Originally posted by igoritigeri
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Madduli View Post<P></P><P> numero 61368384505</P> ja ruskea rele
Ton kanssa pitäsi siis saada tilattua vaikka paikallisesta autohuoltamolta?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Fastpiksu View PostPerusmoottori varmasti kestää sen 600tkm kun huoltaa ajallaan ja käyttää järkeä. Turbo, suuttimet sun muuta siihen 300tkm ja puolen miljoonan väliin
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jan1nho View PostKuinka paljon tuo M57 3.0L diesel -00 kestää perushuolloilla, ennenkuin tarvitsee isompaa remppaa tehdä? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi sinne käytettyä kannata laittaa kun se sippaa kohta kuitenkin. Ensiapuna voi tarjota hienoa hiekkapaperia kärkien väliin, uusi rele merkkarilta ~20€. Sellainen ruskea pötkö apparin puolen raikkarin alla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Madduli View PostKuinka nopeesti tarviit? Marmorilta varmaan nopeinten, itellä kuitenkin ekaa kertaa eilen pätkäs noi pyyhkijät. Ite tilasin ebaysta, Latviasta ei varmaan oo oem mut eipä se mua haittaa. http://www.ebay.com/itm/161040537517?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p398 4.m1497.l2649
Leave a comment:
-
-
<P>Originally posted by Night-Wind View PostPaikallisen huoltoliikkeen kautta luultavasti saisi tilattua, jos olisi ne releen numerot. Eli täytyy sitä käyttää sen verran irti, jotta saa ne numerot ylös. Mikä tarkalleen ottaen se rele niistä on?
Leave a comment:
-
-
Paikallisen huoltoliikkeen kautta luultavasti saisi tilattua, jos olisi ne releen numerot. Eli täytyy sitä käyttää sen verran irti, jotta saa ne numerot ylös. Mikä tarkalleen ottaen se rele niistä on?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Night-Wind View PostMistä saa tuulilasin pyyhkijän releitä?
Last edited by Madduli; 22-11-2013, 12:09.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Riku__ View Postitekki mietin sitä. mutta ajattelin että jos kävis halvemmat vaihtoehdot läpi ennen akun ostoa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kaol View PostTodennäköisyysjärjestyksessä:
1. Imuvuoto
2. nokka-akselin asentotunnistin
3. jumittava lisäilmaluisti
Lisäilmaluisti liikkui siististi ja putsailin sieltä ne vähät paskat mitä siellä oli kun se oli kädessä.
Asentotunnistin.. hmm.. täytynee perehtyä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jan1nho View PostKuinka paljon tuo M57 3.0L diesel -00 kestää perushuolloilla, ennenkuin tarvitsee isompaa remppaa tehdä? :think
Kyllä mä sanoisin et jossei laturia ja muita näitä apulaitteita lasketa, mitä on myös bensakoneessakin, niin kait tuolla 300tkm vois riipasta orkkis dieseliosilla? Itellä 455 mittarissa, mutta kait tuohon on nahkahousu jossain 200tkm paikkeilla jotain isompaa remppaa vissii tehny? :think
Ite peruskonehan kyllä kestää. Turbon käyttöikä riippuu hyvinpitkälti käyttäjästä, aletaanko heti kylmänä polkea ja sammutetaan vedon jälkeen, kuinka vaihdetaan öljyjä, onko huohotin vaihdettu vortex malliseen jne...
Originally posted by zoonas View PostMoi.
Mikähän tuohon sadetunnistimeen nyt tuli. Toimii hetken aikaa ja sitten lopettaa toimintansa?
Lähtee yleensä pienen odottamisen jälkeen päälle viiksestä aktivoimalla, mutta muutama pyykäisyn jälkeen lopettaa toiminnan taas.
Mulla oli "pelkkä tasapitunen tihku" tuossa omassa, oli vikatilaa sen verran tunnistimella, että oli ollu liian pitkä pyyhkäsyaika, niin ei toiminu sitte ollenkaan tunnistin. kun vikatila päällä...Last edited by Bmw Dreamer; 21-11-2013, 19:21.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Gedd View PostTyhjäkäynti pomppaa kylmällä startatessa sekunniksi tai kahdeksi, mitä kylmempää sen korkeammalle? Palautuu kyllä hyvinkin pian normaaliksi mutta kovin ärsyttävä vika..
+5c niin se pomppaa ~2k rpm, -5c niin lähemmäs 2,5k.
Mikähän tuohon voisi olla syypäänä?
1. Imuvuoto
2. nokka-akselin asentotunnistin
3. jumittava lisäilmaluisti
Leave a comment:
-
Leave a comment: