M52TU:sta meni kans separaattori rikki. Oireili niin että sammui vauhdista kun kytkin oli pohjassa. Yhtenä päivänä alkoi sitten käry tulemaan sisälle ja venttiilikopan tiivisteen välistä oli tullut hyvin vähän öljyä. Uudet eristetyt huohottimen osat pistin tilaukseen ja ajelin pakolliset ajot öljytikku raollaan. Yhtenä päivänä ei sitten enään lähtenyt käyntiin ollenkaan.
Vikakoodit luin ja oli just samat, josta täällä puhutaan. Eiköhän ne osat tuu muutaman päivän päästä niin pääsee vaihtamaan.
Öljyä on ollut koko ajan ylämerkissä. Castrolit. Edellisessä M52 E39:ssä oli Teboil Diamondit ja samalla lailla keräs majoneesia. Molemmissa on ollut munuaisten takana suojat.
Vikakoodit luin ja oli just samat, josta täällä puhutaan. Eiköhän ne osat tuu muutaman päivän päästä niin pääsee vaihtamaan.
Öljyä on ollut koko ajan ylämerkissä. Castrolit. Edellisessä M52 E39:ssä oli Teboil Diamondit ja samalla lailla keräs majoneesia. Molemmissa on ollut munuaisten takana suojat.
Comment