Niin ja eikö tuo parkkipaikka pyörittelyssäkin jää kaartamaan? Vai muistanko vääriin? Just tuollainen 11-1 alueella mullakin oli, todella ärsyttävä kun yrittää ajaa suoraan.
E39 ohjauksesta ja suuntavakavuudesta
Collapse
X
-
Originally posted by TJJ View PostNyt muistin testata: ei tuo rattia keskelle palauta, ratin "klo 11-1" välinen alue on sellainen epämääräinen jossa ratti ei keskemmälle itsestään juuri palauta (riippuen myös tienpinnasta). Kuitenkin auto reagoi pieniinkin ratin liikkeisiin tuollakin alueella, joten ei tuossa mitään väljää ole, palautuksesta vaan puuttuu "keskitysjousi".
Mutta en minä etuvetoisen tyylistä "jousta" tuohon haluaisi, siinä saa pahimmillaan vääntää rattia voimalla kun samassa tilanteessa tuossa pidetään rattia kevyesti kiinni.
Kaveri aina elvisteli quottron ohjausta, kun ei tarvi muuta kun, peukalolla ohjata rattia. Joku joskus sitten kommentoi että audi on yliohjaava eli paska ajettava? En ymmärrä mitä tuo yliohjaus tarkoittaa tässä tilanteessa ja miksi se on huonompi kun e39 lievä aliohjaus?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostNiin ja eikö tuo parkkipaikka pyörittelyssäkin jää kaartamaan? Vai muistanko vääriin? Just tuollainen 11-1 alueella mullakin oli, todella ärsyttävä kun yrittää ajaa suoraan.
Ei minulla kyllä mitään ongelmia suoraan ajossa (maantiellä) ole ollut. Mitä se jousi siihen auttaisi? Mutta ehkä siihenkin on minulla kehittynyt jo alitajuntainen jatkuva korjausliikkeiden teko?
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostKaveri aina elvisteli quottron ohjausta, kun ei tarvi muuta kun, peukalolla ohjata rattia.
Comment
-
Comment