Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Meyle tukivarret yms. Laatu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

    Kokemuksia Vema tukivarsista?

    Ei e39:siin.

    Comment

    • janke
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2010
      • 3667
      • seinäjoki

      Originally posted by Bmw Master View Post
      Kokemuksia Vema tukivarsista?

      Ei e39:siin.
      Bmw 316 E30 -88

      Comment

      • Bmw Master
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 13155
        • Kokomo

        Eipä tuosta oikein selvinnyt. Vaihtoi Veman Lemförderiin ja kolina jatkui. Lopulta syy taisi olla väärässä kartiokulmassa kun Alfassa on useampaa kokoa.

        Comment

        • TJJ
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2003
          • 7591
          • Jyväskylä

          Originally posted by Bmw Master View Post
          Eipä tuosta oikein selvinnyt. Vaihtoi Veman Lemförderiin ja kolina jatkui. Lopulta syy taisi olla väärässä kartiokulmassa kun Alfassa on useampaa kokoa.
          Ei kun jarrupalan pinta oli irti. Vema taisi narista, Lemförder oli taas oikea valinta.
          E39 528iA

          Comment

          • Gedd
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2010
            • 479
            • Tampere

            Oikea kysymyshän on toki se, että uusiiko koko alustan kuluvat nivelet puslat ja tangot jollain merkittömällä ebay-kamalla johonkin 200 euron hintaan ja tekee remontin uudestaan mahdollisesti 1-2 vuoden välein vai 1500 eurolla sillä meyle-HD kamalla ja ajaa sitten ehkä sen 5-10 vuotta :think

            Comment

            • peto2
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 8257
              • Järvikylä (Nakkila)

              Originally posted by Gedd View Post
              Oikea kysymyshän on toki se, että uusiiko koko alustan kuluvat nivelet puslat ja tangot jollain merkittömällä ebay-kamalla johonkin 200 euron hintaan ja tekee remontin uudestaan mahdollisesti 1-2 vuoden välein vai 1500 eurolla sillä meyle-HD kamalla ja ajaa sitten ehkä sen 5-10 vuotta :think
              Älä ainakaan sitä meyleä laita... se on vain uudelleen brändättyä kiinakuraa.. Lemföder
              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
              ex:
              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
              Nakkaa privaa jos tarvetta.

              Comment

              • Ramzez
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2009
                • 6104
                • Jyväskylä

                Originally posted by peto2 View Post
                Älä ainakaan sitä meyleä laita... se on vain uudelleen brändättyä kiinakuraa.. Lemföder
                Juuri näin. Meylessä maksaa nykyään vain nimi. Samaa kuraa se on kuten kaikki muutkin kiinanosat. Lemförder on käytännössä ainoa järkevä vaihtoehto.

                Comment

                • Heguli 31
                  BTCF Member
                  • Oct 2004
                  • 9990
                  • KVLA

                  Originally posted by Ramzez View Post
                  Juuri näin. Meylessä maksaa nykyään vain nimi. Samaa kuraa se on kuten kaikki muutkin kiinanosat. Lemförder on käytännössä ainoa järkevä vaihtoehto.
                  Tosin näidenkin valmistusmaa voi olla mm.Turkki tai Kiina...

                  Comment

                  • TJJ
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2003
                    • 7591
                    • Jyväskylä

                    Originally posted by Gedd View Post
                    Oikea kysymyshän on toki se, että uusiiko koko alustan kuluvat nivelet puslat ja tangot jollain merkittömällä ebay-kamalla johonkin 200 euron hintaan ja tekee remontin uudestaan mahdollisesti 1-2 vuoden välein vai 1500 eurolla sillä meyle-HD kamalla ja ajaa sitten ehkä sen 5-10 vuotta :think
                    Ja säädättää aina pyöränkulmat ja huonolla tuurilla myös uusii renkaita puolen vuoden välein (kokemusta on)... Jos autoa on tarkoitus pitää pidempään, siis talven yli (jossa ajassa kiinaosien suojakumit voi jo kypsyä, kokemusta on), niin oikea vastaus on Lemförder.
                    E39 528iA

                    Comment

                    • Tome
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2003
                      • 548
                      • Joensuu

                      Originally posted by TJJ View Post
                      oikea vastaus on Lemförder.
                      Tai febi. Mulla on sellanen tuntuma että febit on laadukkaampia ku lemit. Samoissa hinnoissa molemmat.

                      Comment

                      • Bmw Master
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2004
                        • 13155
                        • Kokomo

                        Originally posted by Tome View Post
                        Tai febi. Mulla on sellanen tuntuma että febit on laadukkaampia ku lemit. Samoissa hinnoissa molemmat.
                        Audeissa kuulemma TRW on paras ja Lemförder hyvä kakkonen.

                        Comment

                        • Macke
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2009
                          • 1134
                          • Porvoo

                          Originally posted by Heguli 31 View Post
                          Tosin näidenkin valmistusmaa voi olla mm.Turkki tai Kiina...
                          Heh joo, huomattu on Vaihdoin omaan katiskaan narinahelat ja bumerangit niin komeesti oli made in China siinä Lemförderin laatikon päällä. Toivottavasti niillä on parempi kontrolli niissä edes ku "kiinankurassa", muuten häviää kyllä pohja maksella noista yhtään sen enempää kuin muittenkaan valmistajien hiluista...

                          Itse kuullut kanssa että TRW osat on hyviä, sekä Moogin hilut. Kokemuksia ei kumpasistakaan kyllä ole muuta kuin että Moogia törkkäsin tonne pornstarterin keulaan.

                          Comment

                          • Heguli 31
                            BTCF Member
                            • Oct 2004
                            • 9990
                            • KVLA

                            Originally posted by Macke View Post
                            Heh joo, huomattu on Vaihdoin omaan katiskaan narinahelat ja bumerangit niin komeesti oli made in China siinä Lemförderin laatikon päällä.
                            Edelliseen ämmäläiseen vaihdoin taakse Lemmarin ylätukivarret;Turkissa valmistetut.Sitten jälkikasvun 540:iin vaihdettiin eteen reaktiotangot myös Lemförderit;Kiinassa oli pussiin laitettu.Ämmäläinen vaihtoi omistajaa,joten siitä en tiedä,mutta tuossa 540:ssä nuo Kiinan pojan valmistamat Lemmarit ainakin toistaiseksi pelittänyt.Muutama kymppitonni nyt ajettu.Tallissa on vielä toinen narinahela E60:iin ja se on laitettu Saksassa laatikkoon.Näin se vaan menee,että ei voi olla varma osaa tilatessaan...
                            Last edited by Heguli 31; 08-01-2015, 17:02.

                            Comment

                            • Muurahainen
                              BTCF Member
                              • Dec 2006
                              • 9194
                              • Nurmijärvi

                              Originally posted by Bmw Master View Post
                              Audeissa kuulemma TRW on paras ja Lemförder hyvä kakkonen.
                              TRW voi olla kanssa kotoisin ihan mistä sattuu.

                              Ei näistä enään tiedä mitä ostaa.

                              Comment

                              • Bmw Master
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2004
                                • 13155
                                • Kokomo

                                Originally posted by Muurahainen View Post
                                TRW voi olla kanssa kotoisin ihan mistä sattuu.

                                Ei näistä enään tiedä mitä ostaa.
                                Käsittääkseni Audissa TRW on orggis ja monista TRW tarvike osista on hiottu Audin logo pois. Takaako se laatua on eriasia...

                                Eli paras vaihtoehto on vaihtaa koko auto uuteen kun tukivarret menee, eipä tarvitse murehtia

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎