Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Woke
    replied
    Originally posted by Madfexx View Post
    Hetkonen, olenkos nyt missannut/sekoittanut jotakin. Olen ollut siinä ymmärryksessä, että angel eyesien polttimo olisi tällainen:

Tuo linkittämäsi on ihan tavallinen H8? Niin, ja tässä tapauksessa on tosiaan kyseessä LCI-auto halogeeneilla.
    Jos on halogeenit niin enkelinsilmien polttimo on ylläolevan kuvan mukainen. Xenoneilla olevissa on H8 polttimo. Näin siis LCI malleissa.

Leave a comment:

• Benighted
    replied
    Originally posted by Madfexx View Post
    Hetkonen, olenkos nyt missannut/sekoittanut jotakin. Olen ollut siinä ymmärryksessä, että angel eyesien polttimo olisi tällainen:

Tuo linkittämäsi on ihan tavallinen H8? Niin, ja tässä tapauksessa on tosiaan kyseessä LCI-auto halogeeneilla.
    No en tiedä eroista, kuten sanoin, mutta tän ketjun pari viimeistä sivua mut ohjasti tuonne laittamani linkin sivuille:

http://www.btcf.fi/forum/showthread....247745&page=12

Ja mulla tosiaan E61 2008/2009 ja (adaptiiviset) Xenonit, nuo linkit polttimot laitoin itse keväällä ja mukavasti pelaa. Termit on mulle ihan hepreaa, pääasia että toimii

Leave a comment:

• Madfexx
    replied
    Originally posted by Benighted View Post
    http://www.hids-direct.co.uk/mtec-12...07-9011-9012/#

nuo h8:t itellä, ei valita mitään ja mukavan valkoiset. Jostain täältä foorumeilta löysin suositukset ja sen perusteella tilasin. Voin suositella.

Oho niin ei nämä ledit ole, mutta haittaako se nyt jotain?

Leave a comment:

• kimi84
    replied
    Valomoduli?

Mikähän moduli on menny rikki?E61 vm04 lopetti toimimasta kerralla adaptiivisten valojen korkeus ja sivusuunnassa liikkuminen ja vihreä valo vilkkuu...
    Inpalla katsottu niin herjaa lm e519 ja kbm a42a

Leave a comment:

• Jimbpjackson
    replied
    aika tiukassa oli vanhan tapin jämät carrierissa (51227191588), ei lähtenyt kuin poraamalla. Mitenkähän uusi kahva mahtaa pysyä? Pitää varmaan jotain liimaa laittaa. Mikähän olisi hyvä?

Originally posted by ptikkala View Post
    jos pelkkä kahva on rikki niin ei tarvi muuta kuin kahvan. Siinä itse kahvassa ei ole mitään Comfort Access hiluja tms, vain muovia mitä lie sitten onkaan.

Leave a comment:

• buksin-1
    replied
    Originally posted by Hyttynen123 View Post
    Mistä löytyy 530 e60 -04 värikoodi onko joku tietty paikka mistä löytyy ei tarviaisi turhaan temuta tuolla räntäsateessa etsien.

www.bmwvin.com ja syötä autosi valmistenron viimeiset 7, niin saat varustelistan sekä värikoodin.

Leave a comment:

• Hyttynen123
    replied
    missä värikoodi

Mistä löytyy 530 e60 -04 värikoodi onko joku tietty paikka mistä löytyy ei tarviaisi turhaan temuta tuolla räntäsateessa etsien.

Leave a comment:

• ptikkala
    replied
    jos pelkkä kahva on rikki niin ei tarvi muuta kuin kahvan. Siinä itse kahvassa ei ole mitään Comfort Access hiluja tms, vain muovia mitä lie sitten onkaan.

Leave a comment:

• Jimbpjackson
    replied
    Kahvan tappi murtui (osa 51216961443). Korjaamossa vain olivat sitä mieltä että pitää koko uusia koko paska (51216961443 + 51210154344)

Leave a comment:

• ptikkala
    replied
    Menikö se kahva ihan rikki vai miten se irtosi? Koita työntää takaisin paikoilleen se kahva ja kiristää sillä ruuvilla mihin pääsee käsiksi sieltä oven päädystä. Muistaakseni 20 torx ja mallia pitkä tarvii olla.

Leave a comment:

• heifetz
    replied
    Kuulemma jotain eroa on valon rakenteissa, mutta en ymmärrä miksi sitä ei lampunteholla voida kompensoida?

Leave a comment:

• Benighted
    replied
    Originally posted by heifetz View Post
    Käykö nuo halogeeneilla varustettuun E6x malliin (LCI, eli enkelin silmät löytyvät)? Entä ovatko tarpeeksi kirkkaat että voi käyttää päiväajovaloina?
    Jaa no nyt pistit pahan. Mulla on xenonit enkeleillä, liekö noissa eroa? Osaisko joku viisaampi vastata :think

Leave a comment:

• heifetz
    replied
    Originally posted by Benighted View Post
    http://www.hids-direct.co.uk/mtec-12...07-9011-9012/#

nuo h8:t itellä, ei valita mitään ja mukavan valkoiset. Jostain täältä foorumeilta löysin suositukset ja sen perusteella tilasin. Voin suositella.

Oho niin ei nämä ledit ole, mutta haittaako se nyt jotain?
    Käykö nuo halogeeneilla varustettuun E6x malliin (LCI, eli enkelin silmät löytyvät)? Entä ovatko tarpeeksi kirkkaat että voi käyttää päiväajovaloina?

Leave a comment:

• Jimbpjackson
    replied
    takaovenkahva, comfort access

Jäi vasemman takaoven kahva käteen, riittääköhän pelkkä handle bracketin uusinta, vai pitääkö ostaa koko kahva:

Minkälainen homma vaihtaa, meneekö ti-hallissa muutamassa tunnissa?

Leave a comment:

• Samppale
    replied
    Originally posted by Doni666 View Post
    Peilillä tms näkee imusarjan alapuolelta onko se akseli vielä paikallaan, ne yleensä poistetaan läppien poiston yhteydessä.

Kiitos tiedosta. Pitää yrittää peilillä katsella.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎