Näinhän 99% erikoisautoissa käy.kun ovat kiertäneet muutaman omistajan ja km mittariin tullut,auton arvo suhteessa huoltoihin remontteihin,loppupään omistajalta tuntuu liian korkealta,niin sitten tälläisiä myynnissä.
Esim. E46 M3 ja E39 M5 ja rupee E60 M5:n olemaan sen ikäisiä ja sen verran rullattuja että ilman aukotonta huoltohistoriaa sekä kuitteja remonteista sekä huolloista,itse en olisi tuollaisia hintoja valmis maksamaan mitä Suomessa vielä pyydellään.
Ei ollut tehoista mitään puhetta, kun oma innostus hävisi kilometreihin/tekemättömiin remppoihin.
Eikai kaikkea voi saada tuohon hintaan? Ainakin näiden uusien kuvien perusteella yleiskunto näyttäisi olevan keskivertoa parempi vrt. näihin autoliikkeissä 9-11k€ myytäviin +250tkm puhallettuihin yksilöihin. Vielä hienolla ja astetta harvinaisemmalla värikombolla
Eikai kaikkea voi saada tuohon hintaan? Ainakin näiden uusien kuvien perusteella yleiskunto näyttäisi olevan keskivertoa parempi vrt. näihin autoliikkeissä 9-11k€ myytäviin +250tkm puhallettuihin yksilöihin. Vielä hienolla ja astetta harvinaisemmalla värikombolla
Ei toki,enkä sitä odottanutkaan. Mutta on turhan iso riski meikäläisen tuurilla tuollaista laittaa harraste peliksi.Satavarmasti hajoaisi minulla ennen kuin saisi rempat tehtyä, sen verran paskaa tuuria minulla näiden romujen kanssa on.
Ei toki,enkä sitä odottanutkaan. Mutta on turhan iso riski meikäläisen tuurilla tuollaista laittaa harraste peliksi.Satavarmasti hajoaisi minulla ennen kuin saisi rempat tehtyä, sen verran paskaa tuuria minulla näiden romujen kanssa on.
Muistan kun siulla oli elämäsi tilaisuus ostaa se teknisesti rempattu e39 m5. Mitä teit: Ostit e36 m3
Mutta jos tekniikkaprojektin haluaa, niin reilusti alta kympin se on tänään saatava noilla metreillä oleva yksilö... Kaikki kilkatus koneessa on tinkivalttia sulle
Kunnossa olevalle, rempatulle yksilölle antaisin arvon 16000-19000e 210tkm mittarissa tässä markkinatilanteessa. Vanha auto. Moni tuskin arvostaisi noinkaan ylös, paitsi omaansa myyvät tahot.
Eikai tommosilla kilometreillä ylipäätään harrastepeliksi, kun on vielä valikoimaa valitakin kohtuu kuntoinen yksilö kohtuullisilla kilometreillä. Tai ainakaan itselle 300tkm ajettu harrasteauto ei kolahda sitten yhtään oli sitten kunto ja huoltohistoria mikä tahansa, mutta 300tkm ajettu M5 talviautona ja kasikoneella olisi vielä ihan jees
Eikai tommosilla kilometreillä ylipäätään harrastepeliksi, kun on vielä valikoimaa valitakin kohtuu kuntoinen yksilö kohtuullisilla kilometreillä. Tai ainakaan itselle 300tkm ajettu harrasteauto ei kolahda sitten yhtään oli sitten kunto ja huoltohistoria mikä tahansa, mutta 300tkm ajettu M5 talviautona ja kasikoneella olisi vielä ihan jees
Siinä oisi esim. harrasteautoaihioksi alle 100tkm ajettu Imolarot paremmilla nahoilla ja ihan ok pyynnillä.
Tuo punainen on aika maukas. Penkeissä kulumaa. Mitä noista menee veroa tänä päivänä?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
35,8% näyttäisi kokonaispainolla veroprosentiksi ja jos tuollaisen pyynniksi huomioiden tullin "alaskatsomisen" myyntihinnoissa, niin varmaan jollain 17k€ Suomen pyynnillä oltaisiin tosiaan 6000€ luokassa veroissa noinkin vähän ajetussa. Arvo tulee tuosta tuskin enää laskemaan, joten oikea aika poimia talteen jos tuollaista mielii.
26,9 taitaa olla max veroprosentti nykytulkinnan mukaan, vai löytyykö jostain ajalta vielä pienempi :think
Joten verotkaan ei ole enää mitkään mahdottomat..
35,8% näyttäisi kokonaispainolla veroprosentiksi ja jos tuollaisen pyynniksi huomioiden tullin "alaskatsomisen" myyntihinnoissa, niin varmaan jollain 17k€ Suomen pyynnillä oltaisiin tosiaan 6000€ luokassa veroissa noinkin vähän ajetussa. Arvo tulee tuosta tuskin enää laskemaan, joten oikea aika poimia talteen jos tuollaista mielii.
Comment