Originally posted by Madfexx
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by Madfexx View PostHetkonen, olenkos nyt missannut/sekoittanut jotakin. Olen ollut siinä ymmärryksessä, että angel eyesien polttimo olisi tällainen:
Tuo linkittämäsi on ihan tavallinen H8? Niin, ja tässä tapauksessa on tosiaan kyseessä LCI-auto halogeeneilla.
http://www.btcf.fi/forum/showthread....247745&page=12
Ja mulla tosiaan E61 2008/2009 ja (adaptiiviset) Xenonit, nuo linkit polttimot laitoin itse keväällä ja mukavasti pelaa. Termit on mulle ihan hepreaa, pääasia että toimii
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Benighted View Posthttp://www.hids-direct.co.uk/mtec-12...07-9011-9012/#
nuo h8:t itellä, ei valita mitään ja mukavan valkoiset. Jostain täältä foorumeilta löysin suositukset ja sen perusteella tilasin. Voin suositella.
Oho niin ei nämä ledit ole, mutta haittaako se nyt jotain?
Tuo linkittämäsi on ihan tavallinen H8? Niin, ja tässä tapauksessa on tosiaan kyseessä LCI-auto halogeeneilla.
Leave a comment:
-
-
Valomoduli?
Mikähän moduli on menny rikki?E61 vm04 lopetti toimimasta kerralla adaptiivisten valojen korkeus ja sivusuunnassa liikkuminen ja vihreä valo vilkkuu...
Inpalla katsottu niin herjaa lm e519 ja kbm a42a
Leave a comment:
-
-
aika tiukassa oli vanhan tapin jämät carrierissa (51227191588), ei lähtenyt kuin poraamalla. Mitenkähän uusi kahva mahtaa pysyä? Pitää varmaan jotain liimaa laittaa. Mikähän olisi hyvä?
Originally posted by ptikkala View Postjos pelkkä kahva on rikki niin ei tarvi muuta kuin kahvan. Siinä itse kahvassa ei ole mitään Comfort Access hiluja tms, vain muovia mitä lie sitten onkaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hyttynen123 View PostMistä löytyy 530 e60 -04 värikoodi onko joku tietty paikka mistä löytyy ei tarviaisi turhaan temuta tuolla räntäsateessa etsien.
www.bmwvin.com ja syötä autosi valmistenron viimeiset 7, niin saat varustelistan sekä värikoodin.
Leave a comment:
-
-
missä värikoodi
Mistä löytyy 530 e60 -04 värikoodi onko joku tietty paikka mistä löytyy ei tarviaisi turhaan temuta tuolla räntäsateessa etsien.
Leave a comment:
-
-
jos pelkkä kahva on rikki niin ei tarvi muuta kuin kahvan. Siinä itse kahvassa ei ole mitään Comfort Access hiluja tms, vain muovia mitä lie sitten onkaan.
Leave a comment:
-
-
Kahvan tappi murtui (osa 51216961443). Korjaamossa vain olivat sitä mieltä että pitää koko uusia koko paska (51216961443 + 51210154344)
Leave a comment:
-
-
Menikö se kahva ihan rikki vai miten se irtosi? Koita työntää takaisin paikoilleen se kahva ja kiristää sillä ruuvilla mihin pääsee käsiksi sieltä oven päädystä. Muistaakseni 20 torx ja mallia pitkä tarvii olla.
Leave a comment:
-
-
Kuulemma jotain eroa on valon rakenteissa, mutta en ymmärrä miksi sitä ei lampunteholla voida kompensoida?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by heifetz View PostKäykö nuo halogeeneilla varustettuun E6x malliin (LCI, eli enkelin silmät löytyvät)? Entä ovatko tarpeeksi kirkkaat että voi käyttää päiväajovaloina?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Benighted View Posthttp://www.hids-direct.co.uk/mtec-12...07-9011-9012/#
nuo h8:t itellä, ei valita mitään ja mukavan valkoiset. Jostain täältä foorumeilta löysin suositukset ja sen perusteella tilasin. Voin suositella.
Oho niin ei nämä ledit ole, mutta haittaako se nyt jotain?
Leave a comment:
-
Leave a comment: