Originally posted by IIIolut
View Post
E39 M5 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mites Purni tuon ahtimen kanssa katsastuskonttorilla käy? Remmihän ei tietty ole kiinni kuin radalla. Raikku kovasti suositteli, että ahtimella saisi E60 M5 kuumeen lopullisesti ohi
E61 ///M5 -07
F15 X5 40e ///M-Sport -16
Ex. E39 ///M5 -01
-Custom clutch stop, E60 short shifter, Alpha-N with Power mapping by Evolve, AP coilovers, HEL brake lines.
Comment
-
Kyllä tuollanen v10 mosakin liikkuu kun turbo on..sissus mikä peli ja äänetOriginally posted by Purni View PostSiis mikä ahdin? Se joka pultataan kiinni vain radalla ollessaan
Edit: E60 on hidas

F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
Vaihtaisin ennen seisontaa. Ajetut öljyt on täynnä "kuraa" ja kun kone seisoo niin kuluttaa moottoria. Joku voi korjata jos olen väärässä.Originally posted by Ju11i View PostJoo, itellä tosiaan toiset renkaat seisotusta varten ja lämmin halli, onko niillä öljyillä nyt väliä vaihtaako ennen vai jälkeen?Official member of BTCF-Sauna Team
E46 316i -03
Ex: E39 530iAT -01, E39 530dAT -02, ALPINA B10 BiTurbo -92, E34 540iT -94, E36 328iT -95, E32 740iA -92, E34 535i -90, E30 325iT M-tech2 -91, E34 M5T -94, E30 325i Cabriolet -88, E30 "320i" -85
Comment
-
Autooni on entinen omistaja laittanut Hartgen peltipakosarjat, Supersprintin putkiston, x-pipen ja metallikennokatit. Näillä muutoksilla tuli 398 hv=>417 hv. Tämän jälkeen on vielä laitettu Alpha N -softa ja power mapping.Originally posted by veku View PostOnkos porukalla mitään putkistoa tai mitään muuta modia tehtynä,vai ajaako kaikki vakio kalustolla ?
Kiinnostas jotain suunnitella talven aikana.Last edited by Reeperbahn; 15-09-2012, 11:56.-BMW M3 -09
-MB E320 Coupe -94
-MB E250 CGI -10
-Husqvarna R320 -14
Comment
-
-
Kyllä se mielenrauhan tuo kun ei tarvi pelätä touuhtonniensa puolesta 5-6kk aikana... Saa nukuttua paremmin. Huomenna olisi paikallislehdessä ilmoitus, jotta halutaan vuokrata halli- / tallipaikkaOriginally posted by IIIolut View PostPitää ihan kysyä, että miksi ette aja M5:lla talvella?
Aika moni tuntuu laittavan auton säilöön talveksi...
Showroom maskua: http://www.btcf.fi/forum/showthread....08#post2816608
Ps. e39 talvirenkaat joutenLast edited by jakeluvesimies; 23-09-2012, 23:05.
Comment
-
-
-
Täällä sama homma vaihteiden kanssa.Kesällä toimi vielä hienosti Syntrans Transaxle 75W-90,mutta kun ilmat meni talvisiksi,niin tahmeus alkoi.Etenkin 1-2 vaihdot.Eilen vaihdettiin laatikkoon tuo Transmax Z öly,niin johan rupesi pelaamaan.Niin kylmänä,kuin lämpimänäkin.Ja ilman mitään lisäaineistuksia.Originally posted by Marko.K View PostNoniin poijaat!!! Tänään vaihtu perään ja laatikkoon öljyt ja samalla niihin myös RVS:ät. Ei ihmekkään kun vaihteet on tuntunu hieman tökkivän jo reilun kuukauden verran kun vaihatin sillon lootaan MTF-LT-2:set, siis tämä Syntrans B 75W. Eli vinkkinä nyt kaikille että ei kannata sokeesti luottaa siihen että sitä MTF-LT-2:sta sinne on laitettava, kun castrolin sivuilla lukee näin:
Käsivaihteistoyksiköt, joissa on keltainen tarra merkinnällä 'MTF-LT-1': Transmax Z, yksiköt, joissa on keltainen tarra merkinnällä 'MTF-LT-2': Syntrans B 75W; yksiköt, joissa ei ole tarraa: Syntrans Transaxle 75W-90 / Manual EP 80W. Tarrat sijaitsevat öljyntäyttötulpan vieressä
Eli minulla sieltä löytyi tuo keltainen tarra merkinnällä MTF-LT-1 eli laatikkoon sitten laitettiin tuota Transmax Z:taa, ja nyt vaihteet menee silmään TODELLA nätisti. Tai sitten vaan tuo RVS on oikeasti hyvää kamaa lisäaineena. Jokatapauksessa, suosittelen.
Comment
-
Herää kysymys koska tuolla kipolla on nyt ajettu noin 200tkm. Mitä kaikkea kannattaisi vaihtaa nyt samalla kun ottaa kk-laakerit käsittelyyn? Jako ketju olisi ainakin tarkoitus ottaa samaan jumppaan sekä kaikki laahaimet. Tuleeko salilla nyt mieleen muita osia kun nyt kerta otetaan noin massiiviseen koneremonttiin.S4 B5
Urs4 4.2
A8 D3 4.2 Lang
ex. M5 e39 -99
ex. 330 xDA e46 -03
ex. 523 e39 -96
Comment
-
Vaihda myös kiristimet jakoketjulle. Sitten vanokset ja solenoidit voisi huoltaa ja tarkistaa, että jako on kohdallaan. Samalla kun on plenumi irti, niin tarkistaa kaikki imupuolen letkut. Varmaan löytyy hapristumaa, jos ovat alkuperäiset. Varmaan sitten vesipumppu vielä samaan syssyyn?Originally posted by Hiddenemarc View PostHerää kysymys koska tuolla kipolla on nyt ajettu noin 200tkm. Mitä kaikkea kannattaisi vaihtaa nyt samalla kun ottaa kk-laakerit käsittelyyn? Jako ketju olisi ainakin tarkoitus ottaa samaan jumppaan sekä kaikki laahaimet. Tuleeko salilla nyt mieleen muita osia kun nyt kerta otetaan noin massiiviseen koneremonttiin.E61 ///M5 -07
F15 X5 40e ///M-Sport -16
Ex. E39 ///M5 -01
-Custom clutch stop, E60 short shifter, Alpha-N with Power mapping by Evolve, AP coilovers, HEL brake lines.
Comment

Comment