E39: M-sport II -alustasta pykälää mukavampaan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 530Da03
    BTCF Member
    • Jan 2014
    • 105
    • Keski-Suomi

    En jaksanut koko ketjua lukea, mutta omaan autoon laitoin M-sport II tilalle Eibach Pro-kit:n eteen (takana ilma) ilmoitti madallukseksi -30mm, tipahti todellisuudessa tuosta M-sportin korkeudesta vielä noin 22 mm eli todellinen madallus olisi noin 38 mm vakiosta. Alusta tuntuu pehmeämmältä kuin M-sport mutta nyt auto kaipaisi ehkä hiukan jäykemmän kallistuksen vaikaimen eteen... :think

    Tuo madallus oli kuitenkin hieman liikaa meidän huonoille teille joten korotin autoa tolppien yläpään ja korin välistä 16 mm korokepaloilla. Teetin kopiot alkuperäisistä (31 33 1 091 595). Nyt korkeus hyvä ja kyyti parani.
    E39 530Da Touring -03
    E39 530D Touring -01 Individual, M-sport
    E39 525Da Touring -00
    E39 530D Touring -99

    Comment

    • Night-Wind
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2006
      • 1534
      • 02

      Täytys 530d M-Sportin keulaa saada hiukan alemmas. Mitä sinne kannattais laittaa? Nyt siellä on lähes uudet Bilstein B4 tolpat + M-Sport jouset (jouset veikkaus). Yksiä weitec -30mm jousia tuli kokeiltua, mutta ne ei tohon edes sopinut.
      ex: BMW E38 735iA -97
      ex: MB W211 E200CDI -03
      ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99
      ex: BMW E39 528iA -96
      ex: MB W126 300SE -89
      ex: BMW E34 525iAT -95
      ex: BMW E36 316iA -91

      Comment

      Working...
      X