Originally posted by jannmann
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ajaako foorumilaisista kukaan e39 M:llä talvella? Jos ajaa niin minkälainen se on talvikäytössä. Itselläni on paha kume päällä moiseen katiskaan ja mietin sen talvikäyttöä, joka tosin olisi minullakin satunnaista eli silloin tällöin jos autoa vetristelisi esim töihin ja takaisin kotiin ajamalla...1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
Comment
-
-
Originally posted by Yltti View PostAjaako foorumilaisista kukaan e39 M:llä talvella? Jos ajaa niin minkälainen se on talvikäytössä. Itselläni on paha kume päällä moiseen katiskaan ja mietin sen talvikäyttöä, joka tosin olisi minullakin satunnaista eli silloin tällöin jos autoa vetristelisi esim töihin ja takaisin kotiin ajamalla...
Comment
-
-
Originally posted by Exorcist View PostOnhan noita useampikin. Hyvinhän noilla pärjää jos autolla talvella ajo ei ole mentaliteettinen este.1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
Comment
-
-
E39 M5 on täysin sopiva talveen kuten kaikki muutkin autot.:think 540:en lämpiää jopa hieman nopammin ja on lukottomana ehkä aavistuksen parempi kiipeämään lumisia mäkiä ylös, mutta siitä omat kokemukset on vain Touringista joten ei verrattavissa.. Lukko ei jeesaa kyllä mitään vaan päin vastoin, DSC päällä menee paljon paremmin kuin ilman. Kaikin puolin hyvä kulkine talvikäyttöön ja reserviä löytyy sitten tarvittaessa pikku jäärataleikkiinkin...: Itsellä kolmas talvi edessä eikä mitään ongelmaa.
Comment
-
-
Ensimmäinen talvi on itsellä menossa ko autolla ja tyytyväinen olen ollut. Käytännösä ei huomaa oikeastaan mitään eroa normi e39:iin, mitä nyt kylmän koneen polttoaineen kulutus on jotain sanoin kuvaamatonta. Onneksi tuli laitettua nuo lohkolämppärit koneen kylkiin niin on edes hiukan lämpöä startatessa...
Comment
-
-
Originally posted by Stone View PostLukko ei jeesaa kyllä mitään vaan päin vastoin, DSC päällä menee paljon paremmin kuin ilman
Lukko on todellakin suuri apu esim. liikkeelle lähdettäessä, ei jää nolosti sutimaan yhdellä rattaalla mäkeen!Mutkissakin niin auton käytös on paljon rauhallisempi kuin lukottoman joka yrittää löytää pidon rippeitä ja auto tuntuu "hakevan" uria koko ajan. Puhun siis nyt omasta kokemuksesta kahden "samanmallisen" auton omistaneena ja keskustan ulkopuolella asuvana.
E36///M3 -97 3.2 Cab.
ex. E39 525 Msport -01
ex. E39 530D Msport -02
ex. E39///M5 -00 4.9
ex. e36 320 touring "sport" -96
ex. e39 523 Msport -00
Comment
-
-
M5 talviautona
Itselläni on M5 ympärivuotisen käyttöautona, eikä autosta mitään pahaa sanottavaa ole talvikäytössä. Polttoaineen kulutuskin on normitasolla kun suurin osa käynnistyksistä tapahtuu lämpimästä tallista.
Mukavahan tuolla on pistää menemään kun voimaakin on käytössä jos vain pitoa löytyy. Turha noita on tallissa säilöä talvet, ainakin omasta mielestäni.Die beste fahrt mit hosen an, BMW
Comment
-
-
Originally posted by habahaba View PostOnkos kukaan käynyt lähempää katsomassa tätä Ämmää?
Hinta rupeaa olemaan kohdallaan :think-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava **200e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **240e**
-
Comment
-
-
Itte en viitti talvella ajella. Ei se kyllä korille ja alustalle hyvää tee. Ei viitti pilata virheetöntä autoa.. Ex-M3:lla ajelin talvella. Kyllä se oli ekan talven jälkeen selvä, että ei olis kannattanu.. Sekin oli ennen ekaa talvea melko virheetön (pohjastakin päin katottuna), mutta ei sen jälkeen..Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Kai se on talvestakin ja paikakunnasta kiini. Jos ajaa suolattujen maantie/kaupungissa niin varmasti tulee jälkiä vrt. maalla asuva pikkuttiellä.
Mutta jos joskus homman vielä m5 e39 niin kyllä se ihan "puhtaasti" joka päivän ajoon olis tarkoitettu....Nytkin huomaa että suomen talvi on turhan pitkä olla seisottamassa automallia mistä kuulema ei koskaan tule klassikkoa..Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostKai se on talvestakin ja paikakunnasta kiini. Jos ajaa suolattujen maantie/kaupungissa niin varmasti tulee jälkiä vrt. maalla asuva pikkuttiellä.
Mutta jos joskus homman vielä m5 e39 niin kyllä se ihan "puhtaasti" joka päivän ajoon olis tarkoitettu....Nytkin huomaa että suomen talvi on turhan pitkä olla seisottamassa automallia mistä kuulema ei koskaan tule klassikkoa..
Se on jo.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
Comment