Kerran oon e39 530da:ta päässyt ajamaan. Jos en olis lähössä opiskelemaan vaihtuis 523ia tommosseeseen 530da:han, tosin vähän pienemmillä kilsoilla olevaan. Lähinnä pelottaa ton verran ajetussa just se että millon hajoo mitäkin. 530:da tyyppivioista en tiedä, mutta e39 tuntuu ruostuvan aika helposti. Perässä rekisterikilvenvalojen ympäriltä ja bensatankin läpän alta kukkii helposti, nämäkin ruostumiset tosin helppo välttää pyyhkäsemällä pesun jälkeen. Onko pakko olla diesel? Bensoja saa aika halvalla
allekirjoittaneenkin kolmeysi löytyy myynnistä, yv:llä viestiä jos kiinnostaa.
...e39 tuntuu ruostuvan aika helposti. Perässä rekisterikilvenvalojen ympäriltä ja bensatankin läpän alta kukkii helposti, nämäkin ruostumiset tosin helppo välttää pyyhkäsemällä pesun jälkeen...
No enpä sanoisi, pikemminkin päinvastoin, Audin jälkeen taitaa olla kärkipäässä ruostevikojen vähyyden suhteen. Mikään ei tietysti ole ikuista, ei edes E39:n pellit ja onhan niissäkin omat heikommat kohtansa, mutta kyllä korroosio kolaroimattomassa ja säännöllisesti pestyssä E39:ssa on murhelistan häntäpäässä.
"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
Noniin, niinhän siinä kävi että tuli rakkautta ensisilmäyksellä ja bemari sai uuden kodin.
En olisi ikinä uskonut, että noilla kilometreillä oleva auto, olisi vielä näinkin siistissä kunnossa, tarkastelin liikkeen pihalla ulkopinnat, ei ruosteen alkuakaan missään, edes ennaltamainituissa peruspaikoissa, takapuskurissa pieni vekki, hädintuskin silmiin osuu.
Sisusta täysin moitteeton, lukuunottamatta harmajan katon muutamaa mustaa ilmeisesti röökin tarhaamaa kohtaa.
Autossa totisesti löytyi varusteita, oli nahkasisustaa, puhelinta, ilmastointi, vakionopeudensäädin, ajotietokone, tiptronic, peräkoukku, xenon-valot, liikkeessä tummenetut takalasit.
Hieman mietitytti koeajolle lähtiessä, että ei helkkari näitä kilometrejä, noh... Ehdin ajaa autoa sen kilometri kaksi ja käännyin takaisin ja sanoin, että tehdään kaupat, perä ei lotissut, mitään ylimääräistä ääntä ei kuulunut mistään, laatikko vaihtaa jouhevasti ja jopa tiptronic pelaa kuin unelma, auto ei puolla tai muutenkaan ole lastentautinen. Kuitteja huolloista löytyi niin paljon, että jopa kyllästyin niitä tutkimaan, löytyi ihan viime kilometreille asti dokumenttia.
Auto katsastettu 1/2014, seuraava katsastus 4/2015, tämäkin jo kertoo totisesti autosta paljon.
Kylläpä jäi hyvä maku suuhun, illan rällättyä ei malttanut autoa parkkiin laittaa! On se hiljainen, on se tehokas ja on se miellyttävä ajaa, ja välirahakin saatiin räätälöityä viisaaksi, suurin kiitos kuuluu nyt Kempeleen DM-Autolle, joka hoiti kaupan kyllä todella ammattitaitoisesti ja ei vääntänyt pelkkää kauppaa, vaan otti asiakkaan muutenkin huomioon esimerkiksi sanoin "Ajakaahan varovasti, nyt on huono sää" , "Hei työtänihän mä vaan teen ja ootte erittäin tervetulleita uudestaan", kahvia tiputettiin enemmän kun kädet jaksoi kantaa, autokauppias järjesti törkeän halvan vakuutuksen ja sai vielä Santanderilta meikäläiselle (19v) pojanklopille rahoituksen, jota en ollut uskoa todeksi!
Kannattaa käydä, erittäin loistava palvelu!
Laitan huomenna vielä kuvia myös sisältä autosta !
EX:
BMW 520i E39
BMW 525i E34
BMW 320i E36
BMW 525TDS E34
BMW 530D E39
VW Passat 2.8 V6 Syncro
VW Passat 2.8 V6 Synco
VW Golf 1.6 MK3
VW Vento 1.8
Opel Vectra 2.0TDI
Opel Omega 2.0
Opel Insignia 2.0TDI
Seat Cordoba 1.9TDI
Seat Altea Freetrack 2.0TDI 4x4
Mercedes Benz E220 CDI
Mercedes Benz E280 CDI 4-Matic
Audi A6 1.8 Quattro
Skoda Octavia RS TDI DSG
Toyota Avensis 2.2D-Cat
Lada 2107
Renault Laguna 1.6
Noniin, niinhän siinä kävi että tuli rakkautta ensisilmäyksellä ja bemari sai uuden kodin.
En olisi ikinä uskonut, että noilla kilometreillä oleva auto, olisi vielä näinkin siistissä kunnossa, tarkastelin liikkeen pihalla ulkopinnat, ei ruosteen alkuakaan missään, edes ennaltamainituissa peruspaikoissa, takapuskurissa pieni vekki, hädintuskin silmiin osuu.
Sisusta täysin moitteeton, lukuunottamatta harmajan katon muutamaa mustaa ilmeisesti röökin tarhaamaa kohtaa.
Autossa totisesti löytyi varusteita, oli nahkasisustaa, puhelinta, ilmastointi, vakionopeudensäädin, ajotietokone, tiptronic, peräkoukku, xenon-valot, liikkeessä tummenetut takalasit.
Hieman mietitytti koeajolle lähtiessä, että ei helkkari näitä kilometrejä, noh... Ehdin ajaa autoa sen kilometri kaksi ja käännyin takaisin ja sanoin, että tehdään kaupat, perä ei lotissut, mitään ylimääräistä ääntä ei kuulunut mistään, laatikko vaihtaa jouhevasti ja jopa tiptronic pelaa kuin unelma, auto ei puolla tai muutenkaan ole lastentautinen. Kuitteja huolloista löytyi niin paljon, että jopa kyllästyin niitä tutkimaan, löytyi ihan viime kilometreille asti dokumenttia.
Auto katsastettu 1/2014, seuraava katsastus 4/2015, tämäkin jo kertoo totisesti autosta paljon.
Kylläpä jäi hyvä maku suuhun, illan rällättyä ei malttanut autoa parkkiin laittaa! On se hiljainen, on se tehokas ja on se miellyttävä ajaa, ja välirahakin saatiin räätälöityä viisaaksi, suurin kiitos kuuluu nyt Kempeleen DM-Autolle, joka hoiti kaupan kyllä todella ammattitaitoisesti ja ei vääntänyt pelkkää kauppaa, vaan otti asiakkaan muutenkin huomioon esimerkiksi sanoin "Ajakaahan varovasti, nyt on huono sää" , "Hei työtänihän mä vaan teen ja ootte erittäin tervetulleita uudestaan", kahvia tiputettiin enemmän kun kädet jaksoi kantaa, autokauppias järjesti törkeän halvan vakuutuksen ja sai vielä Santanderilta meikäläiselle (19v) pojanklopille rahoituksen, jota en ollut uskoa todeksi!
Kannattaa käydä, erittäin loistava palvelu!
[ATTACH]119092[/ATTACH]
Laitan huomenna vielä kuvia myös sisältä autosta !
Comment