Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Niin en tiedä , tuntuisi vähän kummalta nykiminen ja pätkiminen jos se olisi tukossa. Luulisi että olisi vain tasalaiska :think Mutta mistäs minä mitään tiedän. DPF alahan sekä tyhjäks ja ohjelmaa tupaan
-
-
Originally posted by BimmerFanatikko View PostEi terve diisseli haise kitkerälle. Katin poiston jälkeen saattaa vähän haista :think mutta ei silloinkaan paljoa. Kaverilla oli hetki sitten 535d:ssä yksi suutin totaalisesti hajalla ja hais tosi kitkerälle pakokaasu. Tollanen suutinhan on kuin plasmaleikkuri rikkoutuessaan. Puolet venanvarresta oli ehtiny syömään + muuta kivaa :think Suuttimet vei korjautettavaksi ja moottori muutenkin kunnostettiin suuttimen tuhon jäljiltä niin kyllä se vaan mansikalle taas tuoksui ^^ Nykiikö se ihan täysin lämpimällä koneellakin ja haisee pakokaasu kitkerälle? Jos lämpimälläkin tekee sitä niin sillon vikaa täytyy ettiä jostain muualtakin kuin hehkuista.
Leave a comment:
-
-
Ei terve diisseli haise kitkerälle. Katin poiston jälkeen saattaa vähän haista :think mutta ei silloinkaan paljoa. Kaverilla oli hetki sitten 535d:ssä yksi suutin totaalisesti hajalla ja hais tosi kitkerälle pakokaasu. Tollanen suutinhan on kuin plasmaleikkuri rikkoutuessaan. Puolet venanvarresta oli ehtiny syömään + muuta kivaa :think Suuttimet vei korjautettavaksi ja moottori muutenkin kunnostettiin suuttimen tuhon jäljiltä niin kyllä se vaan mansikalle taas tuoksui ^^ Nykiikö se ihan täysin lämpimällä koneellakin ja haisee pakokaasu kitkerälle? Jos lämpimälläkin tekee sitä niin sillon vikaa täytyy ettiä jostain muualtakin kuin hehkuista.Last edited by BimmerFanatikko; 15-12-2015, 14:02.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HC-Tuning View PostMulla oli entinen e39 530d ja e-mallin cdi mersu ja kyllä ne kumpiki haisi kylmänä varsinki melko kitkerälle. Kolmiysissä oli alkuvaiheessa hieman suuttimien korjausarvot hieman pielessä pahin jotain +4 luokkaa. Muutaman tankillisen verran redlinen rl2 ja asettuivat rajoihin.
Kylmänä molemmat kävi muutaman sekunnin vaikeasti mutta bemmissä oli ainaki yks hehku pimiänä.
Ohivuototestillä näkis nuo suuttimien vuodot mutta veikkaisin hehkuja viaksi.
Leave a comment:
-
-
Mulla oli entinen e39 530d ja e-mallin cdi mersu ja kyllä ne kumpiki haisi kylmänä varsinki melko kitkerälle. Kolmiysissä oli alkuvaiheessa hieman suuttimien korjausarvot hieman pielessä pahin jotain +4 luokkaa. Muutaman tankillisen verran redlinen rl2 ja asettuivat rajoihin.
Kylmänä molemmat kävi muutaman sekunnin vaikeasti mutta bemmissä oli ainaki yks hehku pimiänä.
Ohivuototestillä näkis nuo suuttimien vuodot mutta veikkaisin hehkuja viaksi.
Leave a comment:
-
-
Ookko suuttimien korjausarvoja missään tarkistanu? Haiseeko pakokaasu "kitkerältä"
Leave a comment:
-
-
Valeon laturi. Bmwfanssin mukaan 525d ja 530d ton ikääsis sama jännitteensäädin että pitäis kyllä käydä
Leave a comment:
-
-
04vm e61 530d, minkä merkkinen laturi?
Edit. Käyköhän tämä jännitteensäädin tuohon minun autoon?
Last edited by jjanii; 13-12-2015, 10:02.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by revote View PostE61 Pre LCI, eteen vaihdettu BC Racingin coilit:
1) Suikkalakki vaati että pitää olla todistus pyöränkulmien säädöistä ja että ne on kohdallaan
2) Käytin autoa säädössä ja sain tulosteen
3) Suikkalakki huomasi että arvot ovat päin prinkkalaa edelleen
4) Rengasliike (Euromaster) sanoi että noita ei voi tässä autossa edes säätää!!!!???
Eli edessä oikealla caster-kulma on pielessä. Arvo nyt 5´38 (pitää olla välissä 7´36 ja 8´36)
Pyörän kallistuskulmat edessä, vasen ja oikea. Arvot nyt -1´11 ja -1´52 (pitää olla välissä -0´55 -0´05)
Kysymys kuuluu: Tietääkö Euromaster mistä puhuu, noita kulmia ei voi säätää? Ja onko autoni kolaroitu jos siinä on sellaiset pyöränkulmat että ne eivät ole arvojen sisässä, jos niitä kerran voi säätää?
Saatana että tuli tästäkin ruljanssi. Auto ei edes ole matala, joten tuskin ainakaan täysin tämä johtuu madalluksesta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ile R View PostPaljonko sulla on kaaresta napaan? itellä edessä 320mm takana 330mm, tuolla korkeudella säädettiin kulmat ja saman korkuisena katastettu ja otteeseen merkitty. Mulla tosin sedan jos jotain merkitystä. 3h ne kyllä sääti että sai ns toleranssiin
Leave a comment:
-
-
Paljonko sulla on kaaresta napaan? itellä edessä 320mm takana 330mm, tuolla korkeudella säädettiin kulmat ja saman korkuisena katastettu ja otteeseen merkitty. Mulla tosin sedan jos jotain merkitystä. 3h ne kyllä sääti että sai ns toleranssiin
Leave a comment:
-
Leave a comment: