Originally posted by Mik@
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vihdoinkin tuo peräluukku loksahti auki! Sai sitä monta kertaa rasvata ja vääntää, jotta se aukesi.
Tutkin noita johtoja ja ne näyttävät olevan hyvässä kunnossa. Avasin sen luukun muoviosan ja sieltä paljastui irrallinen johto. Sieltä taitaa puuttua kokonaan se servomoottori, eikö vain? Tässä kuva
Pelkkä servo ei taida riittää kun tuolla tuskin on niitä muitakaan hilppeitä tallella, joten pitääkö ostaa koko paketti? (http://static.schmiedmann.dk/Product..._49617_big.jpg)
Tuo on valitettavasti loppu Tanskastakin, joten turha sitä on tilata. Onko tämä vastaava? http://www.kl-varaosat.fi/verkkokaup...view/26830/692
Oma auto taitaa olla vuoden -97 alkupuolelta, joten sopiiko tuo?
En ihan mielelläni sitä luukkua sulkisi, ennen kuin sähköt toimii kun sen nyt sai kerran auki.
Comment
-
-
Originally posted by Looks View PostDodii, talvi tuli ja visko sanoi sopimuksen irti,tilalle kannattaa ilmeisesti laittaa joku laadukas behr hella tjmv..
Mistä kannattaa uusi tilata? Kiirekkin kun olis..
Vai haenko motonetista?BMW E39
Comment
-
-
Originally posted by Kems View PostVihdoinkin tuo peräluukku loksahti auki! Sai sitä monta kertaa rasvata ja vääntää, jotta se aukesi.
Tutkin noita johtoja ja ne näyttävät olevan hyvässä kunnossa. Avasin sen luukun muoviosan ja sieltä paljastui irrallinen johto. Sieltä taitaa puuttua kokonaan se servomoottori, eikö vain? Tässä kuvaBMW Z3 2.8 E36/7 -00 M52B28TU
HNF XD2 Urban s-pedelec
Ex: BMW 116i E87 -08 N43B16
Ex: BMW 523iA E39 -99 M52B25TU
Ex: BMW 525i E34 -89 M20B25
Comment
-
-
Originally posted by Looks View PostDodii, talvi tuli ja visko sanoi sopimuksen irti,tilalle kannattaa ilmeisesti laittaa joku laadukas behr hella tjmv..
Mistä kannattaa uusi tilata? Kiirekkin kun olis..
Vai haenko motonetista?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by HOXAHA View PostSiltähän se näyttää, että servomoottori puuttuu. Itse tuli otettua aikanaan kuvia lukkosysteemistä enemmänkin: http://www.btcf.fi/forum/showthread....42#post2387842
Oma taitaa olla 1/97 tjsp joten mahtaakohan tuo servo+lukko sopia? Enhän minä sillä lukituksella mitään tee, mutta tämä servon päässä oleva muovijuttu taitaa puuttua välistä ja schmiedmannin kuvien perusteella sitä ei pelkän servonkaan mukana tule.
Tämä siis pitäisi sopia minulle http://www.kl-varaosat.fi/verkkokaup...view/26831/692 mutta tuon muovin tarvitsee väliin.
Comment
-
-
Originally posted by Samppae39 View PostJos kiire on, niin käy kattoon Motonetistä minkä tekelettä myyvät ja sitten marmori. En tiedä kuinka äkkiä näin joulun alla tilaamalla saa esim. Schmiedmannilta.
Originally posted by Tome View Postmarmorilta originaali. Oikeastaan ainoa vaihtoehto, tarvikkeet ei toimi.
löytyi uusi behr alle 100€ kotiin toimitettuna.
Originally posted by Plihal View PostMulta löytyis ylimääräisenä, pistä privaa jos kiinnostuit.
Originally posted by Clavurion View PostMikäs kiire tuon kanssa on? Näillä keleillä sen voisi vaikka heittää tilapäisesti kuikkaan, jos keulaa ei ole tukittu ja keulan sähköflekti toimii (varoiksi).
-------
Elikkä ostin tähän hätään käytetyn behrin, katotaan kuinka kauan tuo kestää, ja jos ei kestä niin tilaan ebaystä.
Kiitos kaikille asiallisista vastauksista, ja osallistumisesta ongelman ratkaisuuLast edited by Looks; 14-01-2013, 21:00.e30 cabrio
----
ex e30, e21, e36, e46, e39, e60
----
EI se siitä.. samaa paskaa päivästä toiseen!
Comment
-
-
Originally posted by Kems View PostOnkos näissä sitten vaihtunut -97 vuonna jossain kohtaa tuo lukkosysteemi, kun näyttäisi olevan osia ennen ja jälkeen 9/97?
Oma taitaa olla 1/97 tjsp joten mahtaakohan tuo servo+lukko sopia? Enhän minä sillä lukituksella mitään tee, mutta tämä servon päässä oleva muovijuttu taitaa puuttua välistä ja schmiedmannin kuvien perusteella sitä ei pelkän servonkaan mukana tule.
Tämä siis pitäisi sopia minulle http://www.kl-varaosat.fi/verkkokaup...view/26831/692 mutta tuon muovin tarvitsee väliin.
Ja niin, kannattaa varmistaa vielä oman auton tiedoilla realOEMista osien sopivuus ko vuosimalliin.BMW Z3 2.8 E36/7 -00 M52B28TU
HNF XD2 Urban s-pedelec
Comment
-
-
Originally posted by HOXAHA View PostEli kysymys kuuluu, tuleeko tämän kuvan osa nro 24 Bar support 51247068428 KL-varaosan servomottorin mukana. Tätä olisi varminta kysyä heiltä, schmiedmannilla näkyi tosiaan löytyvän ko osat erillään.
Ja niin, kannattaa varmistaa vielä oman auton tiedoilla realOEMista osien sopivuus ko vuosimalliin.
Millaista liikettä tuo servo muuten tekee, vetääkö se tuota tappia sisään ja ulos vai pyöriikö? Lähinnä mietin, että jos tuota tappia ei löydykään, niin pystyisiköhän siihen itse rakentamaan jonkinlaisen korvikkeen?
Comment
-
-
Originally posted by Kems View PostTosiaan tuollehan oli oma osanumerokin. Enpäs huomannutkaan. Täytyy kysäistä samalla jos huomenna vaikka poikkeasisi KL-varaosassa.
Millaista liikettä tuo servo muuten tekee, vetääkö se tuota tappia sisään ja ulos vai pyöriikö? Lähinnä mietin, että jos tuota tappia ei löydykään, niin pystyisiköhän siihen itse rakentamaan jonkinlaisen korvikkeen?BMW Z3 2.8 E36/7 -00 M52B28TU
HNF XD2 Urban s-pedelec
Comment
-
-
Originally posted by HOXAHA View PostSisään/ulos liikkuu. Varmaan siihen voisi itsekin jotain rakennella. Mutta aika varmatoimiseksi kannattaa yrittää saada, niin ei tarvitse jatkuvasti availla.
Kiitoksia vinkeistä!
Comment
-
-
nyt ois toisenlaista kysymistä
mikähän prkl tuossa mun soittimessa on vikana ku laittaa cd:n päälle niin siinä on koko ajan 12 - 5 biisi muka soimassa levyä en pääse vaihtamaan ollenkaan
ja sitten ku oon kokeillu tuolla usb tikku moduulilla niin käväsee vaan se toinen biisi esim 01 - 06 sen jälkeen takas 12 - 5
halusin laittaa takas tuon 6cd vaihtajan niin prkl ku ei pysty vaihtaa levyjä siellä on 5cd sisässä vaan koko ajan
Edit: soittimena on vakio 16:9 näytöllä oleva ja 6cd vaihtajallaLast edited by BMW323; 20-12-2012, 19:57.Nissan Stagea NM35 -01
2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
-
Suunnittelin tuossa viikonloppuna hiovani ja kiillottavani nuo ajovalojen umpiot ja sitten päälle Opti-Coatit. Talvisäiden takia aion irrottaa umpiot ja suorittaa operaation sisätiloissa. Tahtoisinkin tietää, että vaatiiko umpioiden asemointi takaisinkiinnitettäessä suurta tarkkuutta eli hoituuko valojen sivusuuntaus noilla neljällä ruuvilla?MB S213 -17, 127tkm -
Ex: MB S205 -14, 112tkm-135tkm
Ex: E91 325d Touring -08, 152-255tkm
Ex: E39 525dA Touring -03, 253-411tkm
Ex: E46 318i -98
Comment
-
Comment