Originally posted by _Rontti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by *makke* View PostEI edelleenkään löydy noista räjäytyskuvista mitään järkevää.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...non_headlight/ #15?E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by H4ck View PostMenee heittämällä.-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
-
Olisi pientä tarvetta harkita iskunvaimennuksen uusimista,ainakin eteen.Mitä porukat on laittaneet etuiskareiksi E39 540:een orkkis M-Sport alustan kanssa.Entä taakse?Madalluksia ei ole tarvetta muutella,eikä säädellä,joten mitään säädettävää alustaa en rupea vanhukseen vaihtamaan.Siis vain pelkät iskarit.Millaisilla hinnoilla olette noita mistäkin ostelleet?
Ed. Kovasti kehuttu "uutuussarja" Koni 2100 4032.Täällä kokemuksia?Last edited by Heguli 31; 12-05-2010, 11:22.
Comment
-
-
Moro,
mitenkäs ohjelmoidaan kuljettajan penkistä hieronta päälle?E70 X5 3,0 dA -07
EX- E53 X5 3,0 dA -04 facelift 300++hv/650Nm
EX- E53 X5 3,0 dA -03
EX- Jeep Grand Cherokee 2,7 GRD -02 220 Hv/560Nm
Ex- E39 530 dA Touring -01
Ex- E46 320 dA Touring -00 170 Hv/370 Nm
Ex- Chevy Van 6.2d -89
Ex- A4 Avant 2.4 -99
Ex- E39 528iA -96
ym..
Comment
-
-
Originally posted by Lusu View PostEipä söörtsillä löytyny, joten pitikös näissä e39:ssä v8-koneissa öljypohjan irrotuksen takia nostaa koko konetta ylös? Vai muistanko nyt ihan metsään.:thinkxxxxx
"Opinions are like assholes. Everybody has one." Dirty Harry
Exät:
E38 750ia -98 King7, E61 525ia LCI -07 Black Disaster, e32 735ial -88 Ron Dell,
e39 540ia -96, e38 730ia -94 Salarakas, e30 318i -90 touring, e30 316i -89, e34 520i -92
Comment
-
-
Noniin tulipa nyt sitten käytyä katsomassa/koeajolla tuota 530D:tä..
Tuntui kaikinpuolin hyvältä peliltä. Alusta tuntui timmiltä, vaikka pientä tärinää tuntui osan matkaa etupäästä, ei siis koko koeajon ajan, voipi olla vanteen tasapainostakin kiinni.. Nykyinen auto täristää välillä samalla tavalla ja se on juuri katsastettu eikä alustasta löysää löytynyt.. Vannetta eipäilen siinäkin mielessä..
Mitäs muuta.. Tuohon oli vaihdettu turbo, välijäähy, putkisto(ja jumalaauta sitä kutosen murinaa) ja ilmeisesti suuttimiakin.. Konetila vaikutti ihan siistiltä.. Samoin sisätilat, kaikki namiskat tuntuivat toimivan.. Kone veti erittäinkin pirteästi 2000-4500 kierroksen välillä eikä mitään pätkimisiä tuntunut..
Ainoa miinuspuoli oli, että konepellin kulmassa ja takaluukun kulmassa oli n.1cm levyinen ruostepaikka.. Tuokaan ei liene ongelma, tuttu kun on tuota ruostekorjausta jonkunverran opiskellut..
Vahvasti näyttää siltä, että bemari tulee talliin.. Saatiin vielä nykyisestä autosta kiitettävä vaihtotarjous.. Täytyy nyt vielä soittaa edelliselle omistajalle ja kysellä vähän asioita, josko sitten saataisiin viimeinen sinetti tähän mun bemaristinuran aloittamiseen..BMW 535d M-sport: Aiiivan vakio, vielä..
Exät:
BMW e46 330i: 231hp/300Nm
BMW 530dA e61 LCI -08: 270hp/600Nm
Audi UrS6 -96: 320hp / 450Nm
Audi UrS6 avant -96: 280hp / 400Nm
Comment
-
-
Dodii oma e39 m5 alkoi sitten temppuilemaan..
Ei lähde käyntiin, ja eilen ajossa teki sellaisen ettei vastannut kaasuun 1-2sek aikana, mutta alkoi toimimaan sen jälkeen normaalisti. Bensapumpp ehkä aavistuksen piti outoa ääntä aikaisemmin..
Jotenka, mistä löytyy bensapumpun rele? bensapumppuhan taitaa olla samanlailla kuin muissakin eli takapenkin alla?
Karri
PS: mitähn näihin maksaa pumput ja saako jtn "race" pumppua :thinkE30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Etuvanteet tulee aika nopeesti likaiseksi jarrupölystä. Parissa kolmessa viikossa alkaa olla mustan pölyn peitossa. Onko tuo normaalia vai onkohan sielä jotain ylimääräistä hankausta?’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Originally posted by 174000 View PostEtuvanteet tulee aika nopeesti likaiseksi jarrupölystä. Parissa kolmessa viikossa alkaa olla mustan pölyn peitossa. Onko tuo normaalia vai onkohan sielä jotain ylimääräistä hankausta?
Jos epäilet että jokin hankaa, tunkkaa kulma ylös ja kokeile pyöriikö rengas ilman sen suurempaa vastusta.
Comment
-
-
Originally posted by 174000 View PostEtuvanteet tulee aika nopeesti likaiseksi jarrupölystä. Parissa kolmessa viikossa alkaa olla mustan pölyn peitossa. Onko tuo normaalia vai onkohan sielä jotain ylimääräistä hankausta?
Kunnon vahaus vanteisiin auttaa kummasti- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostOmassa seiskassa ei ainakaan pysy yli viikkoa taajamassa etuvanteet puhtaana, automaatti vielä pahentaa tilannetta kun vetää aina.
Kunnon vahaus vanteisiin auttaa kummasti
Huomenna menee kuskinpuoleinen koiranluu edestä vaihtoon sekä raidetangonpää samasta kulmasta. Saapa nähdä onko noista apua pieneen vispaukseen. Muuten alustassa ei ole väljyyksiä missään, kahdessa eri paikassa jo tarkistettu.’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Originally posted by 174000 View PostOk, ajattelin vain, että voisiko jarrutettaessa tuleva pieni ratin tärinä johtua pienestä laahauksesta, kun pölyyntyykin nopeasti. Olen niitä renkaita pyöritellyt ilmassa, eikä näytä hankaavan.
Huomenna menee kuskinpuoleinen koiranluu edestä vaihtoon sekä raidetangonpää samasta kulmasta. Saapa nähdä onko noista apua pieneen vispaukseen. Muuten alustassa ei ole väljyyksiä missään, kahdessa eri paikassa jo tarkistettu.
Mutta tottakai jos siellä on muuta väljää niin ne kuntoon ensin- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by 174000 View PostOk, ajattelin vain, että voisiko jarrutettaessa tuleva pieni ratin tärinä johtua pienestä laahauksesta, kun pölyyntyykin nopeasti. Olen niitä renkaita pyöritellyt ilmassa, eikä näytä hankaavan.
Huomenna menee kuskinpuoleinen koiranluu edestä vaihtoon sekä raidetangonpää samasta kulmasta. Saapa nähdä onko noista apua pieneen vispaukseen. Muuten alustassa ei ole väljyyksiä missään, kahdessa eri paikassa jo tarkistettu."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
Comment