Niin tai näin, kestävät puslat valmistaa Lemförder jakelutiskistä riippumatta. Mulla on kolme puslaa ostettu Motonetista ja yksi KL-Varaosista, kaikki Lemförderiä.
Ja hinnoista päätellen(motonet, kl-varaosa, orkkis) niitä ei muut valmistakkaan... ATP Autoteileä(vaimikäseoli?) tietenkään lukuunottamatta
Ja hinnoista päätellen(motonet, kl-varaosa, orkkis) niitä ei muut valmistakkaan... ATP Autoteileä(vaimikäseoli?) tietenkään lukuunottamatta
Näin se vaan taitaa olla, vaikkei hinnat valmistajaa kerrokaan. Taakse mulla menee noiden puslien lisäksi: iskarit, jouset, tukilaakerit, narinahelat ja molemmat ylätukivarret. Edelleen huudellaan ulosvetäjää apurungon puslille...
Näin se vaan taitaa olla, vaikkei hinnat valmistajaa kerrokaan. Taakse mulla menee noiden puslien lisäksi: iskarit, jouset, tukilaakerit, narinahelat ja molemmat ylätukivarret. Edelleen huudellaan ulosvetäjää apurungon puslille...
Huutooni vastattiin ja perjantaina väännetään puslia ulos niin että finnit lentää...
Kuinkas korkeita autopukkeja olette käyttäneet puslien vaihdossa? Millaset on hyvät tuohon tarkoitukseen?
Oli kahdella hallitunkilla perä ylhäällä.. Vähän ahdasta, mutta kyllä ne sai taikinoitua.. Välillä korjailtiin ja tehtiin uusia työkaluja ja hakattiin päätä seinään
Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
E61 530d M-sport -08
E39 528i Touring -97
Gooklettelin hieman ja tuo circolight taitaa olla kumirasvaa.
Saanee tarvikeliikkeistä, jarrukumirasvaa saa ainakin.
Motonet: Jarrukumirasva 75ml 5.90 €
"Mitä käteen ekana sattui" -liukasteen käytöstä voip olla haittaakin,
kaikki kumit ei kestä kaikkia aineita.
- - -
Tarpeeksi voimaa murskata kiviä, tarpeeksi herkkyyttä murskata perhosia.
en triidiä jaksanut selata läpi mut mulla ainakin vaihdettiin taka-akselin puslat akseliston ollessa paikoillaan.. e34 puslanvaihtotyökalulla :think
tais mennä hupiin nuoki puslat kun ei vaikutusta ajettavuuteen eli kunnos tais olla vanhatkin...
nyt olis paketti alustaa "iskarit ja jouset" pihalla odottelemassa vaihtoa kunhan löytää huokean asentajan.. jarrukilven vaihdossa meni sököks abs anturi joka odottaa vaihtoa tuos sekin.
Kohta ei alustassa ole enään vaihtamatta kuin runkopalkit!! Jos ei kohta kule kuin e39 kuuluis kulkea ajan sen......
535xd f11 -11
Ex.
550iA Touring -06
-545i A -04
-535i sedan -88-
-540i -10/97- 6-speed sedan
-525i -89-
-320i -98 4d-
-535i sedan -88-
-525tdsa touring -93-
Gooklettelin hieman ja tuo circolight taitaa olla kumirasvaa.
Saanee tarvikeliikkeistä, jarrukumirasvaa saa ainakin.
Motonet: Jarrukumirasva 75ml 5.90 €
Googleta lisää... Ei se ole jarrukumirasvaa vaan haihtuvaa ainetta. Jossain sanottiin tärpättiä vastaavaksi. Mutta mitä tärpättiä, se on epäselvää. Bilteman mineraalitärpätillä sai käyttää aika paljon voimaa vääntämisessä, mutta meni ne kuitenkin paikalleen... Aito mäntytärpätti taitaa olla se oikea aine tuohon.
No näin tein ja tuo havupuutärpätti tuli minullakin vastaan.
Sehän kyllä haihtuu, mutta ei se kovin liukasta liene?
Joku oli pakastanut kuminsa, oli kuulemma helpottanut hommaa.
Öljy tai normivassu voi olla kumeille pahasta.
- - -
Tarpeeksi voimaa murskata kiviä, tarpeeksi herkkyyttä murskata perhosia.
Ei asennuksessa välttämättä mitään liukastetta tarvita, etenkään jos ei ole 100% varma että tuo liukaste "haihtuu" pois asennuksen jälkeen.
Saman asian ajaa kuumailmapistooli. Sillä kun kevyesti lämmittää puslan pesää niin sujahtaa paikalleen kuin itsestään. Eikä todellakaan tarvi hehkuvaksi lämmittää, vaan sormet kun eivät kosketettaessa pala niin hyvä on.
Myynnissä E39/E36-osia
***Optiikka löytyy kamerasta, ei autosta***
Comment