Originally posted by sammi123
View Post
E39 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by sammi123 View PostOisko kellään villiä veikkausta että mistä lähtis hakee vikaa, kun luistonesto toimii 70km/h asti normaalisti ja sen jälkee rupee "hakkaamaan" koko ajan... Elikkä luiston estolla ei voi ajaa yli 70km/h.
Auto live-dataan ja katsomaan anturiarvoja luistoneston boksista. Mikäli olet Keski-Suomesta, niin tule pyörähtämään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by sammi123 View PostOisko kellään villiä veikkausta että mistä lähtis hakee vikaa, kun luistonesto toimii 70km/h asti normaalisti ja sen jälkee rupee "hakkaamaan" koko ajan... Elikkä luiston estolla ei voi ajaa yli 70km/h.
Leave a comment:
-
-
Luistonesto
Oisko kellään villiä veikkausta että mistä lähtis hakee vikaa, kun luistonesto toimii 70km/h asti normaalisti ja sen jälkee rupee "hakkaamaan" koko ajan... Elikkä luiston estolla ei voi ajaa yli 70km/h.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by suzuka View PostKyseessä 528ia m52tu koneella, itellä nyt toista päivää ja aattelin nollata laatikon. Foorumilta luin että virrat päälle, kaasu pohjaan 30sekunniksi ja kaasu pois, virrat pois. Näin tein ja starttasin niin kerran pyöräytti ja koko auto pimiäksi. Ei syty valot mittaristoon eikä sisälle, vaihdenäytön valo vilkuttaa siinä vivun vasemmalla puolella, ei starttaa. Akun, öljyn ja airbagin valot kyllä syttyivät mittaristoon. Mikähä sille tuli? heittikö ajoneston päälle vai menikö laatikko vikatilaan? Plussa kengän ku käytti akulta irti nii taas toimii..
Leave a comment:
-
-
Kyseessä 528ia m52tu koneella, itellä nyt toista päivää ja aattelin nollata laatikon. Foorumilta luin että virrat päälle, kaasu pohjaan 30sekunniksi ja kaasu pois, virrat pois. Näin tein ja starttasin niin kerran pyöräytti ja koko auto pimiäksi. Ei syty valot mittaristoon eikä sisälle, vaihdenäytön valo vilkuttaa siinä vivun vasemmalla puolella, ei starttaa. Akun, öljyn ja airbagin valot kyllä syttyivät mittaristoon. Mikähä sille tuli? heittikö ajoneston päälle vai menikö laatikko vikatilaan? Plussa kengän ku käytti akulta irti nii taas toimii..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jannnu78 View Postmuutama kyssäri palstalaisille .
Auto E39 2003 touring . Kallistuksen vakaaja menossa pelkääjänpuolelta edestä , kuuluu montussa kolina ja auto nostettu ylös ja käsituntumalla todettu että väljyyttä on . Pitääkö vaihtaa molemmat vakaimet uusiin vaikka toinen olisikin ok , vai vaikuttaako ajoon jos vaihtaa vaan toisen uuteen .
xenon lähivalopolttimon vaihto , riittääkö että kääntää virrat pois avaimesta kun vaihtaa polttimon , vai onko parempi ottaa myös akun kenkä irti ? joskus lukenu/kuullu jostain että niiden kanssa ei kannattas urheilla ettei henki lähde , onko tämä liioittelua vai totta ?
kiitos etukäteen
Leave a comment:
-
-
P1085 Fuel Control Mixture Lean (Bank 2 Sensor 1)
Olisikos kellään parempaa tietoa mikäs vika tämän koodin takana on, olisikos vaa lambda kuollu?
Koodin saa nollattua, mutta hetken käynnin jälkke tulee taas.
Auto on siis 2002 vuotinen 520touring
Leave a comment:
-
-
Mielipiteitä? Musta e39 sedan mustalla sisustalla ja oon kahen vaiheilla laitanko kaikki lasit 35% vaiko takalasit 20% ja etusivulasit 35%?
Jos on kuvaa 35% kalvoilla olevasta niin saisi vähän osviittaa kuinka nuo läpäisee valoa...
Toisekseen vasemmalle käännyttäessä kuuluu kupinaa ja tuntuu apparin jalkoihin. Katsastusmies ei löytäny kupajamisen aiheuttajaa vaikka kuinka väänteli ja hyppyytti. Apparin iskarin yläpäänlaakeri?Last edited by Kusilaitu; 02-12-2013, 18:40.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Gedd View PostVetokoukkua ei ole.
Vika oli poistunut itsestään kun äsken starttailin, kesti muutaman päivän..
Onko rekisterikilven valot ja vetokoukun pistoke ainoa mikä voi tehdä vian molemmille puolille samaan aikaan? Muita ideoita? :think
Leave a comment:
-
-
muutama kyssäri palstalaisille .
Auto E39 2003 touring . Kallistuksen vakaaja menossa pelkääjänpuolelta edestä , kuuluu montussa kolina ja auto nostettu ylös ja käsituntumalla todettu että väljyyttä on . Pitääkö vaihtaa molemmat vakaimet uusiin vaikka toinen olisikin ok , vai vaikuttaako ajoon jos vaihtaa vaan toisen uuteen .
xenon lähivalopolttimon vaihto , riittääkö että kääntää virrat pois avaimesta kun vaihtaa polttimon , vai onko parempi ottaa myös akun kenkä irti ? joskus lukenu/kuullu jostain että niiden kanssa ei kannattas urheilla ettei henki lähde , onko tämä liioittelua vai totta ?
kiitos etukäteen
ps.onko vinkkejä mistä xenon polttimoita kandeisi kysellä(laadukkaita ei kiina ) ? motonet ,scmiedmann,Last edited by jannnu78; 02-12-2013, 15:10.
Leave a comment:
-
-
Äsken löin ton e39 piuhan päähän ja antoi airbagilta 18 "Seat occupancy detector" vikakoodin. Löytyykö eboxilta jotain tohon liittyvää? Tuli vedettyä sisähaara sieltä niin jos siinä ois samalla jotain lähteny irti?
Yritin koodata lcm ja antoi ilmotuksen Not avaible for this coding index, yet!, meinaako toi että liian vanha lcm?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View PostMulla ihan sama että välillä tahkoaa tuplanopeudella, kumpi puoli vaan, risteyksessä saattaa tehdä useamman kerran tuon, että alkaa hakkaa tuplana, sitte normaalisti, taas tuplana...
Ja kaikki palaa. En keksi muuta ku mulla se Jaeger boksi vetokoukun sähköille paksissa... Onkos sulla koukkua?
Ja olikos Ledi rekisterikilven valoja? (oli näköjään) Nekin vissiin tuollaista aiheuttaa?Mulla on nimittäin kanssa...
Pitäisköhän kokeilla laittaa huijausvastus niille...
Vika oli poistunut itsestään kun äsken starttailin, kesti muutaman päivän..
Onko rekisterikilven valot ja vetokoukun pistoke ainoa mikä voi tehdä vian molemmille puolille samaan aikaan? Muita ideoita? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Gedd View PostTällänen ongelma tuli juuri: Vilkut vilkkuu nopeasti.
Ensin meni vasen puoli, muutaman kilometrin jälkeen oikea puoli. Vilkuttaa siis tuplanopeudella.
-Kaikki polttimot OK palaa kirkkaasti
-Ei anna mittaristoon palaneen polttimon varoitusta (vilkuista ei kuuluisikaan)
-Ei anna inpalla vikaa LCM eikä ZKE
-Ei tuningledejä paitsi rekisterikilvessä (olleet jo vuoden)
-Ei väläytä ensin hitaasti vaan heti laakista nopeasti
Mistäs sitten jatkaisi?
Ja kaikki palaa. En keksi muuta ku mulla se Jaeger boksi vetokoukun sähköille paksissa... Onkos sulla koukkua?
Ja olikos Ledi rekisterikilven valoja? (oli näköjään) Nekin vissiin tuollaista aiheuttaa?Mulla on nimittäin kanssa...
Pitäisköhän kokeilla laittaa huijausvastus niille...Last edited by Bmw Dreamer; 01-12-2013, 11:53.
Leave a comment:
-
Leave a comment: