Originally posted by bemu2000
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Vanne- ja rengasfit -topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Boiga View Postpilkun nusmaalua mutta onhan tuo laskemista ja noinhan se lasketaan, tiedän sen Kuinka paljon teillä on esim 9,5" vanteella tilaa vanteen ja iskaritolpan välissä? Ja onko orkkis tolppa?
Comment
-
-
Originally posted by aapo609 View Posttervehdys!
itsellä on talven projektina bmw style 5 vanteet, jotka siis on 2-osaiset, eli keskiöt irtoaa. millä avaimilla saan vanteista kehäpultit auki? onko näihin olemassa jotkut erikoisavaimet kun ei ainakaan perus 10mm tms. hylsyt käyny laisinkaan..
No no:
Otakko valkosipuli?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
kiitos haju69:lle vinkistä, eihän se sen kummempi avain ollu juu 2 vannetta purettu nyt ja tän päivän aikana useamman tunnin hionu ja kitannut muovisia keskilätkiä, pikkuhiljaa hyvä tulee hankintalistalla olis uudet bbs keskiötarrat, bbs original venttiilinhatut, sekä tietenkin uudet kehäpultit ja mutterit. mitenhän, saako noista mitään suomen maalta tilattua?
Comment
-
-
Originally posted by KuPa View PostPikanen kyssäri -> onko 225/45/17 liika kaponen allekirjottaneen kulkineeseen?? Laskuria käytetty ja kyllähän se pienenee, mutta pieneneekö siis liikaa (laatikkon toimivuutta ym. ajatellen). 235 ei perkels taho löytyä...
Kiitoksia etukäteen!E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostOnhan se naurettavan näköinen ja sulla taitaa olla se murheenkryyni laatikko niin en välttämättä kokeilisi. Uusia vailla?"530da touring -00"
Comment
-
-
Originally posted by KuPa View PostOk ja dänks! ei siis viitti kokeilla vaihtaako ja miten vaihtaa loota noilla. Laatikko kylläkin tätä nykyää pelittää (kopkop), jos niitä meikäläisen viime talvisia ongelmia meinasit! juu, kaks uutta (tai siis ehkä kuitenkin käyttyä) ois hakusessa, etu gummeilla ehkä vielä hetken luistelee...
Ja kyllä noita 235/45/17" kumeja saa. 650e taisi olla syksyllä halvin sarja uusia nastoja mitä löysin. Joskus on saanut halvemmallakin kun on sattunut sopivastiE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostNiin ihan yleisesti kun tuo 530da laatikko on mikä on.
Ja kyllä noita 235/45/17" kumeja saa. 650e taisi olla syksyllä halvin sarja uusia nastoja mitä löysin. Joskus on saanut halvemmallakin kun on sattunut sopivasti
Ahaa, ajattelin et just meikäkäisen laatikkoa meinasit, ku taisin täällä foorumillakin siitä useasti itkeä ja valittaa!
Mut joo, 235 gummien metsästys jatkukoon."530da touring -00"
Comment
-
-
Originally posted by KuPa View PostAhaa, ajattelin et just meikäkäisen laatikkoa meinasit, ku taisin täällä foorumillakin siitä useasti itkeä ja valittaa!
Mut joo, 235 gummien metsästys jatkukoon.
225/55/16 koossa, nopeasti tulivat kotiin saakka eli palvelukin pelaa.
Comment
-
-
bmw style 5
eli tällä palstalla jo aiemmin kyseisistä vanteista kyselleenä uutta kysymystä pukkaa. eli vanteet on nyt hiposteltu kuntoon, hyvät tuli ja kumeiksi köytyi edukkaasti vähän ajetut pirellin p-zerot koossa 245/45/17. näillä vanne-rengas yhdistelmästä tuli lievästi mallia "pulla"
itsellä kulkupelinä siis bmw 530da touring vuodelta -99 m-sport2 alustalla. viime kesänä auton hankkiessani tulin siihen tulokseen että vanteet jää ainakin silloisella 225/50 rengastuksella aikalailla kaariin piiloon, joten nyt kun vanteet on hiposteltu tulin hankkineeksi keskittävät ja pultattavat spacerit mallia" leepu" eli leveyttä ruhtinaalliset 25,4mm odottavat viel postissa noutajaansa eli en ole tutkinut saako niistä sorvattua tavaraa pois ollenkaan. tietääkö kukaan miten asian laita napaan pultattavien palojen kanssa on..?
edellinen omistaja sanoi että 18 tuuman vanteella (et:stä ei tietoa) edessä meni mukisematta mutta takana raapi kaariin jonkin verran, jonka toimesta oli levittänyt kaarta ilmeisesti haravalla??!! mitenhän on asian laita meikäläisen vanteilla 8tuumaa ja et 20 +leepupala 25,4mm ? tuleekohan noista aivan pöllön näköiset vaikka takakaarta mankeloisikin?
auto on siis alle vaihdetulla msport 2alustalla melko matalanlainen.
.aapo
Comment
-
-
Originally posted by aapo609 View Posteli tällä palstalla jo aiemmin kyseisistä vanteista kyselleenä uutta kysymystä pukkaa. eli vanteet on nyt hiposteltu kuntoon, hyvät tuli ja kumeiksi köytyi edukkaasti vähän ajetut pirellin p-zerot koossa 245/45/17. näillä vanne-rengas yhdistelmästä tuli lievästi mallia "pulla"
itsellä kulkupelinä siis bmw 530da touring vuodelta -99 m-sport2 alustalla. viime kesänä auton hankkiessani tulin siihen tulokseen että vanteet jää ainakin silloisella 225/50 rengastuksella aikalailla kaariin piiloon, joten nyt kun vanteet on hiposteltu tulin hankkineeksi keskittävät ja pultattavat spacerit mallia" leepu" eli leveyttä ruhtinaalliset 25,4mm odottavat viel postissa noutajaansa eli en ole tutkinut saako niistä sorvattua tavaraa pois ollenkaan. tietääkö kukaan miten asian laita napaan pultattavien palojen kanssa on..?
edellinen omistaja sanoi että 18 tuuman vanteella (et:stä ei tietoa) edessä meni mukisematta mutta takana raapi kaariin jonkin verran, jonka toimesta oli levittänyt kaarta ilmeisesti haravalla??!! mitenhän on asian laita meikäläisen vanteilla 8tuumaa ja et 20 +leepupala 25,4mm ? tuleekohan noista aivan pöllön näköiset vaikka takakaarta mankeloisikin?
auto on siis alle vaihdetulla msport 2alustalla melko matalanlainen.
.aapo
Comment
-
-
Originally posted by Rale View PostEdessä voisi mennä ainakin 235/45 kumilla. Taakse ei kyllä mene millään harava mankeloinnilla. Ammattilaisen pokkaus ja tuolla 235/45 kumilla voisi ISOLLA varauksella sopia. Vaikka epäilen. Itselläni oli 10,5" et3 255/40 kumilla ja pokattu arviolta 15mm takana. Nämä sun tulisi vielä rapiat 20mm ulommaksi. Eli se on siinä ja siinä. Ulkonäkö onkin sitten eri juttu.
näin vähän itsekin arvelin ettei ihan ongelmitta mene.. mutta vaihtoehto 2 onkin sitten sorvaista levikepaloista siivua pois, minkähänlaisella et:llä esim. takavanne mahtuisi noilla spekseillä pyörimään vapaasti, ja etuvannettakin ois siis saatava sisempään, mutta mitkä vois olla passelit offsetit, jotta mahtuis nippa nappa..?
Comment
-
Comment