Originally posted by MajorDrake
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 tulipalo
Collapse
X
-
Originally posted by Hakkapeliitta View PostLaitoin asian vireille Trafiin.
Originally posted by jumppakuutio View PostTutulla oli pari viikkoa sitten vastaava tapaus, asia tutkittiin autokeskuksella, raportti lähetettiin saksaan tehtaalle ja sieltä tuli päätös että auto korjataan bemarin piikkiin. Eli viekää autonne merkkikorjaamolle. Oli myös vakuutusyhtiöön yhteydessä, mutta eipä niitä sen jälkeen kiinnostanut kun tuli päätös että bemari korjaa.
Aika ihme että näitä tähän vuodenaikaan tulee näin paljon..?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostSinänsä ihmetyttää että miksi se palo alkaa yön aikana kun ei virtaa juurikaan kaapelista kulje... Vai onko vika jo tullut ajossa ja hiljalleen kytenyt parkissa ollessaan?Last edited by böntti; 11-03-2015, 12:47.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostHyvä. Ilmottele miten asiaan suhtautuvat.
Comment
-
-
Originally posted by Hakkapeliitta View PostLaitoin asian vireille Trafiin.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostSe kaapeli tulee suoraan akulta, eli on "kuumana" 24/7. Voi siis syttyä palamaan oikeastaan milloin vaan, jos lämpeneminen syystä tai toisesta pääsee jossain kohtaa alkamaan. Auto nyt kuitenkin yleensä seisoo suurimman osan ajasta, silloin kait sen vois ajatella palavankin todennäköisimmin seisonnan aikana. Varsin huolestuttavan kuuloista kun näitä on ilmaantunut useampia lyhyen ajan sisällä.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Kaverilla oli meinannu käyä kans Hullusti juuri hetki sitten. Sinänsä tuuri että oli ollu sisusta purettuna ku oli ruennu kaapeli sauhuamaan. Selvis säikähyksellä tällä kertaa.Last edited by Kissvesala; 21-03-2015, 21:10.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Eilen oli omasta e61 523LCI -08 moottorin pohjamuovi irti ja näytti moottorin ja rungon välinen maakaapeli tosi hapettuneelta ja haperolta.
Tuon näköisiä oon nähnyt vain historiikki autoissa lähinnä. Ihmeelliseltä tuntui , että mikä sen on noin huonoon kuntoon laittanut jo tässä vaiheessa. Kiinalainen materiaali vai mikä, mutta pidemmän päälle ongelmia tuova kumminkin.E61 523lci -08, E36 328i touring-97, Fiat 100-90 Turbo
Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostJos ongelman aiheuttaa johdon/liitoksen ylimenovastuksen kasvu, niin sehän lämpenee vain silloin, kun johtimen kautta kulkee virtaa. Jos se lämpenee myös ilman kuormaa, niin sen täytyy olla oikosulussa runkoon.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Itellä kans tuossa e60:ssä oli kaapeli hapettunut poikki niin pahoin ettei auto enää lähtenyt käyntiin (virrat tuli vielä muutamaa karvaa pitkin). Aluksi luulin että vika olisi akussa, kun apuvirralla lähti hienosti käyntiin konetilasta. Akun vaihdon jälkeen sitte selvisi että vika on edelleen päällä ja vaihtoehtoja ei montaa enää ollut jäljellä.
Seinäjoen käyttöautolta kyselin kampanjakorjausta, mutta eivät halunneet tehdä kun kampanja oli ollut vain siihen läpivienninmuoviin liittyvä parannus.
Itse kaapeliliitoksellehaan ei oltais tehty mitään...
Comment
-
-
Tuli tutkittua tuota kaapelin läpimenoa alapuolelta vähän tarkemmin (lue meisselillä kopistelua). Varaosanumeron mukaan tuo on 705 loppunen eli alumiini-kaapeli, ilmeisesti liitoksen kohdat on kuiten kuparia, hapettuman väristä päätellen. Silmin havaittavissa selvää johtimen ohenemista luonnollisesti tuossa hapettuman kohdalla. Kuvissa olen jo enimmät hapettumat rapsutellut lattialle, kuvassa näyttää että ois käyny jo lämpimänä, mut kuva vääristää. Pitää huomenna soitella lasipalatsiin, auto muutenkin telakalla jarruputkien ohitusleikkauksen vuoksi.
ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
Originally posted by Janne S View PostTuli tutkittua tuota kaapelin läpimenoa alapuolelta vähän tarkemmin (lue meisselillä kopistelua). Varaosanumeron mukaan tuo on 705 loppunen eli alumiini-kaapeli, ilmeisesti liitoksen kohdat on kuiten kuparia, hapettuman väristä päätellen. Silmin havaittavissa selvää johtimen ohenemista luonnollisesti tuossa hapettuman kohdalla. Kuvissa olen jo enimmät hapettumat rapsutellut lattialle, kuvassa näyttää että ois käyny jo lämpimänä, mut kuva vääristää. Pitää huomenna soitella lasipalatsiin, auto muutenkin telakalla jarruputkien ohitusleikkauksen vuoksi.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Comment