Originally posted by Luoti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Vanne- ja rengasfit -topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Luoti View PostSaatiin kyllä. Sehän tässä ihmetyttää.
mutta katsottiinko että rengas istui vanteella kunnolla, eikä jäänyt pystyheittoa? tuota hommaa ei monesti liikkeissä tarkisteta ja olen itse pitänyt huolen, että tulee kunnolla laitettua. pari kertaa on pitänyt rengasta pyöräyttää vähän vanteella uudestaan, että lähti pystyheitto pois.
Comment
-
-
Näemmä noissa renkaissa voi olla isojakin eroja leveyksissä. Kaverin autoon vaihdettiin Bridgestonejen tilalle Nankangit, ja nyt alkoi raapimaan takaa aika helpostikin. Ennen ei mitään ongelmia. Ois pitäny mitata kulutuspintojen leveydet ennen vaihtoa kun olisi huomannut. Auto siis e39, vanteet 19" aidot AC-Schitzerit ja renkaat 275/30.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostNäemmä noissa renkaissa voi olla isojakin eroja leveyksissä. Kaverin autoon vaihdettiin Bridgestonejen tilalle Nankangit, ja nyt alkoi raapimaan takaa aika helpostikin. Ennen ei mitään ongelmia. Ois pitäny mitata kulutuspintojen leveydet ennen vaihtoa kun olisi huomannut. Auto siis e39, vanteet 19" aidot AC-Schitzerit ja renkaat 275/30.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostMielenkiintoinen ilmiö.Yleensä tuo "NK" on kulutuspinnaltaan kapeampi,kuin useimmat muut vast.kokoiset merkit.Tai ainakin tuossa NS2 kuviomallissa...
kyllä, mutta renkaan koko leveys voi olla helposti ylikin ilmoitetun nankangilla. jos on reilusti madallettu, niin alkaa raapia renkaan kyljestä.
Comment
-
-
-BMW F10 530D M-sport
Comment
-
-
Originally posted by Luoti View Post
Comment
-
-
viisaammat hoi!
millasella rengas setupilla tälläset vanteet menis alle: etu 8,5" x 18" ET 13. ja taakse 10" x 18" ET19.. alusta luultavasti -60/40mm tai -50/30mm
vanteen keskeltä kaaren alareunaan: 325mm ja takana 345mm-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
-
Originally posted by _Rontti View Postviisaammat hoi!
millasella rengas setupilla tälläset vanteet menis alle: etu 8,5" x 18" ET 13. ja taakse 10" x 18" ET19.. alusta luultavasti -60/40mm tai -50/30mm
vanteen keskeltä kaaren alareunaan: 325mm ja takana 345mm
Comment
-
-
Originally posted by _Rontti View Posteipä se pieni gyntteri lookki pahitteeksi ole vaan tarvis sitte lisää madalusta...
Comment
-
-
Originally posted by Martti View PostNiin en tuolla alikokoisuudella gyntterilookkia tarkoittanu, vaan vierintäkehältään/halkaisijaltaan alikokoista (mikä myös saattaa aiheuttaa omat ongelmansa, mikäli autosi on auomaattilaatikolla varustettu). Eipä noin kapoisille vanteille tahdo e39 tapauksessa oikein saada german-lookkia millään jos tarkoitus on pysyä järkevän kokoisissa halkaisijoissa/vierintäkehissä...tai onkait se 255/35@10" jo tietysti jotain siihen suuntaan.
joo kylläkyllä ei onneksi ole automaatilla, helpottaa rengas valikointia hieman... tollasen 255/35 renkaan kanssa voi leipasta vielä 5mm spacerin sinne vanteen väliin, vai kuinka?:think
paljonkohan tuossa sitten vierintäkehä pienenee jos laittaa alikokosen setin?-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
Comment