Originally posted by Konda112
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 mittariston pikselien katoaminen
Collapse
X
-
Originally posted by Siankarlo View PostUppista. Olen yrittänyt tavoitella Elektromekaa, mutta numero ei vastaa, vastaaja on täynnä ja sähköpostikaan ei kulje?? :think
Eli vaihtoehtoisia pikselikorjauspaikkoja PK-seudulta tai sen lähistöltä kaivattaisiin.
Ajan kanssa onnistunee. Eikö myös nimimerkki Rahu tee noita korjauksia? Viisaammat korjatkoon.
Comment
-
-
Hei..
Lähiaikoina rupeen myös pixseleitä korjamaan..
1) mitä e39:n mittariston pikselien korjaaminen teillä maksaa?
Tule maksamaan noin 60-70eur. Laitan uuten (johto-kalvon). Uusi vanhan tilalle. Menetelmä tule olemaan samalainen kun Viron-Bmw kerhossa tehtään siis vain positiivinen palaute. Viisareita ei irrota. Poran pari siistiä reikä mitkä ei jää näkyviin. Jokainen tietä mitä tästä työstää pyytä mutta minun mielestä on tämä sopiva hinta.
2) kuinka aikaavievä prosessi tuo on?
Maksimissa 2 tundia jos ei ole ennen joku käynyt ihmetelemassa.
3) onko teillä paikkaa, jossa talvella voi tämän suorittaa vai pitääkö odotella kesään?
On mulla paikka noin kuukauten-pari päästä
4) Onko Pirkanmaalla immeisiä, jotka voisivat tämän suorittaa?
Itse asun SALOSSA ja alue voisi olla Varsinais-Suomi, turku, helsinki, pori, tampere, lahti... Matkahuololla koko suomi..
Onko työlla takuta?? Teen huolella ja annan takuun ainakin 4v.Minun menetelmalla pidaisi tulla parempi kun tehtasta tullut autolla.
NB! Ilman mittaristoa ei auto pitkään liiku... Akku tyhjenee ja on muuta häiriöitä. Kuiteenkin jos lähetätte jostain lapista mittariston voin lähettä toimivan väliaikaisesti teille. Toimituksen maksa asiakas.
Voi väheen kerralla rupeta kysymaan [email protected] Puhelin nr tule väheen myöhemmin.
Comment
-
-
Originally posted by randolsd View PostTule maksamaan noin 60-70eur.
Originally posted by randolsd View PostViisareita ei irrota. Poran pari siistiä reikä mitkä ei jää näkyviin. Jokainen tietä mitä tästä työstää pyytä mutta minun mielestä on tämä sopiva hinta.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by randolsd View PostLähiaikoina rupeen myös pixseleitä korjamaan..
1) mitä e39:n mittariston pikselien korjaaminen teillä maksaa?
Tule maksamaan noin 60-70eur. Laitan uuten (johto-kalvon). Uusi vanhan tilalle. Menetelmä tule olemaan samalainen kun Viron-Bmw kerhossa tehtään siis vain positiivinen palaute. Viisareita ei irrota. Poran pari siistiä reikä mitkä ei jää näkyviin. Jokainen tietä mitä tästä työstää pyytä mutta minun mielestä on tämä sopiva hinta.
2) kuinka aikaavievä prosessi tuo on?
Maksimissa 2 tundia jos ei ole ennen joku käynyt ihmetelemassa.
3) onko teillä paikkaa, jossa talvella voi tämän suorittaa vai pitääkö odotella kesään?
On mulla paikka noin kuukauten-pari päästä
4) Onko Pirkanmaalla immeisiä, jotka voisivat tämän suorittaa?
Itse asun SALOSSA ja alue voisi olla Varsinais-Suomi, turku, helsinki, pori, tampere, lahti... Matkahuololla koko suomi..
Onko työlla takuta?? Teen huolella ja annan takuun ainakin 4v.Minun menetelmalla pidaisi tulla parempi kun tehtasta tullut autolla.
NB! Ilman mittaristoa ei auto pitkään liiku... Akku tyhjenee ja on muuta häiriöitä. Kuiteenkin jos lähetätte jostain lapista mittariston voin lähettä toimivan väliaikaisesti teille. Toimituksen maksa asiakas.
Voi väheen kerralla rupeta kysymaan [email protected] Puhelin nr tule väheen myöhemmin.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Tässä yhteydessä pari varoituksen sanaa noiden folioiden tilaajille, kaikki kiinanfoliot eivät suinkaan ole toimivia eli joko mitoitus on väärä tai liimaa on niin paljon liikaa ettei kaikkia pikseleitä saa toimimaan millään järkevällä ajankäytöllä.
Hyviäkin folioita joilla homma onnistuu nätisti, varmasti ja nopeasti on toki markkinoilla mutta käytäntö on ikävällä tavalla osoittanut että koskaan noita tilatessa ei tiedä mitä saa.
Comment
-
-
Originally posted by ptikkala View PostMistäs nuo foliot sitten kannattaisi tilata?
Comment
-
-
Yritin WSE1:lle privaa laitella, mutta boksi tuntuisi olevan täynnä, enkä äkkiseltään löytänyt muita yhteystietoja...
Mutta kysytään nyt täälläkin; löytyykö halukkaita pikselinkorjaajia E39:n mittaristolle? Myös keskikonsolin näytössä (MID?) on pari riviä pimeänä.
Itse asustelen Lappeenrannassa, joten mitä lähempää apu löytyisi, sitä parempi. Tarjotkaa palveluja vaikka privaan.
Comment
-
-
Originally posted by John Doe View PostYritin WSE1:lle privaa laitella, mutta boksi tuntuisi olevan täynnä, enkä äkkiseltään löytänyt muita yhteystietoja...
Mutta kysytään nyt täälläkin; löytyykö halukkaita pikselinkorjaajia E39:n mittaristolle? Myös keskikonsolin näytössä (MID?) on pari riviä pimeänä.
Itse asustelen Lappeenrannassa, joten mitä lähempää apu löytyisi, sitä parempi. Tarjotkaa palveluja vaikka privaan.
Comment
-
Comment