memebuy23buy

E39 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • arpuC
    replied
    Miten lähtee M-sport ratin merkki irti? Taiwanista tuli hiilarimerkit, mutta oliko tuossa ratissa tarkoitus vain liimata päälle? Omien muistikuvien mukaan tein viimeksi näin, mutta lopputulosta en muista. Liimattavaa mallia on siis uusi merkki.

    Leave a comment:


  • mijuko
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Eikös akku juuri ole se halvempi vaihtoehto?

    Sen voisi kenties mittauttaa niin on äkkiä suljettu pois jos vika ei ole siinä.
    Yleensä akun testaus on vielä ilmaista ja 4-5v vanha akku alkaa olla tiensä päässä.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Riku__ View Post
    itekki mietin sitä. mutta ajattelin että jos kävis halvemmat vaihtoehdot läpi ennen akun ostoa.
    Eikös akku juuri ole se halvempi vaihtoehto?

    Sen voisi kenties mittauttaa niin on äkkiä suljettu pois jos vika ei ole siinä.

    Leave a comment:


  • Riku__
    replied
    Originally posted by mijuko View Post
    Huono akku:think
    itekki mietin sitä. mutta ajattelin että jos kävis halvemmat vaihtoehdot läpi ennen akun ostoa.

    Leave a comment:


  • mijuko
    replied
    Originally posted by Riku__ View Post
    kertokaa joku tietävä mikä on vikana kun auto ei ala lataamaan kylmänä. ei jaksa edes käydä tyhjäkäyntiä jos ei anna kierroksia. kierroksilla voltit nousee ja kun kone lämpenee niin alkaa lataamaan normaalisti. laturi vasta vaihdettu. :think
    Huono akku:think

    Leave a comment:


  • Riku__
    replied
    lataus vikaa

    kertokaa joku tietävä mikä on vikana kun auto ei ala lataamaan kylmänä. ei jaksa edes käydä tyhjäkäyntiä jos ei anna kierroksia. kierroksilla voltit nousee ja kun kone lämpenee niin alkaa lataamaan normaalisti. laturi vasta vaihdettu. :think

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by zoonas View Post
    Moi.
    Mikähän tuohon sadetunnistimeen nyt tuli. Toimii hetken aikaa ja sitten lopettaa toimintansa?
    Lähtee yleensä pienen odottamisen jälkeen päälle viiksestä aktivoimalla, mutta muutama pyykäisyn jälkeen lopettaa toiminnan taas.
    Koodithan siitä kannattas kattoa. Liekkö tunnistimessa jotain vikaa... :think

    Leave a comment:


  • zoonas
    replied
    Sadetunnistin

    Moi.
    Mikähän tuohon sadetunnistimeen nyt tuli. Toimii hetken aikaa ja sitten lopettaa toimintansa?
    Lähtee yleensä pienen odottamisen jälkeen päälle viiksestä aktivoimalla, mutta muutama pyykäisyn jälkeen lopettaa toiminnan taas.

    Leave a comment:


  • jan1nho
    replied
    Kuinka paljon tuo M57 3.0L diesel -00 kestää perushuolloilla, ennenkuin tarvitsee isompaa remppaa tehdä? :think

    Leave a comment:


  • igoritigeri
    replied
    Originally posted by kaol View Post
    Todennäköisesti kyseessä on alkupään 523i tai 528i? Vika ei ole kytkimessä tai vaihdevivustossa, vaan laatikon sisällä on joku akseli väljä. Mulla on tehnyt 523i samaa viimeiset 160tkm, eikä vika ole pahentunut.
    En ole ottanut ainakaan vielä vikaa tarkempaan selvitykseen, koska ykkösen kytkeminen menee jo lihasmuistista kakkosen kautta.
    Miulla on 400tkm ajettu 520d 100kW konella.. Joo ei ole pahentunut eikä parantunut. Välillä vaan ärsyttää aika paljon. Ajattelin jos joku tietäis miten ton sais korjattu..

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Kyllä sen valokuvion kuuluisi olla samanlainen molemmissa umpiossa. Tarkista nyt ensin, että polttimo istuu oikein paikallaan.

    Umpion korkin alta löytyi vipu joka ilmeisesti estää häikäisyä jos käy postiautomaissa kyläilemässä. Vipu toiseen asentoon ja kuvio perfetto..

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Tyhjäkäynti pomppaa kylmällä startatessa sekunniksi tai kahdeksi, mitä kylmempää sen korkeammalle? Palautuu kyllä hyvinkin pian normaaliksi mutta kovin ärsyttävä vika..

    +5c niin se pomppaa ~2k rpm, -5c niin lähemmäs 2,5k.

    Mikähän tuohon voisi olla syypäänä?

    Leave a comment:


  • Kems
    replied
    .....
    Last edited by Kems; 22-11-2013, 15:24.

    Leave a comment:


  • ARDler
    replied
    voiko tiiviste nro. 23 vuotaa naftaa tohon "kaukaloon" mis on suuttimet? kaukalo nimittäin aivan naftassa, paluulinjoista tuskin vuotaa kun solenoidit on ihan kuivat.

    Leave a comment:


  • kaol
    replied
    Originally posted by igoritigeri View Post
    Välillä ykkös vaihe ei mene päälle mutta menee sen jälkeen kun käyttää kakkosessa. Ärsyttää kun tekee tämän liikennevaloissa. Onko mittään tietoa miksi tekee näin? Voiko korjata itse?
    Todennäköisesti kyseessä on alkupään 523i tai 528i? Vika ei ole kytkimessä tai vaihdevivustossa, vaan laatikon sisällä on joku akseli väljä. Mulla on tehnyt 523i samaa viimeiset 160tkm, eikä vika ole pahentunut.
    En ole ottanut ainakaan vielä vikaa tarkempaan selvitykseen, koska ykkösen kytkeminen menee jo lihasmuistista kakkosen kautta.

    Leave a comment:

Working...
X