memebuy23buy

E39 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HTK12
    replied
    Originally posted by sammi123 View Post
    225/55 17* ja painetta taitaapi olla eessa 2.3bar ja takana 2.4 ja automaatti laatikolla liikkuu.
    Renkaat on täysin vääränkokoiset ja ilmaakaan niissä ei ole lähellekkään riittävästi.. Eli alle oikean kokoiset renkaat niin ongelma luultavasti katoaa.

    Leave a comment:


  • sammi123
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Minkäs kokoisia renkaita siellä on alla ja paljonko niissä on ilmaa?
    225/55 17* ja painetta taitaapi olla eessa 2.3bar ja takana 2.4 ja automaatti laatikolla liikkuu.

    Leave a comment:


  • BreeZi
    replied
    Originally posted by sammi123 View Post
    Oisko kellään villiä veikkausta että mistä lähtis hakee vikaa, kun luistonesto toimii 70km/h asti normaalisti ja sen jälkee rupee "hakkaamaan" koko ajan... Elikkä luiston estolla ei voi ajaa yli 70km/h.
    Kerroppas mikä rengaskoko ja vaihdelaatikko autossasi on?
    Auto live-dataan ja katsomaan anturiarvoja luistoneston boksista. Mikäli olet Keski-Suomesta, niin tule pyörähtämään.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by sammi123 View Post
    Oisko kellään villiä veikkausta että mistä lähtis hakee vikaa, kun luistonesto toimii 70km/h asti normaalisti ja sen jälkee rupee "hakkaamaan" koko ajan... Elikkä luiston estolla ei voi ajaa yli 70km/h.
    Minkäs kokoisia renkaita siellä on alla ja paljonko niissä on ilmaa?

    Leave a comment:


  • sammi123
    replied
    Luistonesto

    Oisko kellään villiä veikkausta että mistä lähtis hakee vikaa, kun luistonesto toimii 70km/h asti normaalisti ja sen jälkee rupee "hakkaamaan" koko ajan... Elikkä luiston estolla ei voi ajaa yli 70km/h.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by suzuka View Post
    Kyseessä 528ia m52tu koneella, itellä nyt toista päivää ja aattelin nollata laatikon. Foorumilta luin että virrat päälle, kaasu pohjaan 30sekunniksi ja kaasu pois, virrat pois. Näin tein ja starttasin niin kerran pyöräytti ja koko auto pimiäksi. Ei syty valot mittaristoon eikä sisälle, vaihdenäytön valo vilkuttaa siinä vivun vasemmalla puolella, ei starttaa. Akun, öljyn ja airbagin valot kyllä syttyivät mittaristoon. Mikähä sille tuli? heittikö ajoneston päälle vai menikö laatikko vikatilaan? Plussa kengän ku käytti akulta irti nii taas toimii..
    Akku tyhjä. Ei tuo tekemäsi operaatio nollaa mitään.

    Leave a comment:


  • suzuka
    replied
    Kyseessä 528ia m52tu koneella, itellä nyt toista päivää ja aattelin nollata laatikon. Foorumilta luin että virrat päälle, kaasu pohjaan 30sekunniksi ja kaasu pois, virrat pois. Näin tein ja starttasin niin kerran pyöräytti ja koko auto pimiäksi. Ei syty valot mittaristoon eikä sisälle, vaihdenäytön valo vilkuttaa siinä vivun vasemmalla puolella, ei starttaa. Akun, öljyn ja airbagin valot kyllä syttyivät mittaristoon. Mikähä sille tuli? heittikö ajoneston päälle vai menikö laatikko vikatilaan? Plussa kengän ku käytti akulta irti nii taas toimii..

    Leave a comment:


  • -kalevi-
    replied
    Originally posted by jannnu78 View Post
    muutama kyssäri palstalaisille .

    Auto E39 2003 touring . Kallistuksen vakaaja menossa pelkääjänpuolelta edestä , kuuluu montussa kolina ja auto nostettu ylös ja käsituntumalla todettu että väljyyttä on . Pitääkö vaihtaa molemmat vakaimet uusiin vaikka toinen olisikin ok , vai vaikuttaako ajoon jos vaihtaa vaan toisen uuteen .

    xenon lähivalopolttimon vaihto , riittääkö että kääntää virrat pois avaimesta kun vaihtaa polttimon , vai onko parempi ottaa myös akun kenkä irti ? joskus lukenu/kuullu jostain että niiden kanssa ei kannattas urheilla ettei henki lähde , onko tämä liioittelua vai totta ?

    kiitos etukäteen
    voi vaihtaa vain toisen koiranluun, jos ei mitään powerflexiä laita ja polttimon vaihtoon riittää virtojen sammuttaminen

    Leave a comment:


  • MGT
    replied
    P1085 Fuel Control Mixture Lean (Bank 2 Sensor 1)

    Olisikos kellään parempaa tietoa mikäs vika tämän koodin takana on, olisikos vaa lambda kuollu?

    Koodin saa nollattua, mutta hetken käynnin jälkke tulee taas.

    Auto on siis 2002 vuotinen 520touring

    Leave a comment:


  • Kusilaitu
    replied
    Mielipiteitä? Musta e39 sedan mustalla sisustalla ja oon kahen vaiheilla laitanko kaikki lasit 35% vaiko takalasit 20% ja etusivulasit 35%?
    Jos on kuvaa 35% kalvoilla olevasta niin saisi vähän osviittaa kuinka nuo läpäisee valoa...

    Toisekseen vasemmalle käännyttäessä kuuluu kupinaa ja tuntuu apparin jalkoihin. Katsastusmies ei löytäny kupajamisen aiheuttajaa vaikka kuinka väänteli ja hyppyytti. Apparin iskarin yläpäänlaakeri?
    Last edited by Kusilaitu; 02-12-2013, 18:40.

    Leave a comment:


  • eety
    replied
    Originally posted by Gedd View Post
    Vetokoukkua ei ole.

    Vika oli poistunut itsestään kun äsken starttailin, kesti muutaman päivän..


    Onko rekisterikilven valot ja vetokoukun pistoke ainoa mikä voi tehdä vian molemmille puolille samaan aikaan? Muita ideoita? :think
    Vialliset lamput ja sulakkeet ja niitä sulakkeita on pitkin autoa.

    Leave a comment:


  • jannnu78
    replied
    muutama kyssäri palstalaisille .

    Auto E39 2003 touring . Kallistuksen vakaaja menossa pelkääjänpuolelta edestä , kuuluu montussa kolina ja auto nostettu ylös ja käsituntumalla todettu että väljyyttä on . Pitääkö vaihtaa molemmat vakaimet uusiin vaikka toinen olisikin ok , vai vaikuttaako ajoon jos vaihtaa vaan toisen uuteen .

    xenon lähivalopolttimon vaihto , riittääkö että kääntää virrat pois avaimesta kun vaihtaa polttimon , vai onko parempi ottaa myös akun kenkä irti ? joskus lukenu/kuullu jostain että niiden kanssa ei kannattas urheilla ettei henki lähde , onko tämä liioittelua vai totta ?

    kiitos etukäteen

    ps.onko vinkkejä mistä xenon polttimoita kandeisi kysellä(laadukkaita ei kiina ) ? motonet ,scmiedmann,
    Last edited by jannnu78; 02-12-2013, 15:10.

    Leave a comment:


  • Madduli
    replied
    Äsken löin ton e39 piuhan päähän ja antoi airbagilta 18 "Seat occupancy detector" vikakoodin. Löytyykö eboxilta jotain tohon liittyvää? Tuli vedettyä sisähaara sieltä niin jos siinä ois samalla jotain lähteny irti?

    Yritin koodata lcm ja antoi ilmotuksen Not avaible for this coding index, yet!, meinaako toi että liian vanha lcm?

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Originally posted by Bmw Dreamer View Post
    Mulla ihan sama että välillä tahkoaa tuplanopeudella, kumpi puoli vaan, risteyksessä saattaa tehdä useamman kerran tuon, että alkaa hakkaa tuplana, sitte normaalisti, taas tuplana...

    Ja kaikki palaa. En keksi muuta ku mulla se Jaeger boksi vetokoukun sähköille paksissa... Onkos sulla koukkua?

    Ja olikos Ledi rekisterikilven valoja? (oli näköjään) Nekin vissiin tuollaista aiheuttaa? Mulla on nimittäin kanssa...
    Pitäisköhän kokeilla laittaa huijausvastus niille...
    Vetokoukkua ei ole.

    Vika oli poistunut itsestään kun äsken starttailin, kesti muutaman päivän..


    Onko rekisterikilven valot ja vetokoukun pistoke ainoa mikä voi tehdä vian molemmille puolille samaan aikaan? Muita ideoita? :think

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Originally posted by Gedd View Post
    Tällänen ongelma tuli juuri: Vilkut vilkkuu nopeasti.

    Ensin meni vasen puoli, muutaman kilometrin jälkeen oikea puoli. Vilkuttaa siis tuplanopeudella.

    -Kaikki polttimot OK palaa kirkkaasti
    -Ei anna mittaristoon palaneen polttimon varoitusta (vilkuista ei kuuluisikaan)
    -Ei anna inpalla vikaa LCM eikä ZKE
    -Ei tuningledejä paitsi rekisterikilvessä (olleet jo vuoden)
    -Ei väläytä ensin hitaasti vaan heti laakista nopeasti

    Mistäs sitten jatkaisi?
    Mulla ihan sama että välillä tahkoaa tuplanopeudella, kumpi puoli vaan, risteyksessä saattaa tehdä useamman kerran tuon, että alkaa hakkaa tuplana, sitte normaalisti, taas tuplana...

    Ja kaikki palaa. En keksi muuta ku mulla se Jaeger boksi vetokoukun sähköille paksissa... Onkos sulla koukkua?

    Ja olikos Ledi rekisterikilven valoja? (oli näköjään) Nekin vissiin tuollaista aiheuttaa? Mulla on nimittäin kanssa...
    Pitäisköhän kokeilla laittaa huijausvastus niille...
    Last edited by Bmw Dreamer; 01-12-2013, 11:53.

    Leave a comment:

Working...
X