Vuotaa siinä sitten ohjaustehostajan letkut ja itse tehostaja pitää sellasta kummallista narinaa pyöriessään, mutta ääni ei muutu vaikka kääntelee renkaita puolelta toiselle. Sitten hammastangossa on välystä vasemmalla puolella ja pitää ajaessa sellasta matalaa kolahtelua vaiks ei ole mitenkään monttuista tietä!? Ajaessa pitää kokoajan ratilla korjata sellasta puolensentin liikettä, kun hakee sinne tänne eli, on hiukan klappia.
Kysymys kuuluu että, ilmeisesti tehostimensäiliön putket uusitaan ainaskin ja kokeillaan vaihtaa ne harmaat tehostajan litkut sieltä pois? On muuten väärät öljytkin sisällä! Ja saako tuota klappia pois vaihtamalla oikeat öljyt ja ilmaamalla ohjauksen?
Vai meneekö nyt uusiksi pumppu sekä hammastanko? vai auttaisko jos vaihtais stefasarjan?? :think Auto siis 523i -97.
Edit: Olisko nyt niin että, pumppu on haukannut tyhjää ja mennyt paskaksi? Se vain että, ojaus ei tunnu mitenkään kankealta!!!
Kysymys kuuluu että, ilmeisesti tehostimensäiliön putket uusitaan ainaskin ja kokeillaan vaihtaa ne harmaat tehostajan litkut sieltä pois? On muuten väärät öljytkin sisällä! Ja saako tuota klappia pois vaihtamalla oikeat öljyt ja ilmaamalla ohjauksen?
Vai meneekö nyt uusiksi pumppu sekä hammastanko? vai auttaisko jos vaihtais stefasarjan?? :think Auto siis 523i -97.
Edit: Olisko nyt niin että, pumppu on haukannut tyhjää ja mennyt paskaksi? Se vain että, ojaus ei tunnu mitenkään kankealta!!!
Comment