Originally posted by djs^
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
No yksi pointti on ainakin se,että V8 koneiseen tarvii lähtökohdiltaan jäykemmät jouset (ainakin eteen).Ja nuo kaikkein halvimmat setit lienee "speksattu" 6-koneellisiin.
-
Paljonka on rekisteriotteessa etuakseli paino?Originally posted by djs^ View PostKun on tarkoituksena ostaa korkeus/jäykkyys säädettävä alusta, mitä ei saa ihan siihen hintaan mitä olisi nyt saatavilla(eli rahatilanne ei aina anna periksi). Pääasiana on saada katsastuksesta läpi. Rupesin vain miettimään että minkä takia sit noita madallus settejä ja korkeussäädettäviä sarjoja myydään mallitarkennuksilla: Ei V8 tai M-alustaiseen? :think
Leave a comment:
-
Kun on tarkoituksena ostaa korkeus/jäykkyys säädettävä alusta, mitä ei saa ihan siihen hintaan mitä olisi nyt saatavilla(eli rahatilanne ei aina anna periksi). Pääasiana on saada katsastuksesta läpi. Rupesin vain miettimään että minkä takia sit noita madallus settejä ja korkeussäädettäviä sarjoja myydään mallitarkennuksilla: Ei V8 tai M-alustaiseen? :thinkOriginally posted by Fastpiksu View PostOn toki, mutta se 3,0 diesel painaa ku synti. Miksei sinne voi laittaa semmosia iskareita ja jousia jotka sinne kuuluu?
Leave a comment:
-
Originally posted by lkanasuo View PostMistäs johtuu että on välillä -96 523i:ssä aika pitkä starttaus?
Samassa biilissä myös CO arvo 4,9 (raja 0,3) mistä moinen?koitin öljykorkkia ravottaa tyhjäkäynnillä niin hyvin kyllä imi! millane homma toi asentotunnistimet on?Originally posted by janke View PostImuvuoto,asentotunnistimet finaalissa tai puola halki?
onkos jollain käsijarrukahvan "nappi" temppuillut, tulee välillä pois kolostaan!?
Leave a comment:
-
On toki, mutta se 3,0 diesel painaa ku synti. Miksei sinne voi laittaa semmosia iskareita ja jousia jotka sinne kuuluu?
Leave a comment:
-
Pitäis katsastuksesta vaan saada menemään läpi! 6 sylinterisiähän nuo on molemmat (530d ja 523!)Originally posted by luikas View PostEi varmaankaan riitä jäykkyys, eikös dsl kone ole reilusti tuota 2.5 konetta painavampi? :think Ts. nuilla iskareilla ja jousilla lyö varmaan helpommin pohjaan, jos tuota järkeilee.
Edit: 6-sylinterissä voi ehkä käydä keskenään ja 8-koneisissa keskenään pl. M5 ?
Leave a comment:
-
Jos tarkoitat keltaisia ajovaloja, niin joka pojan showroomissa on kuva mun touringissa.Originally posted by Toni_ View PostLöytyiskö e39 "kusilook" kuvia keltää?
Haulla ei löydy mitää ja oon tääl foorumeil ainaki yhen nätin kuvan nähny mustasta bemmistä missä oli pitkien heijastuspinta maalattu keltaseks ja oli pirun nätti
Kiitos etukäteen
Leave a comment:
-
Löytyiskö e39 "kusilook" kuvia keltää?
Haulla ei löydy mitää ja oon tääl foorumeil ainaki yhen nätin kuvan nähny mustasta bemmistä missä oli pitkien heijastuspinta maalattu keltaseks ja oli pirun nätti
Kiitos etukäteen
Leave a comment:
-
Ei varmaankaan riitä jäykkyys, eikös dsl kone ole reilusti tuota 2.5 konetta painavampi? :think Ts. nuilla iskareilla ja jousilla lyö varmaan helpommin pohjaan, jos tuota järkeilee.Originally posted by djs^ View PostTietoa kellään, kätkö 523i:n etuiskarit/jouset 530d:hen?
Edit: 6-sylinterissä voi ehkä käydä keskenään ja 8-koneisissa keskenään pl. M5 ?Last edited by luikas; 05-09-2012, 18:10.
Leave a comment:
-
Onkohan tolla m51 koneella jotain tyypillisiä kohteita, mistä valuttaa öljyä? Epäilin aluksi kantta, mutta sille nyt ei saanut varmistusta, kiitos heikon näkyvyyden ja flektin, joka aina yhtä innokkaasti levittää pikkutipankin tasapuolisesti joka paikkaan.
Erikoista kylläkin, että ei aina vuoda... Voi mennä viikkojakin, että tikku kastuu ylärajaan asti, mutta parin pv jälkeen on hävinny ihan reilusti, joskus jopa litra.
Olisi kiva saada kuntoon ihan jo yleisen siisteydenkin talia. Alkaa parkkipaikka näyttämään aika ikävältä, kun tippa siellätäällä.
Leave a comment:
-
Mistäs johtuu että on välillä -96 523i:ssä aika pitkä starttaus?
Samassa biilissä myös CO arvo 4,9 (raja 0,3) mistä moinen?
Leave a comment:
-
Oli auto jonkun tunnin jäähtynyt ennenkuin kokeilin.Originally posted by peto2 View Postkyllä kylmää pitäis tulla mikäli putketkin jäähtyy/lämpenee.. olisko niin että vesiventtiili vuotaa/jumittaa ja päästää lämppärinkennolle jatkuvasti lämmintä vettä :think
ookko koittanu kylmällä koneella?
Vaikka laitan asteet 16:sta automaatilla, niin puhallinnopeuskaan ei muutu. Ainoastaan paikka mistä puhaltaa muuttuu, eli keskisuuttimista alkaa tulla ilmaa. Ulkolämpötilan näyttö näyttää oikein. Voisiko jonkun sulakkeen palaminen vaikuttaa tällätavoin?
Leave a comment:
Leave a comment: