vuotta ja reippaat 100 tkm omassa e39 sedanissa Weitecin madallusjouset. Oli pakko ostaa siihen rakoseen, kun tilatu H&R:t jäi tulematta ja leima oli loppua. Aluksi harmitti valinta, mutta nyt olen positiivisesti yllättynyt ko. jousiin, jotka ovat toimineet todella hyvin. Kyyti on hyvä ja alusta jämäkkä. Mitään ongelmia ei ole ollut eikä alusta ole pudonnut tai lusahtanut ajan saatossa. Kaaresta napaan on edessä ja takana muistaakseni noin 340 mm. Iskareina on Pro Damperit.

Comment

• Jonski|
      Bimmer Rookie
      • Jun 2010
      • 129
      • Savonlinna

Vähänhän tuo sitten korkeaksi jää tuolla oli joku kommentoinut, että -50mm weiteceillä 325mm edessä navasta kaareen

Comment

• JML
        Bimmer Rookie
        • Dec 2009
        • 112
        • Jämsä

Originally posted by Jonski| View Post
        Vähänhän tuo sitten korkeaksi jää tuolla oli joku kommentoinut, että -50mm weiteceillä 325mm edessä navasta kaareen
        Kuten muistelinkin mutta tarkistin vielä papereista, eli mun Weiteckit on 30/20 madaltavat ja niillä tippu sinne 335...340 mm navasta kaareen sekä keulassa että perässä. Näin ollen uskon, että -50 mm pudottaa kyllä sinne 325 mm tuntumaan keulan.

Comment

• Bmw Master
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 13155
          • Kokomo

Originally posted by Bmw Master View Post
          Edessä navasta kaareen 380mm, takana 350mm.
          3kk myöhemmin keula on asettunut/painunut 370mm. Eli ihan sopiva, etenkin kun perää korotettiin ja nyt 370mm. Stance on parempi kun auto on suorassa eikä perä painuksissa. Kuitenkin matalampi kuin tavallinen alusta uutena.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎