Paljonko haukkaa moottoriöljyä tuommonen -05 530dA öljyjen ja suodattimen vaihdon yhteydessä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by protoni View PostPaljonko haukkaa moottoriöljyä tuommonen -05 530dA öljyjen ja suodattimen vaihdon yhteydessä?AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by -rik View PostKynnyslistat irroitetaan oikeaoppisesti niin että ne liu'utetaan. Takaa eteenpäin ja edessä taaksepäin. Toki saa repimälläkin mutta em. tapa se oikea miten TIS asian neuvoo.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostPuhutko nyt varmasti sisäpuolen kynnyslistoista eli oven sisäpuolelle tulevat listat joiden alle lattiaverhoilu menee? Ulkopuoliset listat kyllä lähtevät kertomallasi tavalla.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Alavääntö hävisi.
elikkäs tällaista:
Vauhtia 80-100 km/h d-vaihteella painaa tasaisesti kaasua, ennen lähti hienosti vääntämään ja kiihtymään, nyt ei, vaikka kyllä vaihtaa helposti pienemmän vaihteenkin.
Sitten kun painaa kaasua reippaasti, nostaa kierroksia tosi reippaasti ja hyökkää ihan helvetisti ..
Normaali lähtö kiihdytyksissä toimii mielestäni ok.
Täytyy lähteä vielä tekemään vähän lenkkiä ja testailemaan kuinka käyttäytyy eri tilanteissa.
Auto 535d lci. Ohjelmoitu Aj.techillä, dpf poistettu, läpät poistettu , alipaineletkut vaihdettu. Km tällä hetkellä 145 t.
Mistähän lähtisi alavääntöä etsimään takaisin?
Hannu[SIGPIC]
BMW 535d M-sport
Comment
-
-
Originally posted by HannuE60 View Postelikkäs tällaista:
Vauhtia 80-100 km/h d-vaihteella painaa tasaisesti kaasua, ennen lähti hienosti vääntämään ja kiihtymään, nyt ei, vaikka kyllä vaihtaa helposti pienemmän vaihteenkin.
Sitten kun painaa kaasua reippaasti, nostaa kierroksia tosi reippaasti ja hyökkää ihan helvetisti ..
Normaali lähtö kiihdytyksissä toimii mielestäni ok.
Täytyy lähteä vielä tekemään vähän lenkkiä ja testailemaan kuinka käyttäytyy eri tilanteissa.
Auto 535d lci. Ohjelmoitu Aj.techillä, dpf poistettu, läpät poistettu , alipaineletkut vaihdettu. Km tällä hetkellä 145 t.
Mistähän lähtisi alavääntöä etsimään takaisin?
HannuVikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostPikkuturbo pois pelistä, tsekkaa alipainesäiliön letkut ihan ekana. antaako vikakoodia mistään?
Ei vikakoodeja..
Täytyy katsoa alipaineletkuja, niinkuin sanoin ne vaihdettu reilu vuosi sitten. Näkyykös mahdolliset vuodot jotenkin koneella? Silmämääräisesti vuotojen huomaaminen voi olla hankalaa:think
Mitenkäs jos maffi lopettaa toimintansa, pitäisikö antaa herjaa? ? Eikös sen hajoaminen voisi aiheuttaa kyseistä ongelmaa?
Voisiko olla mahdollista, että olisi jäänyt dpf,n polton poisto tekemättä, kun nyt tarkemmin mietin, tehnyt joskus välillä samaa voimattomuutta ja pakoäänet välillä muuttunut huomattavasti voimakkaammiksi. sitten taas toiminut normaalisti.
HannuLast edited by HannuE60; 21-02-2015, 14:22.[SIGPIC]
BMW 535d M-sport
Comment
-
-
Kyllä Maf antaa vikakoodia...yleensä.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by HannuE60 View Postelikkäs tällaista:
Vauhtia 80-100 km/h d-vaihteella painaa tasaisesti kaasua, ennen lähti hienosti vääntämään ja kiihtymään, nyt ei, vaikka kyllä vaihtaa helposti pienemmän vaihteenkin.
Sitten kun painaa kaasua reippaasti, nostaa kierroksia tosi reippaasti ja hyökkää ihan helvetisti ..
Normaali lähtö kiihdytyksissä toimii mielestäni ok.
Täytyy lähteä vielä tekemään vähän lenkkiä ja testailemaan kuinka käyttäytyy eri tilanteissa.
Auto 535d lci. Ohjelmoitu Aj.techillä, dpf poistettu, läpät poistettu , alipaineletkut vaihdettu. Km tällä hetkellä 145 t.
Mistähän lähtisi alavääntöä etsimään takaisin?
Hannu
No ei kai, pikkuturbo ei nyt herää varmaan nin kuin kuuluisi?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostPikkuturbo pois pelistä, tsekkaa alipainesäiliön letkut ihan ekana. antaako vikakoodia mistään?
Erittäin vaikeaa hakea vikaa, nyt varmaan ekaksi pitäisi saada koneeseen kiinni, herjaako jostain??
Hannu[SIGPIC]
BMW 535d M-sport
Comment
-
-
Originally posted by HannuE60 View PostSilmämääräisesti tutkailtuna kaikki alipaineletkut olisi kunnossa. Mikähän niistä letkuista olisi just se joka ohjaa pikkuturboa?
Erittäin vaikeaa hakea vikaa, nyt varmaan ekaksi pitäisi saada koneeseen kiinni, herjaako jostain??
HannuVikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Kaikki alipaineletkut jotka tulee koneen etupuolelle/apukuskin kyljelle
ohjaa pikkuturboa / kanavia, ts. jos letku vuotaa tai solenoidi on rikki,
toimii vain iso turbo.
Mulla on ollut tehot hukassa mm. sen keulalle menevän
kellon ohjaussolenoidiin oli vaihdettu Germaaniassa piuhat menemään
väärinpäin. Yleisin vika on kuitenkin alipainesäliölle menevässä letkussa
siinä turbojen päällä.
Jos nyt oikein muistan niin tyhjäkäynillä kaikkien solenoidien pitäisi olla
auki joten imua pitäisi tulla kaikkin alipaineletkuihin.
Lisäksi yhdessä tapauksessa jumitti se etummaisin alipainekellon tanko,
suihkin sinne CRC:tä ja sain sen pelaamaan...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Mikähän mahtaa olla kun aina navigaattori pyytää levyä sisään ja kun laitan ja otan sitten pois niin seuraavalla käynnistyksellä pyytää taas ?
Ennen on ollu pitemmän ajan kysymättä sitä, saako sitä mitenkään pois ?
Osaako kukaan sanoa miksi ? Business navi kysesssä ja levyä en viitti pitää sisällä sen takia ettei se sielä turhaan ruksuta kun muutama vuosi sitten m-ask kärvähti (lukupää) kun 30 pakkasella auton laitto käyntii ja levy oli sisällä..
Comment
-
Comment