memebuy23buy

E39 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zener
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    INPA:lla saa pakotettua päälle ja näkee vikakoodit yms. 9/98 alkaen kun tuli väyläwebastot.

    Tuo esilämmitys koodaus tuntuu olevan jonkinlaista salatiedettä, NCS:llä kait onnistuu mutta ohjetta hommaan en ole nähnyt :think
    Joo, pitääpä tutkailla vielä lisää tuolta inpasta sitten, tietäs että toimiiko tuo.

    Taidan ottaa yhteyttä osaavaan, ei oikein pysty sokkona rueta tuota koodaamaan.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Joo, niinhän tuo ETK:in väitti. Eipähän tarvi huolehtia niistä.

    Ilmeisesti ei sen kummemmin ole ohjeita, kuinka tuo webaston saisi koodattua esilämmitys käyttöön? Voiko tuota inpalla pakottaa päälle? En vielä edes tiedä toimiiko koko laitos tuossa. :think
    INPA:lla saa pakotettua päälle ja näkee vikakoodit yms. 9/98 alkaen kun tuli väyläwebastot.

    Tuo esilämmitys koodaus tuntuu olevan jonkinlaista salatiedettä, NCS:llä kait onnistuu mutta ohjetta hommaan en ole nähnyt :think

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by Arnolds View Post
    On tuli vasta 3/2000 alkaen.
    Joo, niinhän tuo ETK:in väitti. Eipähän tarvi huolehtia niistä.

    Ilmeisesti ei sen kummemmin ole ohjeita, kuinka tuo webaston saisi koodattua esilämmitys käyttöön? Voiko tuota inpalla pakottaa päälle? En vielä edes tiedä toimiiko koko laitos tuossa. :think

    Leave a comment:


  • Arnolds
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Mitenkäs se nyt meni, eli onko tuo 530dA 11/99 vielä ilman läppiä?
    On tuli vasta 3/2000 alkaen.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Mitenkäs se nyt meni, eli onko tuo 530dA 11/99 vielä ilman läppiä?

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Ite ostin tankinpumpun ihan AD:ltä, päivän toimitusaika ja 135e tais olla, pierburggi sielt viel tuli...

    Leave a comment:


  • miccou
    replied
    Originally posted by Stryydeli View Post
    Mistäs kannattaa lähteä hankkimaan uutta tankinpumppua 530D -01?
    225€ paikallisesta varaosapuljusta kuullosti aika suolaiselle hinnalle. Eilen vaihdettiin Siirtopumppu 217€,ensviikolla pitäisi vaihtaa tankin pumppu.


    Tai sitten:



    En vaan tuosta kuvauksesta nyt ymmärrä miksi tuo on mukamas 2000/09 saakka, koska osanumero ilmeisesti on sama faceliftiin...

    Muuta tarjontaa ebaystä pumpulle:

    Last edited by miccou; 05-12-2013, 13:04.

    Leave a comment:


  • Stryydeli
    replied
    Mistäs kannattaa lähteä hankkimaan uutta tankinpumppua 530D -01?
    225€ paikallisesta varaosapuljusta kuullosti aika suolaiselle hinnalle. Eilen vaihdettiin Siirtopumppu 217€,ensviikolla pitäisi vaihtaa tankin pumppu.

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Originally posted by Night-Wind View Post
    No niin tulipahan se tuulilasin pyyhkijän rele vaihdettua. Eipä mennyt montaa minuuttia itse vaihtoon, mutta en kehtaa sanoa kauan meni jotta sai nuo kotelot ja muovit takaisin.

    On meinaan ärsyttävästi yhdessä kaikki.
    Mulla ainakin ne vastamutterit lähteneet irti siitä sähkörasiasta, 1 vissii enään kiinni.

    Sen verran asiaa sivuten, ite uitin tuon takalasin pyykijän varren nivelen sitruunahapossa tuossa ennen pakkasia, kun sitähän pystyi nostamaan vaikka sentin irti lasista, ja jumahti siihen, eli se nivelkin oli akselin lisäksi todella jumissa. Nyt on notkea, kuin uusi!
    Ja akselin herkkyyteen auttoi jo kun pelkästään sai sen nuijittua irti pesästään, niin samantien kuin laittoi takasin, niin oli jo herkkä... Tosin vähä rapsutteli/puhisti sitä ja vassua sinne, nyt on aika hätänen takapyyhin...

    Leave a comment:


  • Jeykey
    replied
    Olen vaihtamassa uutta kaasuläppäkoteloa e39:iin (M54B25). Onko vaihto pelkkä plug&play vai tarviiko vaihdon jälkeen ohjelmointia tai adaptioiden nollausta? INPA multa löytyy. Pärjäänkö sillä?

    Leave a comment:


  • Night-Wind
    replied
    No niin tulipahan se tuulilasin pyyhkijän rele vaihdettua. Eipä mennyt montaa minuuttia itse vaihtoon, mutta en kehtaa sanoa kauan meni jotta sai nuo kotelot ja muovit takaisin.

    On meinaan ärsyttävästi yhdessä kaikki.

    Leave a comment:


  • jonsered92
    replied
    Semmone pikku kymysys tähä välii, kun pitäs vaihtaa öljyt ja aattelin forten nakata koneeseen. Eli ölpät ovat maximissa, joten uskaltaako 4dl purkkia kaataa enää, puskevatko jonki stefa välistä vai laskenko suosiolla lirauksen pihalle?

    Leave a comment:


  • arpuC
    replied
    Originally posted by timppa811 View Post
    Sinullako on tietoa? Kerro sitten miksi ja ennenkaikkea MITEN auto haistaa että renkaat ovat vääränkokoiset?
    edit. Jaa siellä ylempänä olikin jo.

    Leave a comment:


  • -kalevi-
    replied
    Originally posted by Gize View Post
    En nyt sen enempää halua tähän soppaan lusikkaani upottaa, mutta tulipahan vain mieleeni että autollahan käsittääkseni on tieto renkaiden pyörimisnopeudesta (kuinka monta kertaa pyörä pyörii) sekä tieto kuljetusta matkasta, joten luulisi näiden perusteella olevan melko helppoa "haistaa" se "vääränkokokoinen" rengastus :think

    Ainakin itse pystyisin sen laskemaan
    mistäs auto tuon kuljetun matkan selvittää? Ite oon ollu siinä uskossa, että pyörien pyörimisnopeudesta...

    Leave a comment:


  • kalevik
    replied
    Originally posted by Gize View Post
    En nyt sen enempää halua tähän soppaan lusikkaani upottaa, mutta tulipahan vain mieleeni että autollahan käsittääkseni on tieto renkaiden pyörimisnopeudesta (kuinka monta kertaa pyörä pyörii) sekä tieto kuljetusta matkasta, joten luulisi näiden perusteella olevan melko helppoa "haistaa" se "vääränkokokoinen" rengastus :think

    Ainakin itse pystyisin sen laskemaan
    Älä turhaan tähän lyö paukkuja, jos todella tuolta tuntuu. Ratkaise vaikkapa Riemannin hypoteesi

    Leave a comment:

Working...
X