Originally posted by Bmw Master
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Saiskos rautalangasta väännettynä webaston käyttöohjeita ´00 530d.
Joko tuo ei toimi taikka sitten en osaa käyttää sitä.. Ajan kun laittaa niin ei mielestäni tapahdu mitään, liekkö sitten liian lämmin ollu.
Sieltä kun naputtelee "Heat on" ja "Vent off" niin alkaa puhallin puhaltamaan, mutta muuta ei sitten tapahdukkaan..
Aika vilposaa on tieselillä ajella kun nollan tuntumassa lähtee kylmällä autolla töihin..
Leave a comment:
-
Äkkiäkös tuollaisen sorvaa/sorvauttaa? Jos mitat on tiedossa, niin teettäminen ei ole suuri tai kallis homma...Originally posted by Bomb5 View PostMistähän kannattaisi etsiä SAC-kytkimen keskitystappia? BMW:n oma erikoistyökalu on 21 2 142. Jenkeistä saa n. 10 dollarilla vastaavan, mutta olisi hyvä jos jostain lähempää löytyisi. http://www.turnermotorsport.com/p-54...46-e39-z3.aspx
Leave a comment:
-
itse itselleni vastaten eli kardaanin saa helposti vaihdettua pelkästään putkiston takapäätä laskemallaOriginally posted by Tome View PostHei! Pystyykö kardaanin nappaamaan irti ilman että tarttee koko pakoputkistoa irroittaa? Eli mahtuuko tulee pois jos putkiston takapäätä laskee niin alas kun kärsii laskea? Prefacelift 528:ssa tuo rööri kun on yhtäpuuta.
Leave a comment:
-
Mistähän kannattaisi etsiä SAC-kytkimen keskitystappia? BMW:n oma erikoistyökalu on 21 2 142. Jenkeistä saa n. 10 dollarilla vastaavan, mutta olisi hyvä jos jostain lähempää löytyisi. http://www.turnermotorsport.com/p-54...46-e39-z3.aspx
Leave a comment:
-
Mulla olisi kohta vähän käytetyt ylimääräisenä.Originally posted by mikron View PostJatkokysymys: mistä edukkaimmin etutolpat, jouset ja yläpäät m-sport touringiin?
Mutta jos ihan uusia, Motonetistä sport iskari, H&R etujouset ebaystä ja yläpää on sama kaikissa joten vaikka Bilsteinit Autoteile55:lta.
Leave a comment:
-
Onko näin että kutoskoneisen ja kasikoneisen etutolpat käy päikseen jos vaihtaa ylätukilaakerit?
Leave a comment:
-
Sedan faceliftissä johtonippu löytyi kuskinpuolen takapenkin istuinosan ja kulmapalan alta. Johtimet on punottu, muistaakseni seuraavasti:Originally posted by Samppae39 View PostVärejä en muista, mutta jotain violettia tais olla. Kannattaa tarkistaa wds:stä.
R+ sinivioletti
R- siniharmaa
L+ keltavioletti
L- keltaharmaa
Leave a comment:
-
Jos flekti huutaa oikeesti kokoajan täysillä, niin syynä on todennäköisesti syylärin alaletkussa oleva lämpötilatunnistin. Helppo vaihtaa ja ei maksaa montaa kymppiä.
Leave a comment:
-
Etk:ta yritin selailla, mutta missä huohotin sijaitsee näissä? Onko huohotin sama kuin separaattori näissä?Originally posted by Bmw Master View Post1. Kuuluukin lämmetä. Jos sinistä puskee, huohotin vaihtoon.
3. Sähköflekti vai normaali? Visko on kertakäyttökamaa, tai no jotkut on uusinut nesteet sisään mutta... Huonosti ilmattu jos korkin välistä vuotaa.
Korkki siis vuosi kun puristi vesiletkuakin. Oli täysin entinen.
Ihmetyttää kun paisariin ei kerry siltikään painetta ollenkaan? Vesiletkut lämpeävät heti, eli termari ainakin on rikki. Nestettä ei tiputa alleen, eikä jäähdytysneste tuoksu.
Edit:
4.
MAF testi myös ihmetyttää. Eli 4.0 ja 4.1 obd:sta..Molemmat menee heittämällä sinne 400-500 lukemiin. Kuinka nuo litraa/tunnissa saa näkyviin?Last edited by timppa811; 30-08-2012, 21:41.
Leave a comment:
-
1. Kuuluukin lämmetä. Jos sinistä puskee, huohotin vaihtoon.Originally posted by timppa811 View Post528i:stä hieman kysymyksiä.
1) Pakoputken pää lämpeää yllättävän paljon ajon aikana ja sellainen öljyn/rikin tuoksu leijailee. Vetoja on mielestäni normaalisti. 80-120 on jotain 6s luokkaa mittarista katsottuna. Pöläyttää hieman sinistä käynnistäessä.
2) Ohjaus täristää hieman 80-90 nopeudessa hitaalla taajuudella. Reaktiotangot vai mikä?
3) Flekti huutaa kokoajan. Voiko viskoa jotenkin herkistellä, vai onko se aina uusi ostettava?
Termostaatin meinaan huomenna vaihtaa, vaikka kuitti maaliskuulta vaihdosta..Jäähdyttimen korkki vuosi. Vaihdoin eilen muttei auttanut lämpöihin. Noin 70astetta lämmöt kokoajan.
Kommentteja?
2.Vaikka mikä, kaikki etupään puslat ja nivelet voi olla syyllisiä. Kaikki kun vaihtaa tulee hyvä.
3. Sähköflekti vai normaali? Visko on kertakäyttökamaa, tai no jotkut on uusinut nesteet sisään mutta... Huonosti ilmattu jos korkin välistä vuotaa.
Leave a comment:
-
Riiippuu touhuaako nosturilla vai auto pukkien varassa sen alla mönkien.Originally posted by Tome View Postjoo mutta takaisin laitto yksinään mahtaa olla perseestä? Takapää on helppo laskee ja laittaa takas yksinkin..
Itse muutaman kerran jälkimmäistä jouduin harrastamaan kun putkistoa piti hitsata...
Kyl se sieltä yksinään touhutessakin laskee ja menee takaskin, omaa roppaa vaan sopivasti välikappaleena käyttäen...
Leave a comment:
-
528i:stä hieman kysymyksiä.
1) Pakoputken pää lämpeää yllättävän paljon ajon aikana ja sellainen öljyn/rikin tuoksu leijailee. Vetoja on mielestäni normaalisti. 80-120 on jotain 6s luokkaa mittarista katsottuna. Pöläyttää hieman sinistä käynnistäessä.
2) Ohjaus täristää hieman 80-90 nopeudessa hitaalla taajuudella. Reaktiotangot vai mikä?
3) Flekti huutaa kokoajan. Voiko viskoa jotenkin herkistellä, vai onko se aina uusi ostettava?
Termostaatin meinaan huomenna vaihtaa, vaikka kuitti maaliskuulta vaihdosta..Jäähdyttimen korkki vuosi. Vaihdoin eilen muttei auttanut lämpöihin. Noin 70astetta lämmöt kokoajan.
Kommentteja?
Leave a comment:
Leave a comment: