Originally posted by Bemarituristi
View Post

Osien hinnat jää jo 5-6kilon luokkaa, Jakopää, kk-laakerit, vanoksen huolto, vesipumppu/termari, hihnat, tiivisteet, remppakaljat, yms pakollinen.
Robin autossa acs-miitissä istuneena, ei se huonoin vaihtoehto ollut hintaansa nähden, toki saa alustan ja jarrut uusia ihan ensin, ja itse ehkä vaihtaisin kk-laakerit kun siitä selviää kuitenkin tonnilla, niin huomattavasti halvempaa kuin kohta vaihtaa kampura ja koneistaa lohkoa.

Samalla tarkistaa vaan moottorin peruskunnon.
Paljonhan sillä on mittarissa, vaan eipä sillä ole väliä kun alustan ja tekniikan käy läpi, muuten kun tuntui olevan ihan ehjän oloinen e39 kohtuu hyvällä historialla.
Itselle jäi hieman haikea olo kun tuli nyt omasta luovuttua, vaan jossain vaiheessa se olisi ollut kuitenkin edessä.
Uusia haasteita kohti ja onnea uudelle omistajalle!
Comment