Osaisko joku kertoa kun sedan E39 on vaihdettu korjaamon toimesta jo jonkin aikaa sitten nuo kyseiset puslat 4kpl ja kun katselin autoa nosturilla niin kiinnitin huomiota vänkärin puoleiseen etummaiseen puslaan joka oli reippaat 5mm alempana kuin toisen puolen vastaava. Eli pitäisikö sen puslan olla siihen saumaan asti siellä holkissaan? Ja mitähän tuo nyt aiheuttaa jos tuo on virheellisesti asennettu..?
Tietysti pitää olla kaikki samassa syvyydessä muutenhan on takakelkka vinossa
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Oisko jollain lainata ulosvetäjää 530D toukkaan pk-seudulla? Ois tarvetta jo tulevalla viikolla... Ei jaksais alkaa itse askartelemaan. Jos löytys lainaan ulosvetäjä, niin pistä yv tulemaan. Kiitos.
Asiaa sivuten, mulla on kuskinpuolen etummainen pusla vinossa taaksepäin. Ilmeisesti jossain kolarissa aikasemmilta omistajilta. Iskarin yläpäästä mittailin, niin kuskin puolen yläpää 6mm taaempana kuin oikea...
Tätä jo ihmeteltiin viimevuoden katsastuksessa, mutta ei tullu sen enempää sitten asiaan perehdyttyä. Nyt tukivarsien vaihdossa kun joutu iskarit ottaa irti, asia alkoi vähän enemmän vaivaamaan. Hankalaa tuota kait saada nelipyöräsuuntauksessa ees arvoihin sitten.
Ensin luulin katsastuksessa, että pultti on vääntyny, mutta pulttipa tulee suoraan ulos, eli ilmeisesti auton kori on vääntyny kierteen kohdalta?
Mahtaakohan tuota saada "taivutettua" takaisin, vai paaliinko tuo pitää pistää?
Kyselin vähän jo AVK:ltakin että saako autosta tietoja, jos se on AVK:lla (todennäköisesti) ollut, että mitkä on olleet kolarivahingot... Ois kiva pistää asia vähän eteenpäin, jos vaan onnistuu, että Porissa tehdään kolarikorjaukset vähän sinnepäin ja inssitkin päästää läpi tälläisiä autoja...
BMW 520d Touring '06 314tkm BMW 530D Touring '99 552tkm BMW 320da Touring '02 427tkm Volvo V70 D5 '02 Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Osaatteko suositella jotain paikkaa takakelkan kumien vaihtoon välillä Hämeenlinna-Riihimäki-Hyvinkää-Järvenpää-Kerava-Tuusula-Vantaa? Merkkihuolto pyysi 1380 eur osineen...
Jos jotain kiinnostaa niin minulta sattuu löytymään kokonainen uusi takakelkka touringiin jossa puslat paikallaan. Os.Num. 33311097250. Eli siis tuolta numero 1:
Asiaa sivuten, mulla on kuskinpuolen etummainen pusla vinossa taaksepäin. Ilmeisesti jossain kolarissa aikasemmilta omistajilta. Iskarin yläpäästä mittailin, niin kuskin puolen yläpää 6mm taaempana kuin oikea...
Tätä jo ihmeteltiin viimevuoden katsastuksessa, mutta ei tullu sen enempää sitten asiaan perehdyttyä. Nyt tukivarsien vaihdossa kun joutu iskarit ottaa irti, asia alkoi vähän enemmän vaivaamaan. Hankalaa tuota kait saada nelipyöräsuuntauksessa ees arvoihin sitten.
Ensin luulin katsastuksessa, että pultti on vääntyny, mutta pulttipa tulee suoraan ulos, eli ilmeisesti auton kori on vääntyny kierteen kohdalta?
Mahtaakohan tuota saada "taivutettua" takaisin, vai paaliinko tuo pitää pistää?
Kyselin vähän jo AVK:ltakin että saako autosta tietoja, jos se on AVK:lla (todennäköisesti) ollut, että mitkä on olleet kolarivahingot... Ois kiva pistää asia vähän eteenpäin, jos vaan onnistuu, että Porissa tehdään kolarikorjaukset vähän sinnepäin ja inssitkin päästää läpi tälläisiä autoja...
Kyselepä katsastuskonttorilta. Siellä on tieto, jos on AVK:lla käynyt. Ja pitäisi löytyä tietoa vaurioistakin, jos ei ihan kovin kauaa sitten ole tapahtunut.
Asiaa sivuten, mulla on kuskinpuolen etummainen pusla vinossa taaksepäin. Ilmeisesti jossain kolarissa aikasemmilta omistajilta. Iskarin yläpäästä mittailin, niin kuskin puolen yläpää 6mm taaempana kuin oikea...
Tätä jo ihmeteltiin viimevuoden katsastuksessa, mutta ei tullu sen enempää sitten asiaan perehdyttyä. Nyt tukivarsien vaihdossa kun joutu iskarit ottaa irti, asia alkoi vähän enemmän vaivaamaan. Hankalaa tuota kait saada nelipyöräsuuntauksessa ees arvoihin sitten.
Ensin luulin katsastuksessa, että pultti on vääntyny, mutta pulttipa tulee suoraan ulos, eli ilmeisesti auton kori on vääntyny kierteen kohdalta?
Mahtaakohan tuota saada "taivutettua" takaisin, vai paaliinko tuo pitää pistää?
Kyselin vähän jo AVK:ltakin että saako autosta tietoja, jos se on AVK:lla (todennäköisesti) ollut, että mitkä on olleet kolarivahingot... Ois kiva pistää asia vähän eteenpäin, jos vaan onnistuu, että Porissa tehdään kolarikorjaukset vähän sinnepäin ja inssitkin päästää läpi tälläisiä autoja...
Comment