Mahtuuko 19x11 ET 25 pyörimään takana vakio m-sport alustassa? Mikä kumi kannattaa pyöräyttää 11 tuumaiselle? Pieni veny ei pahitteeksi.
Entä mahtuuko edessä pyörimään raapimatta: 19x9,5 ET 20. Mikä kumi tähän vanteelle?
Auto on siis 540iA.
Mahtuuko 19x11 ET 25 pyörimään takana vakio m-sport alustassa? Mikä kumi kannattaa pyöräyttää 11 tuumaiselle? Pieni veny ei pahitteeksi.
Entä mahtuuko edessä pyörimään raapimatta: 19x9,5 ET 20. Mikä kumi tähän vanteelle?
Auto on siis 540iA.
8x17 ET 0 ja 9,5x17 ET 13, renkaat 235/45 ja 265/40 meneekö suosiolla?
Päivitetäänpäs tähän että menee suht hyvin, takana raapii jonkun verran isommissa montuissa, yleensä vain vänkärin puolelta. Niin ja auto on tosiaan jonkun verran M-sporttia matalampi.
takana raapii jonkun verran isommissa montuissa, yleensä vain vänkärin puolelta.
Mikähän tämän aiheuttaa, kun itselläkin madalluksen jälkeen ottaa lähes aina vain oikee puoli kiinni?
Luulis et vasen puoli olis herkempi ottamaan kiinni kun siellä on kuskin takia enemmän painoa, vaikka ei omassa tapauksessa hirveesti enemmän olekaan. :think
Mikähän tämän aiheuttaa, kun itselläkin madalluksen jälkeen ottaa lähes aina vain oikee puoli kiinni?
Luulis et vasen puoli olis herkempi ottamaan kiinni kun siellä on kuskin takia enemmän painoa, vaikka ei omassa tapauksessa hirveesti enemmän olekaan. :think
Mittaa onko takakelkka keskellä...
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Aiheeseen vähä liittyen, milläs ootte noita venyrenkaita saannu laitatettua vanteille, meilläpäin on niin tiukka rengasliikkeen omistaja, että ei kuulema laiteta senttiäkään alle vanteen minimileveyksistä rengasta alle. :think
Että jos käy joku onnettomuus, niin on laittomat renkaat ja hyö on vastuussa..
Pitäiskö joku vastuuvapautus lappu sitte niillä kirjoituttaa? Tosin sittehän voi tulla kallista itelle, jos kävis jotain..
Jos vaan parikin vastausta sais, niin ei täytetä ketjua tällä aiheella.
BMW 520d Touring '06 314tkm BMW 530D Touring '99 552tkm BMW 320da Touring '02 427tkm Volvo V70 D5 '02 Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Mikähän tämän aiheuttaa, kun itselläkin madalluksen jälkeen ottaa lähes aina vain oikee puoli kiinni?
Luulis et vasen puoli olis herkempi ottamaan kiinni kun siellä on kuskin takia enemmän painoa, vaikka ei omassa tapauksessa hirveesti enemmän olekaan. :think
Todennäköisempi selitys on se, että takalokasuojan sisäpuolella on oikealla puolella ahtaampaa kuin vasemmalla, kas kun oikella tilaa vie polttoainetankin täyttöputki.
Voisko olla?
"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
Todennäköisempi selitys on se, että takalokasuojan sisäpuolella on oikealla puolella ahtaampaa kuin vasemmalla, kas kun oikella tilaa vie polttoainetankin täyttöputki.
Comment