Eipä tuosta oikein selvinnyt. Vaihtoi Veman Lemförderiin ja kolina jatkui. Lopulta syy taisi olla väärässä kartiokulmassa kun Alfassa on useampaa kokoa.
Eipä tuosta oikein selvinnyt. Vaihtoi Veman Lemförderiin ja kolina jatkui. Lopulta syy taisi olla väärässä kartiokulmassa kun Alfassa on useampaa kokoa.
Ei kun jarrupalan pinta oli irti. Vema taisi narista, Lemförder oli taas oikea valinta.
Oikea kysymyshän on toki se, että uusiiko koko alustan kuluvat nivelet puslat ja tangot jollain merkittömällä ebay-kamalla johonkin 200 euron hintaan ja tekee remontin uudestaan mahdollisesti 1-2 vuoden välein vai 1500 eurolla sillä meyle-HD kamalla ja ajaa sitten ehkä sen 5-10 vuotta :think
Oikea kysymyshän on toki se, että uusiiko koko alustan kuluvat nivelet puslat ja tangot jollain merkittömällä ebay-kamalla johonkin 200 euron hintaan ja tekee remontin uudestaan mahdollisesti 1-2 vuoden välein vai 1500 eurolla sillä meyle-HD kamalla ja ajaa sitten ehkä sen 5-10 vuotta :think
Älä ainakaan sitä meyleä laita... se on vain uudelleen brändättyä kiinakuraa.. Lemföder
Oikea kysymyshän on toki se, että uusiiko koko alustan kuluvat nivelet puslat ja tangot jollain merkittömällä ebay-kamalla johonkin 200 euron hintaan ja tekee remontin uudestaan mahdollisesti 1-2 vuoden välein vai 1500 eurolla sillä meyle-HD kamalla ja ajaa sitten ehkä sen 5-10 vuotta :think
Ja säädättää aina pyöränkulmat ja huonolla tuurilla myös uusii renkaita puolen vuoden välein (kokemusta on)... Jos autoa on tarkoitus pitää pidempään, siis talven yli (jossa ajassa kiinaosien suojakumit voi jo kypsyä, kokemusta on), niin oikea vastaus on Lemförder.
Tosin näidenkin valmistusmaa voi olla mm.Turkki tai Kiina...
Heh joo, huomattu on Vaihdoin omaan katiskaan narinahelat ja bumerangit niin komeesti oli made in China siinä Lemförderin laatikon päällä. Toivottavasti niillä on parempi kontrolli niissä edes ku "kiinankurassa", muuten häviää kyllä pohja maksella noista yhtään sen enempää kuin muittenkaan valmistajien hiluista...
Itse kuullut kanssa että TRW osat on hyviä, sekä Moogin hilut. Kokemuksia ei kumpasistakaan kyllä ole muuta kuin että Moogia törkkäsin tonne pornstarterin keulaan.
Heh joo, huomattu on Vaihdoin omaan katiskaan narinahelat ja bumerangit niin komeesti oli made in China siinä Lemförderin laatikon päällä.
Edelliseen ämmäläiseen vaihdoin taakse Lemmarin ylätukivarret;Turkissa valmistetut.Sitten jälkikasvun 540:iin vaihdettiin eteen reaktiotangot myös Lemförderit;Kiinassa oli pussiin laitettu.Ämmäläinen vaihtoi omistajaa,joten siitä en tiedä,mutta tuossa 540:ssä nuo Kiinan pojan valmistamat Lemmarit ainakin toistaiseksi pelittänyt.Muutama kymppitonni nyt ajettu.Tallissa on vielä toinen narinahela E60:iin ja se on laitettu Saksassa laatikkoon.Näin se vaan menee,että ei voi olla varma osaa tilatessaan...
Comment