Originally posted by Supa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 523 -96 tehot hukassa.
Collapse
X
-
Originally posted by janke View Postkatoin ja oli paikoillaan ja mittasin ohmit myös. Mutta tuleekos suuttimille virta samoja johtimia pitkin?
Mittaa mittarilla plussaa vasten ja myös että +12v löytyy virrat päällä toisesta karvasta.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Dodiin. Nyt ollaan taas alku pisteessä ja autossa kaikki mukit pelissä
Eli 2. sylinterin suutin oli piirillä. Vuoti läpi kokoajan ja toisin sanoen magneettiventtiili sisällä jumissa... vai mikä sielä suuttimen sisällä sitten onkaan? Hetken härnättyä suutin rupesi toimimaan ainakin toistaiseksi. Hauskintahan tässä on se, että olin kokoajan kuvitellut, että 2.sylinteri oli toiseksi viimeinen ja olen rassannut väärää suutinta Kiitokset Nim. E34Touring Villelle joka paikallisti oikean sylinterin, kun itse en heti tajunnut.
Mittasin sitten bensanpaineet ja näytti edelleen 4! Nyt sitten tilaamaan uutta säätäjää ja suuttimet "oikeaan" pesuun.
Paljonko se säätäjä maksaa oikein?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by kaol View Post70-90€ väittäisin. Riippuu sun naamasta ja myyjäliikkeen katteesta.
Onko paineet tasaiset 4bar koko kierrosalueen?
Olisko pitänyt mitata koko kierros alueella?:think
Käytetyn paineensäätäjän saisin hetikin, mutta kannattaiskohan?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostJustiin tuo? Eikö tuo sovellu siihen hommaan? No voiko ne paineet mitata siitä tukinpäästä venttiilistä?
Juuri siitä venttiilistä ne pitää mitata vai mittasitko jostain muualta?
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostTuossahan ei riitä asteikko, se on tarkoitettu kaasutinmoottoreiden bensapaineiden tutkimiseen. Eikös asteikko lopu 10 psi = 0,68bar.
Juuri siitä venttiilistä ne pitää mitata vai mittasitko jostain muualta?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostJa se viittaa taaskin paineensäätimeen?
Etkö oo jo tarpeeks jahkaillut asian kanssa?? Jos vaan vaihdat vaikka käytetyn säätimen ja ajat tyytyväisenä. 10 minuutin homma ja käytetystä toimivasta (mitä ne varmasti suurinosa on) ei montaa kymppiä kannata köyhtyä.
Ei se arpomalla kuntoon tule...- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostNo mahdollisesti, kuulostaa ainoalta järkevältä selitykseltä miksi additive korjaus menee miinukselle tappiin mutta multiplicative on ok.
Etkö oo jo tarpeeks jahkaillut asian kanssa?? Jos vaan vaihdat vaikka käytetyn säätimen ja ajat tyytyväisenä. 10 minuutin homma ja käytetystä toimivasta (mitä ne varmasti suurinosa on) ei montaa kymppiä kannata köyhtyä.
Ei se arpomalla kuntoon tule...Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Nyt on paineensäädin vaihdettu ja ei vaikutusta! add arvot tippui taas tuossa 35km matkalla B1 -75. ja B2 -50.
Tyhjäkäynti selvästi pomppii tuossa 740-800rpm ja tippuu silleen 3-4 sekunin välein tuonne 740rpm.:think Kulutuskin on noussu tässä lähiaikoina ainakin litralla!!
Nyt on jäljellä enää suuttimien pesu ammattilaisten toimesta ja katin tarkistus sekä ehkä uudet lambdat ja ilmamäärämittari... ja tietenkin ensin bensan paineen mittaus, minkä mittautan alkuviikosta. Kait tämän joku noista toimenpiteistä ratkaisee.:think Mitä veikkauksia raati arvelee??:think Vituttaa suunnattomasti kun ei ole ajamisen iloa!!!
Vaihdoin samalla uuden separaattorinkin, kun vanha oli vähän risa mutta toimiva.
Edit: Niin voiko paska akku vaikuttaa jotenkin käyntiin? Kun välillä tulee koodi "power on reset" Tai jotain.Last edited by janke; 19-10-2012, 22:51.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Comment