memebuy23buy

E39 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Madduli
    replied
    Originally posted by igoritigeri View Post
    Itselläni on 400tkm 520d 100kWattisella konella, toimii kuin junan vessa. Eikä minun mielestäni mittään suurta huoltoa ole tehty. Huoltoja on kyllä tehty iha helevetisti mutta en tiiä mitä on tehty kun lukee vain et huolto 1 ja huuolto 2 ja leimoja...
    googletappa inspection 1 ja inspection 2. Noita tehdään vuorotellen.

    Leave a comment:


  • Night-Wind
    replied
    Originally posted by Madduli View Post
    <P></P><P>&nbsp;numero 61368384505</P> ja ruskea rele
    Siis 61368384505 ?

    Ton kanssa pitäsi siis saada tilattua vaikka paikallisesta autohuoltamolta?

    Leave a comment:


  • igoritigeri
    replied
    Originally posted by Fastpiksu View Post
    Perusmoottori varmasti kestää sen 600tkm kun huoltaa ajallaan ja käyttää järkeä. Turbo, suuttimet sun muuta siihen 300tkm ja puolen miljoonan väliin
    Itselläni on 400tkm 520d 100kWattisella konella, toimii kuin junan vessa. Eikä minun mielestäni mittään suurta huoltoa ole tehty. Huoltoja on kyllä tehty iha helevetisti mutta en tiiä mitä on tehty kun lukee vain et huolto 1 ja huuolto 2 ja leimoja...

    Leave a comment:


  • Fastpiksu
    replied
    Originally posted by jan1nho View Post
    Kuinka paljon tuo M57 3.0L diesel -00 kestää perushuolloilla, ennenkuin tarvitsee isompaa remppaa tehdä? :think
    Perusmoottori varmasti kestää sen 600tkm kun huoltaa ajallaan ja käyttää järkeä. Turbo, suuttimet sun muuta siihen 300tkm ja puolen miljoonan väliin

    Leave a comment:


  • Madduli
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Ei sinne käytettyä kannata laittaa kun se sippaa kohta kuitenkin. Ensiapuna voi tarjota hienoa hiekkapaperia kärkien väliin, uusi rele merkkarilta ~20€. Sellainen ruskea pötkö apparin puolen raikkarin alla.
    oho, tuli yöllä unisena tilattua, piti kyllä uusi tilata

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Madduli View Post
    Kuinka nopeesti tarviit? Marmorilta varmaan nopeinten, itellä kuitenkin ekaa kertaa eilen pätkäs noi pyyhkijät. Ite tilasin ebaysta, Latviasta ei varmaan oo oem mut eipä se mua haittaa. http://www.ebay.com/itm/161040537517?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p398 4.m1497.l2649
    Ei sinne käytettyä kannata laittaa kun se sippaa kohta kuitenkin. Ensiapuna voi tarjota hienoa hiekkapaperia kärkien väliin, uusi rele merkkarilta ~20€. Sellainen ruskea pötkö apparin puolen raikkarin alla.

    Leave a comment:


  • Madduli
    replied
    <P>
    Originally posted by Night-Wind View Post
    Paikallisen huoltoliikkeen kautta luultavasti saisi tilattua, jos olisi ne releen numerot. Eli täytyy sitä käyttää sen verran irti, jotta saa ne numerot ylös. Mikä tarkalleen ottaen se rele niistä on?
    </P><P>&nbsp;numero 61368384505</P> ja ruskea rele

    Leave a comment:


  • Night-Wind
    replied
    Paikallisen huoltoliikkeen kautta luultavasti saisi tilattua, jos olisi ne releen numerot. Eli täytyy sitä käyttää sen verran irti, jotta saa ne numerot ylös. Mikä tarkalleen ottaen se rele niistä on?

    Leave a comment:


  • Madduli
    replied
    Originally posted by Night-Wind View Post
    Mistä saa tuulilasin pyyhkijän releitä?
    Kuinka nopeesti tarviit? Marmorilta varmaan nopeinten, itellä kuitenkin ekaa kertaa eilen pätkäs noi pyyhkijät. Ite tilasin ebaysta, Latviasta ei varmaan oo oem mut eipä se mua haittaa. http://www.ebay.com/itm/161040537517?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p398 4.m1497.l2649
    Last edited by Madduli; 22-11-2013, 12:09.

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by Riku__ View Post
    itekki mietin sitä. mutta ajattelin että jos kävis halvemmat vaihtoehdot läpi ennen akun ostoa.
    Halvin vaihtoehto on se kun ajelet akkuliikkeeseen ja teetät akun kuormitustestin.Siitä selviää akun suhteen kaikki tarpellinen.Eli ei sitä akkua ole pakko arviosta ostaa.

    Leave a comment:


  • Night-Wind
    replied
    Mistä saa tuulilasin pyyhkijän releitä?

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Originally posted by kaol View Post
    Todennäköisyysjärjestyksessä:
    1. Imuvuoto
    2. nokka-akselin asentotunnistin
    3. jumittava lisäilmaluisti
    Läppärungon haitaritorvi juuri uusittu kun oli halki vanha, samoten CCV letkut jotka oli rikki. Eli ennen oli vuotoja mutta nyt ei pitäisi olla.

    Lisäilmaluisti liikkui siististi ja putsailin sieltä ne vähät paskat mitä siellä oli kun se oli kädessä.

    Asentotunnistin.. hmm.. täytynee perehtyä.

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Originally posted by jan1nho View Post
    Kuinka paljon tuo M57 3.0L diesel -00 kestää perushuolloilla, ennenkuin tarvitsee isompaa remppaa tehdä? :think
    Noh, se on vähän kyseenalaista, riippuu paljon ajosta, onko kaupunki vai maantieajoa ollut, varmaan ajotyylistäkin, sekä kuinka hyvin on perushuollettu, eli vaihdettu esim naftasuodatinta ja onko käytetty kuin laadukasta dieseliä jne...

    Kyllä mä sanoisin et jossei laturia ja muita näitä apulaitteita lasketa, mitä on myös bensakoneessakin, niin kait tuolla 300tkm vois riipasta orkkis dieseliosilla? Itellä 455 mittarissa, mutta kait tuohon on nahkahousu jossain 200tkm paikkeilla jotain isompaa remppaa vissii tehny? :think

    Ite peruskonehan kyllä kestää. Turbon käyttöikä riippuu hyvinpitkälti käyttäjästä, aletaanko heti kylmänä polkea ja sammutetaan vedon jälkeen, kuinka vaihdetaan öljyjä, onko huohotin vaihdettu vortex malliseen jne...

    Originally posted by zoonas View Post
    Moi.
    Mikähän tuohon sadetunnistimeen nyt tuli. Toimii hetken aikaa ja sitten lopettaa toimintansa?
    Lähtee yleensä pienen odottamisen jälkeen päälle viiksestä aktivoimalla, mutta muutama pyykäisyn jälkeen lopettaa toiminnan taas.
    Ettei kuitenkin pyyhkijän rele? Mut toki kannattaa kokeilla koodien nollaus ja alkaako sillä toimii, jos on jotain hampaanvälissä.
    Mulla oli "pelkkä tasapitunen tihku" tuossa omassa, oli vikatilaa sen verran tunnistimella, että oli ollu liian pitkä pyyhkäsyaika, niin ei toiminu sitte ollenkaan tunnistin. kun vikatila päällä...
    Last edited by Bmw Dreamer; 21-11-2013, 19:21.

    Leave a comment:


  • kaol
    replied
    Originally posted by Gedd View Post
    Tyhjäkäynti pomppaa kylmällä startatessa sekunniksi tai kahdeksi, mitä kylmempää sen korkeammalle? Palautuu kyllä hyvinkin pian normaaliksi mutta kovin ärsyttävä vika..

    +5c niin se pomppaa ~2k rpm, -5c niin lähemmäs 2,5k.

    Mikähän tuohon voisi olla syypäänä?
    Todennäköisyysjärjestyksessä:
    1. Imuvuoto
    2. nokka-akselin asentotunnistin
    3. jumittava lisäilmaluisti

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by jan1nho View Post
    Kuinka paljon tuo M57 3.0L diesel -00 kestää perushuolloilla, ennenkuin tarvitsee isompaa remppaa tehdä? :think
    Puoli miljoonaa kilometriä tai enemmän?

    Leave a comment:

Working...
X