Originally posted by dede
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by TJJ View PostAsiaan vaikuttaa myös akun lämpötila, joten ei tuohon voi suoraa vastata. Hatusta heitettynä: 20C lämmössä useampi tunti, 0C taitaa mennä muutama vuorokausi.
Aamulla pyöri tuon vajaan mittauksen jälkeen yhtä hyvin kuin täyden akun kanssa. Epäilyttää että onkoha tuo mittarikaan ihan tikissä.
Comment
-
-
Originally posted by dede View PostOk. Jännä että startatessa ei huomannut eroa tuon 12,77 ja 12,1välillä.
Aamulla pyöri tuon vajaan mittauksen jälkeen yhtä hyvin kuin täyden akun kanssa. Epäilyttää että onkoha tuo mittarikaan ihan tikissä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNo eihän se nyt tyhjä voi olla, jos hyvin starttaa. Mittasitko akkujännitteen heti kun olit avannut ovet? Kun avaa ovet niin syttyy sisävalot, navigoinnin käynnistyy jne., jolloin se akkujännite näyttää matalammalta, koska akkua kuormitetaan. Eli auton pitäisi antaa nukahtaa niin, että kontti on auki tai sitten irroittaa akku kokonaan ja odottaa jonkun aikaa, että jännite vähän tasaantuu. Akkujännitte ei suoraan kerro miten tyhjä/täysi se on, jos jännite mitataan heti akun lataamisen/kuormittamisen jälkeen. Kun akku on seisonut käyttämättä 24h tuntia niin silloin jännitteestä voi hyvin päätellä varaustilan.
Comment
-
-
Originally posted by dede View PostTulisi siis ladattua akku täyteen ja tästä n.3h kävin kattomassa mitä näytti. Tuolloin oli tuon 12,77. Tästä n.14h eteenpäin avasin paksin ja mittasin akulta mitä näytti(12,1). Starttasin ja sen jälkeen näytti tuota samaa 12,1.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment