E39 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by djs^ View Post
    Kun on tarkoituksena ostaa korkeus/jäykkyys säädettävä alusta, mitä ei saa ihan siihen hintaan mitä olisi nyt saatavilla(eli rahatilanne ei aina anna periksi). Pääasiana on saada katsastuksesta läpi. Rupesin vain miettimään että minkä takia sit noita madallus settejä ja korkeussäädettäviä sarjoja myydään mallitarkennuksilla: Ei V8 tai M-alustaiseen? :think
    No yksi pointti on ainakin se,että V8 koneiseen tarvii lähtökohdiltaan jäykemmät jouset (ainakin eteen).Ja nuo kaikkein halvimmat setit lienee "speksattu" 6-koneellisiin.

    Leave a comment:


  • tecro
    replied
    Originally posted by djs^ View Post
    Kun on tarkoituksena ostaa korkeus/jäykkyys säädettävä alusta, mitä ei saa ihan siihen hintaan mitä olisi nyt saatavilla(eli rahatilanne ei aina anna periksi). Pääasiana on saada katsastuksesta läpi. Rupesin vain miettimään että minkä takia sit noita madallus settejä ja korkeussäädettäviä sarjoja myydään mallitarkennuksilla: Ei V8 tai M-alustaiseen? :think
    Paljonka on rekisteriotteessa etuakseli paino?

    Leave a comment:


  • djs^
    replied
    Originally posted by Fastpiksu View Post
    On toki, mutta se 3,0 diesel painaa ku synti. Miksei sinne voi laittaa semmosia iskareita ja jousia jotka sinne kuuluu?
    Kun on tarkoituksena ostaa korkeus/jäykkyys säädettävä alusta, mitä ei saa ihan siihen hintaan mitä olisi nyt saatavilla(eli rahatilanne ei aina anna periksi). Pääasiana on saada katsastuksesta läpi. Rupesin vain miettimään että minkä takia sit noita madallus settejä ja korkeussäädettäviä sarjoja myydään mallitarkennuksilla: Ei V8 tai M-alustaiseen? :think

    Leave a comment:


  • Lkanasuo
    replied
    Originally posted by lkanasuo View Post
    Mistäs johtuu että on välillä -96 523i:ssä aika pitkä starttaus?

    Samassa biilissä myös CO arvo 4,9 (raja 0,3) mistä moinen?
    Originally posted by janke View Post
    Imuvuoto,asentotunnistimet finaalissa tai puola halki?
    koitin öljykorkkia ravottaa tyhjäkäynnillä niin hyvin kyllä imi! millane homma toi asentotunnistimet on?

    onkos jollain käsijarrukahvan "nappi" temppuillut, tulee välillä pois kolostaan!?

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by lkanasuo View Post
    Mistäs johtuu että on välillä -96 523i:ssä aika pitkä starttaus?

    Samassa biilissä myös CO arvo 4,9 (raja 0,3) mistä moinen?
    Imuvuoto,asentotunnistimet finaalissa tai puola halki?

    Leave a comment:


  • Fastpiksu
    replied
    On toki, mutta se 3,0 diesel painaa ku synti. Miksei sinne voi laittaa semmosia iskareita ja jousia jotka sinne kuuluu?

    Leave a comment:


  • djs^
    replied
    Originally posted by luikas View Post
    Ei varmaankaan riitä jäykkyys, eikös dsl kone ole reilusti tuota 2.5 konetta painavampi? :think Ts. nuilla iskareilla ja jousilla lyö varmaan helpommin pohjaan, jos tuota järkeilee.
    Edit: 6-sylinterissä voi ehkä käydä keskenään ja 8-koneisissa keskenään pl. M5 ?
    Pitäis katsastuksesta vaan saada menemään läpi! 6 sylinterisiähän nuo on molemmat (530d ja 523!)

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Toni_ View Post
    Löytyiskö e39 "kusilook" kuvia keltää?
    Haulla ei löydy mitää ja oon tääl foorumeil ainaki yhen nätin kuvan nähny mustasta bemmistä missä oli pitkien heijastuspinta maalattu keltaseks ja oli pirun nätti
    Kiitos etukäteen
    Jos tarkoitat keltaisia ajovaloja, niin joka pojan showroomissa on kuva mun touringissa.

    Leave a comment:


  • Toni_
    replied
    Löytyiskö e39 "kusilook" kuvia keltää?
    Haulla ei löydy mitää ja oon tääl foorumeil ainaki yhen nätin kuvan nähny mustasta bemmistä missä oli pitkien heijastuspinta maalattu keltaseks ja oli pirun nätti
    Kiitos etukäteen

    Leave a comment:


  • luikas
    replied
    Originally posted by djs^ View Post
    Tietoa kellään, kätkö 523i:n etuiskarit/jouset 530d:hen?
    Ei varmaankaan riitä jäykkyys, eikös dsl kone ole reilusti tuota 2.5 konetta painavampi? :think Ts. nuilla iskareilla ja jousilla lyö varmaan helpommin pohjaan, jos tuota järkeilee.
    Edit: 6-sylinterissä voi ehkä käydä keskenään ja 8-koneisissa keskenään pl. M5 ?
    Last edited by luikas; 05-09-2012, 18:10.

    Leave a comment:


  • eiskalt
    replied
    Onkohan tolla m51 koneella jotain tyypillisiä kohteita, mistä valuttaa öljyä? Epäilin aluksi kantta, mutta sille nyt ei saanut varmistusta, kiitos heikon näkyvyyden ja flektin, joka aina yhtä innokkaasti levittää pikkutipankin tasapuolisesti joka paikkaan.
    Erikoista kylläkin, että ei aina vuoda... Voi mennä viikkojakin, että tikku kastuu ylärajaan asti, mutta parin pv jälkeen on hävinny ihan reilusti, joskus jopa litra.

    Olisi kiva saada kuntoon ihan jo yleisen siisteydenkin talia. Alkaa parkkipaikka näyttämään aika ikävältä, kun tippa siellätäällä.

    Leave a comment:


  • djs^
    replied
    Tietoa kellään, kätkö 523i:n etuiskarit/jouset 530d:hen?

    Leave a comment:


  • Lkanasuo
    replied
    Mistäs johtuu että on välillä -96 523i:ssä aika pitkä starttaus?

    Samassa biilissä myös CO arvo 4,9 (raja 0,3) mistä moinen?

    Leave a comment:


  • NAL-E
    replied
    Originally posted by Sampsaa View Post
    Täytyy kysellä mitä tuola maksaa. Onko nuo oem laatua vai aivan jotain muuta?
    Ihan tehdasuutta Garrettia sieltä saa, kannattaa ottaa tuo GT 2260. Toimituksineen hinta oli paria euroa vaille tonnin.

    Leave a comment:


  • timppa811
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    kyllä kylmää pitäis tulla mikäli putketkin jäähtyy/lämpenee.. olisko niin että vesiventtiili vuotaa/jumittaa ja päästää lämppärinkennolle jatkuvasti lämmintä vettä :think

    ookko koittanu kylmällä koneella?
    Oli auto jonkun tunnin jäähtynyt ennenkuin kokeilin.

    Vaikka laitan asteet 16:sta automaatilla, niin puhallinnopeuskaan ei muutu. Ainoastaan paikka mistä puhaltaa muuttuu, eli keskisuuttimista alkaa tulla ilmaa. Ulkolämpötilan näyttö näyttää oikein. Voisiko jonkun sulakkeen palaminen vaikuttaa tällätavoin?

    Leave a comment:

Working...
X