E39 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Miten lähtee M-sport ratin merkki irti? Taiwanista tuli hiilarimerkit, mutta oliko tuossa ratissa tarkoitus vain liimata päälle? Omien muistikuvien mukaan tein viimeksi näin, mutta lopputulosta en muista. Liimattavaa mallia on siis uusi merkki.
-
-
Originally posted by Riku__ View Postitekki mietin sitä. mutta ajattelin että jos kävis halvemmat vaihtoehdot läpi ennen akun ostoa.
Sen voisi kenties mittauttaa niin on äkkiä suljettu pois jos vika ei ole siinä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Riku__ View Postkertokaa joku tietävä mikä on vikana kun auto ei ala lataamaan kylmänä. ei jaksa edes käydä tyhjäkäyntiä jos ei anna kierroksia. kierroksilla voltit nousee ja kun kone lämpenee niin alkaa lataamaan normaalisti. laturi vasta vaihdettu. :think
Leave a comment:
-
-
lataus vikaa
kertokaa joku tietävä mikä on vikana kun auto ei ala lataamaan kylmänä. ei jaksa edes käydä tyhjäkäyntiä jos ei anna kierroksia. kierroksilla voltit nousee ja kun kone lämpenee niin alkaa lataamaan normaalisti. laturi vasta vaihdettu. :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zoonas View PostMoi.
Mikähän tuohon sadetunnistimeen nyt tuli. Toimii hetken aikaa ja sitten lopettaa toimintansa?
Lähtee yleensä pienen odottamisen jälkeen päälle viiksestä aktivoimalla, mutta muutama pyykäisyn jälkeen lopettaa toiminnan taas.
Leave a comment:
-
-
Sadetunnistin
Moi.
Mikähän tuohon sadetunnistimeen nyt tuli. Toimii hetken aikaa ja sitten lopettaa toimintansa?
Lähtee yleensä pienen odottamisen jälkeen päälle viiksestä aktivoimalla, mutta muutama pyykäisyn jälkeen lopettaa toiminnan taas.
Leave a comment:
-
-
Kuinka paljon tuo M57 3.0L diesel -00 kestää perushuolloilla, ennenkuin tarvitsee isompaa remppaa tehdä? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kaol View PostTodennäköisesti kyseessä on alkupään 523i tai 528i? Vika ei ole kytkimessä tai vaihdevivustossa, vaan laatikon sisällä on joku akseli väljä. Mulla on tehnyt 523i samaa viimeiset 160tkm, eikä vika ole pahentunut.
En ole ottanut ainakaan vielä vikaa tarkempaan selvitykseen, koska ykkösen kytkeminen menee jo lihasmuistista kakkosen kautta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKyllä sen valokuvion kuuluisi olla samanlainen molemmissa umpiossa. Tarkista nyt ensin, että polttimo istuu oikein paikallaan.
Umpion korkin alta löytyi vipu joka ilmeisesti estää häikäisyä jos käy postiautomaissa kyläilemässä. Vipu toiseen asentoon ja kuvio perfetto..
Leave a comment:
-
-
Tyhjäkäynti pomppaa kylmällä startatessa sekunniksi tai kahdeksi, mitä kylmempää sen korkeammalle? Palautuu kyllä hyvinkin pian normaaliksi mutta kovin ärsyttävä vika..
+5c niin se pomppaa ~2k rpm, -5c niin lähemmäs 2,5k.
Mikähän tuohon voisi olla syypäänä?
Leave a comment:
-
-
voiko tiiviste nro. 23 vuotaa naftaa tohon "kaukaloon" mis on suuttimet? kaukalo nimittäin aivan naftassa, paluulinjoista tuskin vuotaa kun solenoidit on ihan kuivat.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by igoritigeri View PostVälillä ykkös vaihe ei mene päälle mutta menee sen jälkeen kun käyttää kakkosessa. Ärsyttää kun tekee tämän liikennevaloissa. Onko mittään tietoa miksi tekee näin? Voiko korjata itse?
En ole ottanut ainakaan vielä vikaa tarkempaan selvitykseen, koska ykkösen kytkeminen menee jo lihasmuistista kakkosen kautta.
Leave a comment:
-
Leave a comment: