E39 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by KanaDimmy View Postm52 2,5l
Nosteli lämpöjä noin 2-3kk sitten ja vaihdettiin termari+vesipumppu(metalli) Lämpöongelmat katosivat ja puhalsi lämmintä
Nyt pääsi nostamaan lämmöt tappiin tyhjäkäynnillä, kuului kiehunta ääniän. Koitettiin vaihtaa vesipumppu valeoon. Tyhjäkäynnillä n.10min lämmöt puolessa välissä ja heti kun lähti ajamaan niin viisari liikkui kohti punaista. Paisuntasäliön välistä vuoti vähän vettä ja korkistakin oli tullut heti ku 50m ajomatkalta tultiin.
Öljykorkista löytyi vaaleaan mönjää ja myös venttiilikopan kannen ylänurkasta(ketkujen kohdasta) löytyi mönjää aikamoinen kerros. Eli tästä voi varmaan olettaa jo kansipahvin palaneen?
Aika äkkiä nimittäin lämpiää.
Leave a comment:
-
-
m52 2,5l
Nosteli lämpöjä noin 2-3kk sitten ja vaihdettiin termari+vesipumppu(metalli) Lämpöongelmat katosivat ja puhalsi lämmintä
Nyt pääsi nostamaan lämmöt tappiin tyhjäkäynnillä, kuului kiehunta ääniän. Koitettiin vaihtaa vesipumppu valeoon. Tyhjäkäynnillä n.10min lämmöt puolessa välissä ja heti kun lähti ajamaan niin viisari liikkui kohti punaista. Paisuntasäliön välistä vuoti vähän vettä ja korkistakin oli tullut heti ku 50m ajomatkalta tultiin.
Öljykorkista löytyi vaaleaan mönjää ja myös venttiilikopan kannen ylänurkasta(ketkujen kohdasta) löytyi mönjää aikamoinen kerros. Eli tästä voi varmaan olettaa jo kansipahvin palaneen?
Leave a comment:
-
-
mistä johtuu 96vm 528:ssa kun öljykorkin ottaa käynnissä ollessa irti niin käynti muuttuu todella huonoksi? separaattorin kalvo hajalla? muutenkin on ilmennyt viime päivinä todella lievää "käyntihäiriötä" ja aavistuksen ehkä vedottomuuden tunnetta..:think myös korkeilla kierroksilla moottori kuulostaa mielestäni hieman erilaiselta kuin ennen..
Leave a comment:
-
-
Onko kukaan purkanut ovipahveista käsinojat irti?
Irtihän ne lähtee kun poraa sulatettujen muovitappien päädyt auki mutta mites uudelleen kiinnitys?
Leave a comment:
-
-
Pakko kysyä viisaammilta neuvoa ennen kuin tilaan mitään osia.
Tilanne on tämä: vm98 520i e39:in kytkinpoljin pomputtaa/nypyttää yläasennossa vetopäällä, kun painaa poljinta 1cm ilmiö häviää. Ei kuulu mitään naksahduksia, vinkumisia tms. missään vaiheessa, ei edes sammuttaessa. Voiko vika olla kytkimen lisäksi tuossa prkl vauhtipyörässä? Vai selviänkö pelkällä kytkinpaketin vaihdolla? :think
Leave a comment:
-
-
Hyvä tietää, niin saapahan laatikon huoltoon ilman että tarvii putkia alkaa virittelemään.
Leave a comment:
-
-
Saakos tuon webaston ohjainkortin irti, ilman että tarvii koko webastoa tuolta paikaltaan irrottaa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TJJ View PostMuistaakseni jotain anturin vikaa se ilmoitti.Originally posted by Heguli 31 View PostSama täällä.Vaikka oli vaihdettu uusi OEM anturi,niin vian tullessa päälle herjasi anturia.
EDIT: Pitääkö boksi koodata jos vaihtaa uuteen?Last edited by Bmw Master; 08-12-2013, 19:46.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jonsered92 View PostTuli tehtyy pientä remppaa ja vaihdettua termari plus kotelo. Vaikean ilmauksen jälkeen todettii kaveri kaa että nyt on hyvä ku lämpee hytti ja kone. Salavalikon mukaan ainakin. Äsken kun ajoin muutaman kilsan motaria niin lämmöt oli kuitenkin "vain" 89-90 vaikka 92 astettahan termo on. Pitäskö se olla kuinka nopeasti ja ilman revittelyjä tuo 92 vai onko iha normaalia että näillä keleillä lämpee noinki "hitaasti"?:think
5 astetta pakkasta eikä pahveja syylärin edessä.
Leave a comment:
-
-
Tuli tehtyy pientä remppaa ja vaihdettua termari plus kotelo. Vaikean ilmauksen jälkeen todettii kaveri kaa että nyt on hyvä ku lämpee hytti ja kone. Salavalikon mukaan ainakin. Äsken kun ajoin muutaman kilsan motaria niin lämmöt oli kuitenkin "vain" 89-90 vaikka 92 astettahan termo on. Pitäskö se olla kuinka nopeasti ja ilman revittelyjä tuo 92 vai onko iha normaalia että näillä keleillä lämpee noinki "hitaasti"?:think
5 astetta pakkasta eikä pahveja syylärin edessä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: