Originally posted by Bmw Master
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by TJJ View PostMinulla ainakin boksi toimi välillä täysin normaalisti ja seuraavalla startilla ei taas toiminut. Kylmäspraylla sen sai myös hetkeksi toimimaan. Jonkin ajan kuluttua (pari viikkoa) vika meni pysyvästi päälle. Joten tutkisin kyllä boksin ensin...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zener View PostYmmärsin tuon niin, että jos "standheizung" on valittu lisävarusteeksi, niin letkutus on noin mutta jos ei ole ja on pelkästään ajon aikanen webasto, niin letkutus on silloin oikein ja lämmittää sekä moottoria että sisätiloja.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostJos boksi olisi kaput niin silloinhan se ei saisi yhteyttä anturiin ollenkaan? Kai se täytyy laakeri ja anturi ottaa irti, taas...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostMinulla kesti korjattu boksi edellisessä E39:ssä n.2kk.Joten ei se ole mahdotonta,vaikka napsahtaisi uudelleen.Huolella korjattu boksi kestää varmaan pidepään,jos kaikki "paukkulangat" vaihdetaan kerralla.Eikä pelkästään sitä viallista.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jube View PostMuistathan tarkastaa myös letkutuksen, alkup. Webastohan on osassa autoista pelkkä mukavuuslämmitin joka lämmittää ainoastaan sisätilat :think
http://www.btcf.fi/forum/attachment....5&d=1191318689
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zener View PostJoo, pitääpä tutkailla vielä lisää tuolta inpasta sitten, tietäs että toimiiko tuo.
Taidan ottaa yhteyttä osaavaan, ei oikein pysty sokkona rueta tuota koodaamaan.
Last edited by Jube; 07-12-2013, 18:24.
Leave a comment:
-
-
Sadetunnistimella koodi "1 internal hardware failure"... Mitähän hardwarea tällä tarkoitetaan?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostAbs boksi kerran jo korjattu. Välillä sieltä ei tule yhtään mitään nopeustietoa. Välillä toimii täysin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View PostJos uudempi kuin 9/98 niin abs boksi on melko tyypillinen vikapaikka
Tietysti kannattaa katsoa livedataa kun pyörittää sitä takavasenta 2-3km/h, onko katkos signaalissa aina samalla kohdalla kierrosta (anturi liian kaukana kehästä) :think
Leave a comment:
-
-
Laitan tämän nyt useampaan paikkaan kun pitäisi saada vastaus mahdollisimman pian :think
Elikkä mikä näistä propuista on oljymäärän tarkastusta/täyttöä varten?
Auto on e39 540i -99 ja laatikko ZF5HP24
Ja ylipäätään miten tuo öljymäärä tarkastetaan, senverran olen löytänyt tietoa että lämpötila tulee olla 30-50 astetta mutta tarkastetaanko auto käynnissä vai sammuksissa?Last edited by Jube; 07-12-2013, 13:15.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostAbs ja dsc valot palaa eikä nopeusmittari toimi. Joskus näyttää jotain, joskus ei mitään ja välillä kaikki toimii täydellisesti. Laakeri ja anturi vaihdettu jokin aika sitten koyo/bosch. Vikakoodin luku sanoo vasen taka nopeustieto ei järkevä. Johtoa kaivoin esiin enkä siitä löytänyt katkosta, kirkas kutistesukka siinä oli yhdessä kohtaa.
Ideoita tai mieluiten varma tieto viasta?
Tietysti kannattaa katsoa livedataa kun pyörittää sitä takavasenta 2-3km/h, onko katkos signaalissa aina samalla kohdalla kierrosta (anturi liian kaukana kehästä) :think
Leave a comment:
-
-
Abs ja dsc valot palaa eikä nopeusmittari toimi. Joskus näyttää jotain, joskus ei mitään ja välillä kaikki toimii täydellisesti. Laakeri ja anturi vaihdettu jokin aika sitten koyo/bosch. Vikakoodin luku sanoo vasen taka nopeustieto ei järkevä. Johtoa kaivoin esiin enkä siitä löytänyt katkosta, kirkas kutistesukka siinä oli yhdessä kohtaa.
Ideoita tai mieluiten varma tieto viasta?
Leave a comment:
-
Leave a comment: