-96 523i ja mittaristo yhtäkkiä lopetti toiminnan, siis yksikään viisari ei liikahda. Mitäs nyt tehdään?
Vanha E36 teki myös noin. Kopautin nyrkillä muutaman kerran siihen päälle ja siitä lähtien toimi sen ajan mitä sen auton omistin.
Jotain kosketushäiriötä siellä oli.
Ja sulakkeista puheenollen, mikähän mahtaa olla akulta sinne toiselle puolelle peräkonttia menevä ohut johto? Silmään pisti se, että tuossa oli 2 sulakepesää välissä. Irrotin toisesta tulakkeen ja kaikki toimii edelleen normaalisti.
Autoon joskus laitettu pioneerin soitin ja rupeaa kellon puute pikkuhiljaa vituttamaan + soitinkehyskin on aivan kammottavan näkönen (ja pienissä palasissa ), joten midin laitto pyöriny mielessä. Onko kaikissa 39:issä ollut midi ja mitä eroa noilla on, kun ainakin paria erilaista osunut silmiin? Onko liittimet samanlaiset kaikissa?
Ja saako orkkissoittimeen liitettyä iPhone 5:sta, kun kaikissa palikoissa näkyisi olevan 30-pinninen liitin, vai pitääkö vaan modata midin seuraks perus 1din?
Nyt kun ollaan näiden autosähköjuttujen äärellä, niin paljonkos tämmöinen facelifti E39 vie lepotilassa virtaa? Löytyy navit sun muut herkut, mikäli vaikuttaa asiaa.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Nyt kun ollaan näiden autosähköjuttujen äärellä, niin paljonkos tämmöinen facelifti E39 vie lepotilassa virtaa? Löytyy navit sun muut herkut, mikäli vaikuttaa asiaa.
Nyt ei kyllä varmaa tietoa mutta sanoisin että noin 0.02A
Tämä siis silloin kun auto on torkussa.
Nyt ei kyllä varmaa tietoa mutta sanoisin että noin 0.02A
Tämä siis silloin kun auto on torkussa.
Juurikin tämän verran itsekkin mittasin. Tässä vähän vain varmistusta kalastelen
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Comment