memebuy23buy

E39 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Point
    replied
    No mikähän nyt. Asc ei mene enää napista pois päältä. Ihan sama painaako nappia sekunnin vai kymmenen, ei syty valoa. Se siis toimii päällä normaalisti, mutta ei mene millään pois. Apua.

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Originally posted by Bimmero View Post
    Alkoi vm.-01 e39:ssä DSC valo killittämään. ABSit toimii normaalisti. Vikakoodiksi antoi precharge pump (koodi 88)
    Mitä konkarit on mieltä, onko oikeasti se pumppu mennyt, vai viittaako enemmänki tuohon tyypilliseen boksi vikaan?
    Originally posted by Google
    Unplug the pre-charge pump and apply 12v directly to it. It'll either run or it won't.
    If it runs then backtrack to what "controls" the pump. (ie ABS module)
    Inspect/test all associated wiring from the module to the pump.
    Don't ever assume an error code is going to point to exactly what the bad component is, especially with the ABS/DSC components.

    Pins 3 & 4 on the ABS module side of the harness (the large 42 pin connector) should have continuity to the two pins at the pre-charge pump.

    Also meter between pins 3 & 4 on the ABS module itself and see if there is any kind of reading at all. (continuity/diode test) Reverse the leads and check both ways. If there is no reading at all then most likely there is a break inside the module itself.

    BTW - The 255 just means that that error is "currently" present when those codes were read at that given moment. The number of times it has happened would be lower if it were an intermittent issue that has come and gone however many times it shows, but is not "currently" present as an error.
    Olisiko tuosta apua.

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Tällänen ongelma tuli juuri: Vilkut vilkkuu nopeasti.

    Ensin meni vasen puoli, muutaman kilometrin jälkeen oikea puoli. Vilkuttaa siis tuplanopeudella.

    -Kaikki polttimot OK palaa kirkkaasti
    -Ei anna mittaristoon palaneen polttimon varoitusta (vilkuista ei kuuluisikaan)
    -Ei anna inpalla vikaa LCM eikä ZKE
    -Ei tuningledejä paitsi rekisterikilvessä (olleet jo vuoden)
    -Ei väläytä ensin hitaasti vaan heti laakista nopeasti

    Mistäs sitten jatkaisi?

    Leave a comment:


  • Bimmero
    replied
    Alkoi vm.-01 e39:ssä DSC valo killittämään. ABSit toimii normaalisti. Vikakoodiksi antoi precharge pump (koodi 88)
    Mitä konkarit on mieltä, onko oikeasti se pumppu mennyt, vai viittaako enemmänki tuohon tyypilliseen boksi vikaan?

    Leave a comment:


  • Golde
    replied
    Originally posted by Ur-Quan View Post
    Kilvenvalon runko liikkuu sivuttaissuunnassa, jolloin toinen reuna vapautuu ja saa vedettyä ulos
    lasi kyllä lähtee irti mut sen jälkeen kyllä näyttäs umpinaiselta systeemiltä tuo.. ainaki mitä pihalla pimeessä tuossa myrskyssä kahtelin

    jaahas. ei taida touringiin ees passata tuollaiset valot
    Last edited by Golde; 28-11-2013, 17:35.

    Leave a comment:


  • Ur-Quan
    replied
    Originally posted by Golde View Post
    saapu kotia tuommoset ledi kilvenvalot (ei polttimot) touringiin.. pitääkö purkaa se koko kahva systeemi pois että vanhat rungot saa irti ja uuvet tilalle vai lähteekö ns ulkoapäin irti ?
    Kilvenvalon runko liikkuu sivuttaissuunnassa, jolloin toinen reuna vapautuu ja saa vedettyä ulos

    Leave a comment:


  • Golde
    replied
    saapu kotia tuommoset ledi kilvenvalot (ei polttimot) touringiin.. pitääkö purkaa se koko kahva systeemi pois että vanhat rungot saa irti ja uuvet tilalle vai lähteekö ns ulkoapäin irti ?

    Leave a comment:


  • ADiJA
    replied
    Originally posted by aripaa View Post
    Ei mitään vikaa vaan laitoin ääninäytteen m62b44tu koneesta, hassua miten ääni muuttuu terävämmäksi mp3 soittimellä nauhoitettuna, livenä kuullostaa pehmeämmältä.

    Mitä sanotte m62b44tu omistajat! onko normaali käyntiääni

    https://skydrive.live.com/?cid=54B90...333F18CB%21278
    Kyllä en minä kuule tuossa mitään outoa. :think

    Leave a comment:


  • aripaa
    replied
    Ei mitään vikaa vaan laitoin ääninäytteen m62b44tu koneesta, hassua miten ääni muuttuu terävämmäksi mp3 soittimellä nauhoitettuna, livenä kuullostaa pehmeämmältä.

    Mitä sanotte m62b44tu omistajat! onko normaali käyntiääni

    Leave a comment:


  • asdf1
    replied
    Tuota... Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta mistä tietää onko vuorossa inspektion 1 vai 2? Eikö se valo ole sama molemmille?

    Leave a comment:


  • säkkij
    replied
    Tarvisin tuohon sigun toukkaan radiolle uuden antennipiuhan ja fanssia tullut selattua eikä mene jakeluun millään, mikä noista piuhoista on se oikea.

    Osaisko joku sanoa oikean osanumeron niin saisi tuollaisen tilaukseen ja radion kuulumaan

    Leave a comment:


  • ARDler
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Laittomat ne on joka tapauksessa niin miksei sitten valoakin sillai että piisaa
    ajattelin pistää helposti plug n play tyyliin paikalles nii saa pois jos katsuri vittuilee

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by ARDler View Post
    90e näytti olevan tuo cobran sarja. kannattaako ottaa 35w vai 55w setti?
    Laittomat ne on joka tapauksessa niin miksei sitten valoakin sillai että piisaa

    Leave a comment:


  • ARDler
    replied
    90e näytti olevan tuo cobran sarja. kannattaako ottaa 35w vai 55w setti?

    Leave a comment:


  • Madduli
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Muistelisin että canbus:sta huolimatta oli jollakin sammuillut. :think

    (canbus merkintä jälkiasennus xenonien yhteydessä tarkoittaa ainoastaan mukamas paremmin häiriöiltä suojattua laitetta, todellisuutta ei tiedä kuin se kiinalainen valmistaja.)
    Varmaan laatusetillä hoituis toi ongelma? Cobra jne. Ei oo semmossia häiriöpesäkkeitäkään ja valoa irtoaa huomattavasti enemmän ku pilipaleista.

    Leave a comment:

Working...
X