Originally posted by bemu2000
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Vanne- ja rengasfit -topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bmw Master View PostKokemuksesta voin sanoa, että keskireiän sorvaajaa et helpolla löydä. 16" on jo liian iso useimpiin sorveihin. Yhdessä paikassa sanottiin ~90e tunti ja meneehän siinä melkein kokopäivä...Skyline R33 GT-R v-spec
Subaru legacy GT spec B -03
e39 528ia
ski-doo x600rs -07
Comment
-
-
Originally posted by Tuokki2 View PostL-weld lappeenrannassa noita tekee. Hintakaan ei paha kun puhui että neljä vannetta 60€ ja jos joutuu vähän oikomaan vannetta että k.reiästä tulee varmasti oikean kokoinen niin100€. Mulla vaan kahteen vanteeseen pitää tehdä tuo muutos niin ei maksa noinkaan paljoa. Suosittelen paikkaa kyllä, pikkuveljen 19" azev A:t (2kpl)menivät tosi kieroksi niin muistaakseni 80€ maksoi korjaus ja nyt on varmaan suoremmat kuin tehtaalta lähtiessään.
Comment
-
-
Originally posted by Tuokki2 View PostJp puhui että sellaisen saa tehtyä mutta ainevahvuus jää millin korville ohuimmillaan..eli ei hyvä kyllä. No tätä vaihtoehtoa ei tarvi enää miettiä kun soitin l-weldillä lupasivat hoitaa tuon keskireiän suurennoksen.
edit: olikin jo hinnat tuossa
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKokemuksesta voin sanoa, että keskireiän sorvaajaa et helpolla löydä. 16" on jo liian iso useimpiin sorveihin. Yhdessä paikassa sanottiin ~90e tunti ja meneehän siinä melkein kokopäivä...
Comment
-
-
Originally posted by lkanasuo View PostKyllähän noita pajoja on paljon missä on isot koneet. Purettavat vanteet helpompia jos saa vietyä pelkän keskiön ja eihän se neljän vanteen sorvaus ole ku parin tunnin homma, jollei ole sokea kesäpoika puikoissa
Näin minä tein ja voin tehä muillekin
siis ihan minkälaiset, koottavat tai tavalliset.BMW E39
Comment
-
-
Originally posted by Plihal View PostJyrsinkoneellahan tuo onnistuu vaivattomasti, ilman mitään kiinnitysjälkiä yms.
Näin minä tein ja voin tehä muillekin
siis ihan minkälaiset, koottavat tai tavalliset.
Kysyin kaverilta aikasemmin ja heillä ei jyrsintä onnistu... :think
Comment
-
-
Onkos kukaan väsännyt/käyttänyt E39:ssä käännettyjä peltivanteita, itellä Beyernin 18" huulet kesällä, ja haluis talveksikin esim. 15"-16" huulivannetta, mutta ei ole järkeä maksaa miljoonia ja ei oikein sopivia löydy.
Niin onko kukaan koittanut että onko ihan hoopon näköinen, jos on käännetyt pellit itellä kuitenkin edestä aika paljon madallettu, takaa karvan vähemmän.
Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
Comment
-
-
Originally posted by Jax_KiBez View PostOnkos kukaan väsännyt/käyttänyt E39:ssä käännettyjä peltivanteita, itellä Beyernin 18" huulet kesällä, ja haluis talveksikin esim. 15"-16" huulivannetta, mutta ei ole järkeä maksaa miljoonia ja ei oikein sopivia löydy.
Niin onko kukaan koittanut että onko ihan hoopon näköinen, jos on käännetyt pellit itellä kuitenkin edestä aika paljon madallettu, takaa karvan vähemmän.
EX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
Comment
-
-
Mulla ois talvirenkaat koossa 225/50-17. Lisäksi tallissa ois ylimääräsenä 8.5x17" vanteet. Vannelaskurin mukaan tuolle vanteelle pitäs olla vähintään 235 mm leveä rengas. Meniskö nuo minun talvirenkaat vielä fiksusti vanteelle ja säilyykö ajettavuus hyvänä, vai onko kyseessä jo laiton yhdistelmä?-BMW M3 -09
-MB E320 Coupe -94
-MB E250 CGI -10
-Husqvarna R320 -14
Comment
-
-
Originally posted by Reeperbahn View PostMulla ois talvirenkaat koossa 225/50-17. Lisäksi tallissa ois ylimääräsenä 8.5x17" vanteet. Vannelaskurin mukaan tuolle vanteelle pitäs olla vähintään 235 mm leveä rengas. Meniskö nuo minun talvirenkaat vielä fiksusti vanteelle ja säilyykö ajettavuus hyvänä, vai onko kyseessä jo laiton yhdistelmä?E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by sonikk View PostMitäs mieltä raati on. 8 ja 9x17" vanteet, laitanko joka nurkkaan 235/45-17 vai eteen 205/50-17? Rengaslaskurin mukaan 205/50-17 on jopa himpun isompi kuin 255/40-17 mikä orkkis takarengas.
Comment
-
Comment