Kestääkö umpion pleksi jos sipaisen siihen 2k lakkaa ruiskulla esim. teknoduria?
Xenon valojen onneton valoteho.
Collapse
X
-
Originally posted by Muurahainen View PostKestääkö umpion pleksi jos sipaisen siihen 2k lakkaa ruiskulla esim. teknoduria?
Ebaystä löytyy muotoon leikattuja kalvoja, mutta hinta oli aika suolainen. Muut kalvot useimmiten ovat sitten jollakin harmaalla tai keltaisella sävyllä, ja niitä en halua.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by lj123 View PostOnko kellään antaa vinkkiä hyvästä kirkkaasta suojakalvosta. Kun uusin nuo pleksit ja haluaisi suojata ne myös. Ei niiden vaihto kuitenkaan niin kivaa ole.
Ebaystä löytyy muotoon leikattuja kalvoja, mutta hinta oli aika suolainen. Muut kalvot useimmiten ovat sitten jollakin harmaalla tai keltaisella sävyllä, ja niitä en halua.
Comment
-
-
Moro potilaana on e39 530d 03vm
Olis tarkoitus päivittää valoja tulee tällainen setti:
EvoX-R Bi-Xenon Projektori
55w finxenon setti ds2 normi ballastin lyhyiin
55w finxenon h7 canbus ballastimilla pitkiin
Kysymys kuuluu kestääkö laittaa tuon tehosia xenoneita? Jos tulee ongelmia niin millaisia ja mitä tarvis tehdä?
Comment
-
-
Minkä valmistajan butyylimassan olette havainneet hyväksi näiden pleksien kiinnitykseen/tiivistykseen?
Vai onko joku muu massa parempi, kuin bytyylimassa?
Haluaisi jättää option, että jos tarttee joskus käyttää auki, niin se olisi tehtävissä. Ettei mitään ikiliimaa laita.
Joskus aikoinaan laitoin perinteisellä Sialla ==> ei hyvä, aika talkoot oli saada vuosien päästä umpio auki uudelleen.
Viime talvena laitoin Sika lastomerilla, ei sekään oikein vakuuttanut. Jäi liian elastiseksi, tms., kun tuntu liian pehmeelle kuumalla koneella kesällä. Lisäksi loppukesän pesulla rupesi höyryä/sumua lasien pleksien sisäpuolelle.
Parit umpiot pitäisi lähiaikoina kasailla, niin vielä kerkee vaikuttaa massan valintaan.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostMinkä valmistajan butyylimassan olette havainneet hyväksi näiden pleksien kiinnitykseen/tiivistykseen?
Vai onko joku muu massa parempi, kuin bytyylimassa?
Haluaisi jättää option, että jos tarttee joskus käyttää auki, niin se olisi tehtävissä. Ettei mitään ikiliimaa laita.
Joskus aikoinaan laitoin perinteisellä Sialla ==> ei hyvä, aika talkoot oli saada vuosien päästä umpio auki uudelleen.
Viime talvena laitoin Sika lastomerilla, ei sekään oikein vakuuttanut. Jäi liian elastiseksi, tms., kun tuntu liian pehmeelle kuumalla koneella kesällä. Lisäksi loppukesän pesulla rupesi höyryä/sumua lasien pleksien sisäpuolelle.
Parit umpiot pitäisi lähiaikoina kasailla, niin vielä kerkee vaikuttaa massan valintaan.
Comment
-
-
Valojen ehostusta..
Lainataanpa topikkia. Autona siis 2001 vuoden touring, jonka ajovaloille olisi tarve tehdä jotain: sivuttaissäätö on poikki ja lähivalojen heijastinpinta harmaana, pleksitkin kaipaisi kiillotusta. Alkuperäisvalona halogeenit.
Mieli tekisi päivittää nuo evox-r 2:set. Varustelistauksessa löytyy "0510 Headlight vertical aim control" ja pesurit, kabiinissa tuo manuaalinen korkeudensäätörulla. Onko tuo nyt laiton vai laillinen paketti, jos siihen xenonit iskee? Jos laiton, onko kukaan värkännyt H7 noihin evox-r 2 projektoreihin?Ajossa E39 525d Touring, 2001
Comment
-
-
Originally posted by Pakasteherra View PostLainataanpa topikkia. Autona siis 2001 vuoden touring, jonka ajovaloille olisi tarve tehdä jotain: sivuttaissäätö on poikki ja lähivalojen heijastinpinta harmaana, pleksitkin kaipaisi kiillotusta. Alkuperäisvalona halogeenit.
Mieli tekisi päivittää nuo evox-r 2:set. Varustelistauksessa löytyy "0510 Headlight vertical aim control" ja pesurit, kabiinissa tuo manuaalinen korkeudensäätörulla. Onko tuo nyt laiton vai laillinen paketti, jos siihen xenonit iskee? Jos laiton, onko kukaan värkännyt H7 noihin evox-r 2 projektoreihin?
EDIT: Tai no, jälkiasennus xenoneissa ei vissiin tarvi? Mutta onko EVO-R 2 virallisella E-hyväksynnällä. Ja ei taida omien umpioiden teko laillista?
01.10.1998 uusissa tyypeissä, jotka on varustettu kaasupurkausvaloilla, automaattinen valojen
suuntauksensäätölaite pakollinen.
01.10.2000 tai sen jälkeen käyttöönotetuissa autoissa, jotka on varustettu E-hyväksytyillä
kaasupurkausvaloilla, automaattinen valojen suuntauksensäätölaite ja valojen pesulaite
pakollinen. Tämä ei kuitenkaan koske erillisiä kaukovaloja tai lisäkaukovaloja
Huom! Jälkiasennettujen E-hyväksyttyjen kaasupurkausvalaisimien yhteydessä on aina oltava
myös valojen pesulaite riippumatta auton käyttöönottoajankohdasta (ei koske erillisiä kaukovaloja
tai lisäkaukovaloja).Last edited by Wildchild; 18-12-2017, 20:24.Bmw 525iA -02
Comment
-
-
Originally posted by Wildchild View PostPitäis olla lain mukaan automaatinen korkeudensäätö ja korkeepainepesurit.
EDIT: Tai no, jälkiasennus xenoneissa ei vissiin tarvi? Mutta onko EVO-R 2 virallisella E-hyväksynnällä. Ja ei taida omien umpioiden teko laillista?
01.10.1998 uusissa tyypeissä, jotka on varustettu kaasupurkausvaloilla, automaattinen valojen
suuntauksensäätölaite pakollinen.
01.10.2000 tai sen jälkeen käyttöönotetuissa autoissa, jotka on varustettu E-hyväksytyillä
kaasupurkausvaloilla, automaattinen valojen suuntauksensäätölaite ja valojen pesulaite
pakollinen. Tämä ei kuitenkaan koske erillisiä kaukovaloja tai lisäkaukovaloja
Huom! Jälkiasennettujen E-hyväksyttyjen kaasupurkausvalaisimien yhteydessä on aina oltava
myös valojen pesulaite riippumatta auton käyttöönottoajankohdasta (ei koske erillisiä kaukovaloja
tai lisäkaukovaloja).*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by jankko View PostMoro potilaana on e39 530d 03vm
Olis tarkoitus päivittää valoja tulee tällainen setti:
EvoX-R Bi-Xenon Projektori
55w finxenon setti ds2 normi ballastin lyhyiin
55w finxenon h7 canbus ballastimilla pitkiin
Kysymys kuuluu kestääkö laittaa tuon tehosia xenoneita? Jos tulee ongelmia niin millaisia ja mitä tarvis tehdä?When it comes to carbon footprint, bigger is better.
E39 530D M-sport manu 405/780 #mörkö#
ex: Taxi E30 M50B25 turbo: 393/480...
Comment
-
-
Kukaan viritellyt pre-facelift valoihin EvoX-R Bi-Xenon projektoreita?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment