Korjaa Samppa eka noi pikselit tuosta sun myynti-ilmotuksesta, kun sulla on sama onkelma Rahun kanssa, että tekstissä on 2 x E38 muttei E39:ää
Juups Eli kärähdin plagioinnista verekseltään tuon virheen takia (copy/paste&pikku muutoksia) Eipä sitä kiiressä näköjään kaikkea huomaa Nyt on kunnossa...
Joo käytin Samppasialla (), ja onnistuminen oli 100%. Kaikki
pikselit pelaa, on kyllä eri mukava juttu varsinkin kun varmaan yli 50%
oli sökönä alkujaa (= ajotietsikan ruutu mittaristossa täysin
käyttökelvoton).
Morjenttes
Pixelimössöt tuli sitten korjattua.Onnistuminen 100%
Ksyleenillä näyttö piirilevystä irti ja maalarinteipillä takaisin.
Tietenkin putsaus ennen uudelleen monttausta.
Viisareiden/"neulojen" irroittaminen modatuilla kärkipihdeillä akselista
kiinni tosi tiukalla ottella ja toiselta puolelta "sopivalla" haarukalla kammeten.
Kulutusmittarin "neulasta" hattu ensin pois ja ei kun haarukoimaan.
Minä en lähtisi itse moista pixelikorjausta tekemään mikäli ei ole varmaa tietoa mitä tekee.Rahu teki mulle homman ja katselin sivusta hommaa olisin varmaan hajottanut jotain ennen kun homma olisi tehty.Selvis samalla että kulutus mittari oli sökö ja testiajon aikana rahu kalibroi mittarin näyttämään+1-2km/h.Kiitos hyvästä työstä olen erittäin tyytyväinen ja pixelit toimivat kaikki ja paremmin ``kun uudet suosittelen.Kiitos hyvästä palvelusta RAHU.
Onko kenellekkään iloa jos saan hommattua noita uusia johdinkalvoja? Helpottaisko hommaa tai tekiskö korjauksesta varmempaa? Onko kukaan yrittänyt Turussa elvyttää pikseleitä (mieluiten siten, että pikseleitä toimii korjauksen jälkeen enemmän, kuin ennen purkua)? Varminta olis tietty kiikuttaa Rahulle, niin tulis kuntoon. Tietty vois yrittää itsekkin motolla: "Ei ole mekaanista ongelmaa, jota voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi.."
Onko kenellekkään iloa jos saan hommattua noita uusia johdinkalvoja? Helpottaisko hommaa tai tekiskö korjauksesta varmempaa? Onko kukaan yrittänyt Turussa elvyttää pikseleitä (mieluiten siten, että pikseleitä toimii korjauksen jälkeen enemmän, kuin ennen purkua)? Varminta olis tietty kiikuttaa Rahulle, niin tulis kuntoon. Tietty vois yrittää itsekkin motolla: "Ei ole mekaanista ongelmaa, jota voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi.."
Voit lähettää myös matkahuollolla niin lähetän samana päivänä takaisin kun olen saanut mittariston niin olet max. 2 päivää vaan ilman mittaristoa.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Jos saat noita hommattua, niin kiinnostais kyllä. Aina noita ois hyvä muutama olla varastossa, jos alkuperäinen ei irtoa ehjänä. Mitä tulis maksamaan?
-S
Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
E61 530d M-sport -08
E39 528i Touring -97
Rahu laittoi pikselit kuntoon ja kaikki pelaa niinkuin pitää. Eihän tuo ilmaista ole mutta onhan kaverit harjoitelleet sen verran että siitä jo maksaa.
Rahu laittoi tällä viikolla kuntoon minunkin E38 mittariston. Kaikki pikselit toimii ja polttimot tuli vaihdatettua samalla. Vikakoodit tuli myös luettua ja kyllä nyt kelpaa taas mittariston tekstejä seurailla.
Aikaa meni noin tunti, ja tällaisesta palvelusta olen kyllä valmis maksamaan.
Comment