Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 M5 ostamassa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ana80
    Bimmer Rookie
    • May 2005
    • 150
    • Lohja

    Originally posted by jannmann View Post
    Olikos jenkki versiossa vieläpä eri levyt kuin euro mallissa:think
    Näissä euro versioissahan on ne kaksiosaiset kelluvat levyt jossa itse levy on jonkinmoisilla tapeilla kiinni keskiössä. Jenkeissä tavalliset yhdestä kappaleesta työstetyt... Onkohan joku jenkkien byrokratiajekku ettei ole saanut hyväksyntää maan liikenneviranomaisilta ko jarrulevytyyppi. :think

    Comment

    • Yltti
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 2792
      • Kuopio suamen texas

      Ajaako foorumilaisista kukaan e39 M:llä talvella? Jos ajaa niin minkälainen se on talvikäytössä. Itselläni on paha kume päällä moiseen katiskaan ja mietin sen talvikäyttöä, joka tosin olisi minullakin satunnaista eli silloin tällöin jos autoa vetristelisi esim töihin ja takaisin kotiin ajamalla...
      1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
      F10 525d Xdrive comfort sitte
      Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
      www.rotator.fi

      Comment

      • Exorcist
        Wax on - Wax off
        • Dec 2004
        • 1805
        • Riihimäki

        Originally posted by Yltti View Post
        Ajaako foorumilaisista kukaan e39 M:llä talvella? Jos ajaa niin minkälainen se on talvikäytössä. Itselläni on paha kume päällä moiseen katiskaan ja mietin sen talvikäyttöä, joka tosin olisi minullakin satunnaista eli silloin tällöin jos autoa vetristelisi esim töihin ja takaisin kotiin ajamalla...
        Onhan noita useampikin. Hyvinhän noilla pärjää jos autolla talvella ajo ei ole mentaliteettinen este.

        Comment

        • Yltti
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2002
          • 2792
          • Kuopio suamen texas

          Originally posted by Exorcist View Post
          Onhan noita useampikin. Hyvinhän noilla pärjää jos autolla talvella ajo ei ole mentaliteettinen este.
          Itse pelkään juuri tämän tapahtuvan....No jos kuitenkin ajatellaan että sillä ajetaan talvella satunnaisesti niin...Onko olemassa joitakin asioita joita pitäisi tehdä auton moottorille esim huohotusjärjestelmälle tai jollekkin muulle? :think
          1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
          F10 525d Xdrive comfort sitte
          Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
          www.rotator.fi

          Comment

          • Stone
            BTCF Member
            • Jan 2005
            • 4074
            • Helsinki

            E39 M5 on täysin sopiva talveen kuten kaikki muutkin autot.:think 540:en lämpiää jopa hieman nopammin ja on lukottomana ehkä aavistuksen parempi kiipeämään lumisia mäkiä ylös, mutta siitä omat kokemukset on vain Touringista joten ei verrattavissa.. Lukko ei jeesaa kyllä mitään vaan päin vastoin, DSC päällä menee paljon paremmin kuin ilman. Kaikin puolin hyvä kulkine talvikäyttöön ja reserviä löytyy sitten tarvittaessa pikku jäärataleikkiinkin...: Itsellä kolmas talvi edessä eikä mitään ongelmaa.
            E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
            VW Pornstarter (työjuhta)
            Dodge RAM Cummins (venejuhta)
            Finnmaster T8







            Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

            Comment

            • Esko
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2002
              • 11720
              • Kouvola

              Hommaa sellaisen yksilön, jota raaskii talvella ulkoiluttaa taikka on jo ajettu talvetkin, niin ei ota niin luonnon päälle. Tälläkin kylällä on useampi E39 M5 talviajossa porukalla. Webasto voisi olla kiva lisävaruste.

              Comment

              • ana80
                Bimmer Rookie
                • May 2005
                • 150
                • Lohja

                Ensimmäinen talvi on itsellä menossa ko autolla ja tyytyväinen olen ollut. Käytännösä ei huomaa oikeastaan mitään eroa normi e39:iin, mitä nyt kylmän koneen polttoaineen kulutus on jotain sanoin kuvaamatonta. Onneksi tuli laitettua nuo lohkolämppärit koneen kylkiin niin on edes hiukan lämpöä startatessa...

                Comment

                • B-lövan
                  Bimmer Rookie
                  • Jan 2006
                  • 40
                  • Karjaa

                  Originally posted by Stone View Post
                  Lukko ei jeesaa kyllä mitään vaan päin vastoin, DSC päällä menee paljon paremmin kuin ilman
                  Itse taas olen ihan eri mieltä! Pari vuotta sitten -00 523msportilla tuli ajettua talvi ja se oli kyllä ihan toivoton ilman lukkoa täällä maaseudulla.. M5 taas on ihan oikeasti todella hyvä talviauto kunhan käyttää jotain moottorilämmitintä/webastoa. Moottori kuullostaa aika karulta -20 asteen pakkasilla
                  Lukko on todellakin suuri apu esim. liikkeelle lähdettäessä, ei jää nolosti sutimaan yhdellä rattaalla mäkeen! Mutkissakin niin auton käytös on paljon rauhallisempi kuin lukottoman joka yrittää löytää pidon rippeitä ja auto tuntuu "hakevan" uria koko ajan. Puhun siis nyt omasta kokemuksesta kahden "samanmallisen" auton omistaneena ja keskustan ulkopuolella asuvana.
                  E36///M3 -97 3.2 Cab.
                  ex. E39 525 Msport -01
                  ex. E39 530D Msport -02
                  ex. E39///M5 -00 4.9
                  ex. e36 320 touring "sport" -96
                  ex. e39 523 Msport -00

                  Comment

                  • Heguli
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2003
                    • 815
                    • www.e30m3.fi

                    M5 talviautona

                    Itselläni on M5 ympärivuotisen käyttöautona, eikä autosta mitään pahaa sanottavaa ole talvikäytössä. Polttoaineen kulutuskin on normitasolla kun suurin osa käynnistyksistä tapahtuu lämpimästä tallista.

                    Mukavahan tuolla on pistää menemään kun voimaakin on käytössä jos vain pitoa löytyy. Turha noita on tallissa säilöä talvet, ainakin omasta mielestäni.
                    Die beste fahrt mit hosen an, BMW

                    Comment

                    • habahaba
                      Bimmer Rookie
                      • Aug 2005
                      • 112

                      Onkos kukaan käynyt lähempää katsomassa tätä Ämmää?


                      Hinta rupeaa olemaan kohdallaan :think

                      Comment

                      • Zeta
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2004
                        • 7561
                        • Kotona

                        Originally posted by habahaba View Post
                        Onkos kukaan käynyt lähempää katsomassa tätä Ämmää?


                        Hinta rupeaa olemaan kohdallaan :think
                        Onhan tämä ollut jo muutaman viikon tuossa "15000e" hinnassa mutta ei ole kellenkään kelvannut. Jotainhan siinä täytyy olla... :think
                        -
                        Käyttöautona: F20
                        Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
                        Myydään: HP 14" kannettava Win11 **240e**
                        -

                        Comment

                        • -challenger-
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2009
                          • 2150
                          • L a h t i

                          Ensinnäkään tos ei ilmotuksen perusteel oo talvirenkaita. Huono lähtee koeajelemaan talvikeleillä.. Koeajotta harva ostaa autoa..

                          Comment

                          • Tylyttäjä
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2007
                            • 1412

                            Itte en viitti talvella ajella. Ei se kyllä korille ja alustalle hyvää tee. Ei viitti pilata virheetöntä autoa.. Ex-M3:lla ajelin talvella. Kyllä se oli ekan talven jälkeen selvä, että ei olis kannattanu.. Sekin oli ennen ekaa talvea melko virheetön (pohjastakin päin katottuna), mutta ei sen jälkeen..
                            Current: Modified Subaru WRX Sti '05

                            EX: BMW E39 M5
                            Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
                            Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
                            (Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)

                            Suzuki GSX-R 1070 K5
                            Performance Mods: Lot
                            Performance: 200mph/322kph@1mile
                            (First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)

                            Comment

                            • EPDM
                              Bimmer Enthusiast
                              • Nov 2005
                              • 4624
                              • Lahti.

                              Kai se on talvestakin ja paikakunnasta kiini. Jos ajaa suolattujen maantie/kaupungissa niin varmasti tulee jälkiä vrt. maalla asuva pikkuttiellä.

                              Mutta jos joskus homman vielä m5 e39 niin kyllä se ihan "puhtaasti" joka päivän ajoon olis tarkoitettu....Nytkin huomaa että suomen talvi on turhan pitkä olla seisottamassa automallia mistä kuulema ei koskaan tule klassikkoa..
                              Viviendo en Lahiti
                              BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
                              Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
                              Vw Corrado vr6

                              Comment

                              • teropa
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2005
                                • 3855
                                • Oulu

                                Originally posted by EPDM View Post
                                Kai se on talvestakin ja paikakunnasta kiini. Jos ajaa suolattujen maantie/kaupungissa niin varmasti tulee jälkiä vrt. maalla asuva pikkuttiellä.

                                Mutta jos joskus homman vielä m5 e39 niin kyllä se ihan "puhtaasti" joka päivän ajoon olis tarkoitettu....Nytkin huomaa että suomen talvi on turhan pitkä olla seisottamassa automallia mistä kuulema ei koskaan tule klassikkoa..
                                E39 M5:sta tulee takuuvarmasti klassikko.

                                Se on jo.

                                Tero
                                E60 520dA M-sport
                                ---Ex
                                E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
                                E90 330iA, 325iA, 320dA
                                E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
                                E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)

                                PPL(A)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎