Onhan niitä nyt ympäri Suomen, jotka sinne uuden softan laittaa. Ei onnistu INPA:lla pitää tehdä WinKFP:lla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530d - ei käynnisty
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostOnhan niitä nyt ympäri Suomen, jotka sinne uuden softan laittaa. Ei onnistu INPA:lla pitää tehdä WinKFP:lla....
Comment
-
-
Originally posted by reddewil View PostNäkyy olevan tuo WinKFP tässä läppärillä ja käynnistykin. Saksaa puhuu, voiko vaihtaa tai viittitkö kertoo miten elvytän ton purkin. Tavis elm-piuhalla vai millä?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Ei onnistu normaali kaapelilla softata dde4:sta. Tai jos kuun asento sattuu olemaan oikea niin voi onnistua, mutta melko suuri mahollisuus että kilahtaa se ecu. Icomin vaatii tai vastaavan diagheadin.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
siirtopumppu tankissa
onko kellään tietoa että kestääkö pikkuset nippusiteet diisseliä jos laittaa niihin letkuihin sinne tankin sisään. on sula mahottomussa saada niitä pikkulipsuja ehjänä auki. eikä kauppaan pääse klemmareita hakemaan
problem solved oli varaklemmaritLast edited by vesbooster; 23-09-2015, 20:50.e34 520i badboy look.
e34 535i
e30 323 stroker
e34 520i
e39 530d e46 330d muita ihmetyksiä. w210 300td.
Chevy tahoe 4x4 5.7l vortec
Honda Civic -88 1.6 Dohc TURBO.
Comment
-
-
Moro kaikille
Lainaan tätä topicia, kun en viitsinyt turhaan uutta tehdä, koska aiheesta tuntui löytyvän kuitenkin jonku verran asiaa, mutta ei vielä ratkaisua omaan ongelmaan
Eli tämmönen tilanne:
- Auto BMW E39 530DA 12/2000 (facelift) sedan
1. Auto toiminut moitteitta
2. Eilen täysin sattumalta valoista yrittäessäni lähtemään liikkeelle niin auto sammui
3. Ei käynnisty enään sammumisen jälkeen
4. Pyörittää erittäin hyvin, mutta ei vain käynnisty
5. PA-suodattimelle tulee polttoainetta erittäin hyvin kun virrat pistää päälle
6. Akku ja laturi juuri vaihdettuja (ja kuten sanoin niin pyörittää erittäin hyvin)
Vikakoodeja ilmeisty:
- 0100 Air mass flower sensor
- 3505 Glow-plug system (ollut jo pidempään, ei ole vaikuttanut ajoon eikä käynnistykseen edes talvipakkasilla)
- 0400 EGR control / EGR controller (tulpattu ja läpät poistettu)
- 1195 Rail-pressure regulating valve
- 1A22 Swirl flaps
- 1E30 Boost pressure control / controller
- 1E25 Monitoring speed sensor
- 09F6 RAIL-pressure monitoring on engine start
- 1260 Pre-supply pressure monitoring
Arvoja:
- Pre-supply pressure 3.66bar - tippuu 1.1bar käynnistäessa
- Rail pressure actual 10.1bar käynnistäessä, muuten ei arvoa
- Rail pressure specified 292,2bar (alkusurinoissa 400-300bar)
juuri vaihdoin nokka-akselin asentotunnistimen, mutta ei auttanut.
Toivottavasti saan apuja pikaisesti.
-----
NYT #1: BMW F11 520D
Ennen:
BMW E39 530D -00 Sedan
BMW E46 316i -02 Touring
BMW E36 325iA -94 Sedan
Nissan Almera N15 1.4Si -00
Nissan Micra K10 1.2 -89 (aka JaMi)
Comment
-
-
Originally posted by Nikidi View PostVikakoodeja ilmeisty:
- 0100 Air mass flower sensor
- 3505 Glow-plug system (ollut jo pidempään, ei ole vaikuttanut ajoon eikä käynnistykseen edes talvipakkasilla)
- 0400 EGR control / EGR controller (tulpattu ja läpät poistettu)
- 1195 Rail-pressure regulating valve
- 1A22 Swirl flaps
- 1E30 Boost pressure control / controller
- 1E25 Monitoring speed sensor
- 09F6 RAIL-pressure monitoring on engine start
- 1260 Pre-supply pressure monitoringE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Otettu esille tuohon kyseiseen kuvaan asti, mutta en piru vie saa millään sulakeboksin kantta auki. Olisiko vinkkejä tähän? Tällä hetkellä aikaa mennyt kyseisen kannen kanssa pelleilyyn n. 4h eikä vaan aukea
Ja tää kun on iha tuntematon puoli mulle näissä autohommissa, niin mistä mahtaa löytyä huohottimen lämmityksen johdotus? Millä keinoi tämmöisen johdotuksen uskaltaisi korjata/suojata? pitääkö vaihtaa vai riittääkö esim. sähköteippi?Last edited by Nikidi; 15-05-2017, 19:06.
-----
NYT #1: BMW F11 520D
Ennen:
BMW E39 530D -00 Sedan
BMW E46 316i -02 Touring
BMW E36 325iA -94 Sedan
Nissan Almera N15 1.4Si -00
Nissan Micra K10 1.2 -89 (aka JaMi)
Comment
-
-
Originally posted by Nikidi View PostKiitoksia vastauksesta.
Otettu esille tuohon kyseiseen kuvaan asti, mutta en piru vie saa millään sulakeboksin kantta auki. Olisiko vinkkejä tähän? Tällä hetkellä aikaa mennyt kyseisen kannen kanssa pelleilyyn n. 4h eikä vaan aukea
Ja tää kun on iha tuntematon puoli mulle näissä autohommissa, niin mistä mahtaa löytyä huohottimen lämmityksen johdotus? Millä keinoi tämmöisen johdotuksen uskaltaisi korjata/suojata? pitääkö vaihtaa vai riittääkö esim. sähköteippi?
Eli nyt enää kaivattaisiin tietoa huohottimen lämmityksen johdotuksen sijainnista ja sen korjauksesta?
-----
NYT #1: BMW F11 520D
Ennen:
BMW E39 530D -00 Sedan
BMW E46 316i -02 Touring
BMW E36 325iA -94 Sedan
Nissan Almera N15 1.4Si -00
Nissan Micra K10 1.2 -89 (aka JaMi)
Comment
-
-
Huohottimen lämmitystä ei ole kaikissa. Tutki, löytyykö se imuputkeen menevän huohotusletkun välistä (Nr.9). Siitä sitten johdotusta seuraten.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Pitää tutkia johdotusta, että löytyisikö sieltä syypää.
Auto ei startannut sulakkeen vaihdon jälkeen, mutta vikakoodien lukumäärä tippui kahteen:
- 3505 Glow plug system (edelleen sama vanha)
- 1E25 Monitoring speed sensor (tämä ihmetyttää)
-----
NYT #1: BMW F11 520D
Ennen:
BMW E39 530D -00 Sedan
BMW E46 316i -02 Touring
BMW E36 325iA -94 Sedan
Nissan Almera N15 1.4Si -00
Nissan Micra K10 1.2 -89 (aka JaMi)
Comment
-
-
Originally posted by Nikidi View PostKiitoksia paljon neuvoista.
Pitää tutkia johdotusta, että löytyisikö sieltä syypää.
Auto ei startannut sulakkeen vaihdon jälkeen, mutta vikakoodien lukumäärä tippui kahteen:
- 3505 Glow plug system (edelleen sama vanha)
- 1E25 Monitoring speed sensor (tämä ihmetyttää)
Näkyykö kierrosluku startatessa?
Comment
-
-
Kannattaa myös varmistaa, että siltä sulakkeelta tulee nokka-anturille jännite puna-valkoisen johtimen pinniin.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment