En jaksanut koko ketjua lukea, mutta omaan autoon laitoin M-sport II tilalle Eibach Pro-kit:n eteen (takana ilma) ilmoitti madallukseksi -30mm, tipahti todellisuudessa tuosta M-sportin korkeudesta vielä noin 22 mm eli todellinen madallus olisi noin 38 mm vakiosta. Alusta tuntuu pehmeämmältä kuin M-sport mutta nyt auto kaipaisi ehkä hiukan jäykemmän kallistuksen vaikaimen eteen... :think
Tuo madallus oli kuitenkin hieman liikaa meidän huonoille teille joten korotin autoa tolppien yläpään ja korin välistä 16 mm korokepaloilla. Teetin kopiot alkuperäisistä (31 33 1 091 595). Nyt korkeus hyvä ja kyyti parani.
Tuo madallus oli kuitenkin hieman liikaa meidän huonoille teille joten korotin autoa tolppien yläpään ja korin välistä 16 mm korokepaloilla. Teetin kopiot alkuperäisistä (31 33 1 091 595). Nyt korkeus hyvä ja kyyti parani.
Comment