Kyllä tuolla aineet ja paineet sisällä on, tai oli...
Laitoin taas auton käyntiin ja katselin tuota Refrigerant pressurea joka pyöri siinä noin 4 baarin paikkeilla,
niin yhtäkkiä paineet alkoivat taas pörähtelemään edellisen kuvan numero 7 tiivisteen välistä ulos, melkoinen usva valtasi konehuoneen ja hallin.
Sammutin auton ja samassa yhteysessä paineet pomppasivat 34baariin? :think
Odottelin jokusia minuutteja ja paineet laskivat hiljalleen 25baarin paikkeille ja täräytin auton käyntiin jonka seurauksena paineet laskivat hiljalleen takaisin sinne 4 baarin hujakoille.
Yhtaikaa myös flekti käynnistyi ja sisäkennon evaporator lämmöt putosivat noin 25'C --> 16*C, kunnes taas palautuivat tuohon aiemmin linkkaamani kuvan tuntumille.
Jokuhan tuolla varmaan tukossa on?
Expansion valve on käsittääkseni haettu kl osista ja on tarvikeosa,
Ulkolauhdutinkenno on Nissens merkkinen varaosa.
Pitäisikö raapaista putket auki ja puhallella paikat läpi?
PS: Putkia ei saa väärinpäin mihinkään kun ovat eri halkaisijalla.
Laitoin taas auton käyntiin ja katselin tuota Refrigerant pressurea joka pyöri siinä noin 4 baarin paikkeilla,
niin yhtäkkiä paineet alkoivat taas pörähtelemään edellisen kuvan numero 7 tiivisteen välistä ulos, melkoinen usva valtasi konehuoneen ja hallin.
Sammutin auton ja samassa yhteysessä paineet pomppasivat 34baariin? :think
Odottelin jokusia minuutteja ja paineet laskivat hiljalleen 25baarin paikkeille ja täräytin auton käyntiin jonka seurauksena paineet laskivat hiljalleen takaisin sinne 4 baarin hujakoille.
Yhtaikaa myös flekti käynnistyi ja sisäkennon evaporator lämmöt putosivat noin 25'C --> 16*C, kunnes taas palautuivat tuohon aiemmin linkkaamani kuvan tuntumille.
Jokuhan tuolla varmaan tukossa on?
Expansion valve on käsittääkseni haettu kl osista ja on tarvikeosa,
Ulkolauhdutinkenno on Nissens merkkinen varaosa.
Pitäisikö raapaista putket auki ja puhallella paikat läpi?
PS: Putkia ei saa väärinpäin mihinkään kun ovat eri halkaisijalla.
Comment