Originally posted by Bmw Dreamer
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Meyle tukivarret yms. Laatu?
Collapse
X
-
Originally posted by Bmw Master View PostMeyle n.130€ 4kpl, Lemförder n.190€. Eroa ~65%...
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostEn tiedä takakelkan puslista, mutta itse myös aikanaan luulin säästäväni muutaman euron, kun ostin Meyle HD -setin seiskan keulalle ja tänä kesänä suurin osa tukivarsista on vaihtunut Lemförderiksi. Eli aikamoista kuraa saattavat olla nuo Meyleksi brändätyt osat ja loppupeleissä saatat joutua joka tapauksessa ostamaan kunnon osat tilalle. Tietysti jos auto on menossa myyntiin, niin ehkä sitten, mutta jos tarkoitus on päästä seuraavat 200 tkm huolettomasti, niin en tuolla hintaerolla välttämättä kallistuisi Meyleen.
130e-190e, onhan tuossa eroa, mutta ei nyt vielä niin paljoa kuitenkaan, että kannattais alkaa säästämään? :think
Henkilökohtaisesti vaa sylettää ku saa joka kuukausi melkein työntää sen 200e tuon auton alustaan, ei oo tottunu aikasempien autojen kanssa tähän, riittäny se 200e 10 vuoden ajalle. (eikä välttämättä sitäkään riippuen autosta...)BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostKannattaa totutella, aika pienellä olet päässyt
Pitäis saada palkkaa tonnin enempi kuussa et ois varaa pitää "kunnolla" tota autoa. Ja elääkin vielä.
nim. ostin just 60ke talon.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Noniin, josko nyt voisi päivittää topicia.
Eli löytyihän sieltä e38 meylen reaktiotangosta väljää toisesta pallosta.
3 vuotta kesti ja noin 80tkm. Suurimpana syynä varmasti talvi ja ehkäpä siihen sopimattomat rasvat.
Mutta ihan ok tarvikeosaksi, ei voi kauheita kestoja odottaakkaan. Puslat on sensijaan edelleen ihan hyvät. Varmasti tulee jatkossakin osteltua.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Vedinköhän pohjat? Laitoin kaikki uudet etupään palikat kun kolisi ja ajattelin kerralla laittaa kuntoon. Meyleä tilasin saksasta tukivarret, reaktiotangot ja koiranluut. No käytin tänään katsastuksessa ja hylätty vasemmalta tukivarsi. Olihan niillä romuilla ajettu jo hurjat 800km On oikein asennettu auto alhaalla jne.. joten varmaan valmistusvirhe.
EDIT: Tilasin sitten uuden tukivarren ja rupesin vaihtamaan sitä, niin huomasin että olin unohtanut kiristää sisäpuolen kunnolla, joten siksi heilui siellä hulluntavalla! ei voi muuta sanoa kuin hups..Last edited by säkkij; 24-11-2012, 23:55.E30 325i Cabrio '87
E61 525d M-Sport LCI
Comment
-
-
Kyllä ne tuntuu juu. Ittekkin noita paljon oon asennellu mutta valitettavasti palloniveliä ne ei silti osaa tehdä, on mennyt väljäksi seiskan reaktiotangoissa ja kolmos sarjasissa alapalloissa. Kumipuslat sensijaan tuntuvat kestävän hyvin.
Toki voi olla osunut maanantaikappaleita mutta on niitäkin enemmän kuin esim lemförderin osissa.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Reilu 4 tuntia meni näin E39 kanssa ensikertalaiselta, kun vaihtoi nuo kaikki hilut keulaan, sisältäen ohjauskulmien säädön. Eniten meni aikaa iskareiden liikkeelle saamiseen, sekä takapään säätöihin. Iskareihin lopulta keksin sellaisen konstin, että kun se pitää saada takas alemmas paikoilleen, vedin sen kuormaliinalla kovaan jännitykseen jousilautasesta, jolloinka lyö raudalla ja lekalla napaa ylöspäin, näin meni kohtuu kivuttomasti paikalleen Ja loppui kolinat, tuli niin hyvä ajaa, ettei tosta melkein raaskii enää luopua
Ja sitä tuli kirottua, kuinka vitun typerästi tuo on suunniteltu, että pitää purkaa osa sisälokaria ja jarrujen ilmanohjaimet pois, jotta saa reaktiotankojen pultit irti...DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Comment