Originally posted by mailman
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tuli käytettyä penkissä femmaa tänään. Etukäteen oli pelko perseessä, että paljokohan jää vajaaksi, kun noi MAF:tkin antaa vajaita. No toisella vedolla irtosi kuitenkin 375hv@6669rpm ja 471@2385rpm, joten voinee olla melko tyytyväinen. Niin ja veto on ajettu nelosella, jos tuolla nyt on tehohäviöön jotain merkitystä ku välitys ei ollut "suora". Tästä on hyvä jatkaa
Tuossa vielä käppyrä..
Last edited by Esko; 28-08-2010, 14:10.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostTuli käytettyä penkissä femmaa tänään. Etukäteen oli pelko perseessä, että paljokohan jää vajaaksi, kun noi MAF:tkin antaa vajaita. No toisella vedolla irtosi kuitenkin 375hv@6669rpm ja 471@2385rpm, joten voinee olla melko tyytyväinen. Niin ja veto on ajettu nelosella, jos tuolla nyt on tehohäviöön jotain merkitystä ku välitys ei ollut "suora". Tästä on hyvä jatkaa
Tuossa vielä käppyrä..
Muuten ihan perus hyvät lukelmat.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Onko muuten niin että kaikissa(tai ainakin facelift) m-sporteissa on nuo etujarruille menevät jäähdytyskanavat, mitä monet taas ovat M5:siin jälkiasentaneet. Tutkailin tuossa kaverin 2001 530d:tä ja huomasin että siinä putket olivat, ja etupuskurin verkkokin on avonainen jo valmiiksi molemmista laidoista jotka M5:ssa on ummessa. Vaikuttaa aika oudolta:think Entä onkohan normaalikäytössä nosta jarrujen jäähdytyskanavista mitään hyötyää?M550d
Comment
-
-
Originally posted by mailman View PostEx-E39:ssä (528i M-Sport, preface) ne olivat myös auki. Käsittääkseni kaikissa EI-M5:ssa ne ovat auki. Syytä en ole tuolle löytänyt, miksi femmassa ne kiinni pitää olla? Mut nopeastihan ne auki vetäsee ojs sikseen?
Edit. DIY: http://www.bmwm5.com/greg/brake_ducts/Last edited by jumbo; 20-09-2010, 12:10.M550d
Comment
-
-
Originally posted by mailman View PostEx-E39:ssä (528i M-Sport, preface) ne olivat myös auki. Käsittääkseni kaikissa EI-M5:ssa ne ovat auki. Syytä en ole tuolle löytänyt, miksi femmassa ne kiinni pitää olla? Mut nopeastihan ne auki vetäsee ojs sikseen?
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostOnko muuten niin että kaikissa(tai ainakin facelift) m-sporteissa on nuo etujarruille menevät jäähdytyskanavat, mitä monet taas ovat M5:siin jälkiasentaneet. Tutkailin tuossa kaverin 2001 530d:tä ja huomasin että siinä putket olivat, ja etupuskurin verkkokin on avonainen jo valmiiksi molemmista laidoista jotka M5:ssa on ummessa. Vaikuttaa aika oudolta:think Entä onkohan normaalikäytössä nosta jarrujen jäähdytyskanavista mitään hyötyää?ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Taitaa olla ämmän levyissä tuuletus ulkopuolelta kun taas normivehkeissä levyt ottaa ilman sisäpuolelta. Silloin ne jarruputket ei tee mitään muuta kuin lisää ilmanvastusta.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostTaitaa olla ämmän levyissä tuuletus ulkopuolelta kun taas normivehkeissä levyt ottaa ilman sisäpuolelta. Silloin ne jarruputket ei tee mitään muuta kuin lisää ilmanvastusta.M550d
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostJa siltikin ainakin Jenkeissä monet asentaa noita tuuletusputkia, no tietääpähän että ei turhaan käy suhraamaan noiden kanssa..325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment